PDA

View Full Version : Game Contest



Pages : 1 [2] 3 4

RBS
04-21-2008, 19:45:25
wtg Escape, you getting tips from monkeyboss?

Adventure
04-21-2008, 20:22:42
You can do it, Escape! :D ;)

Edit: In the thread someone claims he got 7278. :o

RBS
04-21-2008, 20:40:10
I was wondering what the highest possible score might be. 7000's! I can't whack that ball that hard!

EscapeGirl
04-21-2008, 20:49:53
Thanks, RBS and Adventure! :D

The monkey boss loves bananas so much, I'm trying to bribe the monkey kicker. :P He's not hungry right now - that's why it's not working. :haha:

Adventure
04-22-2008, 00:40:03
Aww. :hug2: But otherwise I'm sure you could have beaten my score. ;)

Well, the day is over and it seems I won. :) So I am going to post a new game. It's a newer one and I know RBS already had some practice. ;) I hope you all enjoy this game. :)
http://www.gamershood.com/forum/showthread.php?t=9845

RBS
04-22-2008, 00:54:00
Haha, good choice. Dancing buildings. This will be funny.

8374

Vitpat
04-22-2008, 02:56:06
Great...

Like some of the games I try to play the loading bar stops so I can't play.
I don't have a chance here!

gymnast525
04-22-2008, 03:40:07
wonder how long im gonna lead

EscapeGirl
04-22-2008, 05:59:46
Congrats Adventure! :appl: :D

@Vitpat...I'm so sorry, dear. :( Have you tried using an alternate browser? If you're using Firefox, try IE, and vice versa? I hope you can get them to work at some point. :sad:

I'm so horrible at this game. :S My best so far is 1003 meters. :S

Eternal Becky
04-22-2008, 13:29:45
Congrats Adventure :applause:

dia
04-22-2008, 13:30:03
Thank you guys! I'm happy that you liked the game! :)
Great scores RBS, Adventure and Escape!!!
But the congrats goes to Adventure :) :appl:

The game that you picked is hard...:(
First try : 481 :$ lol!

Edit: second try: 797
I'm getting better....:D

Eternal Becky
04-22-2008, 13:38:21
This game is hard. My first try was 916.

dia
04-22-2008, 13:55:07
Becky you are good!
I give up! I can't even reach 1000! Good luck to all! :)

SuzyE730
04-22-2008, 14:21:04
Ahh really hard!:S My first score was less than 200 I don't really remember:shy: But now I got 1281 with a nice strategy!;)

RBS
04-22-2008, 14:35:17
The bonus points for building really fast are great but when I do that....CRASH!

Adventure
04-22-2008, 14:38:04
Thanks Escape, Becky and Dia. :)

The best strategy is to build as fast as you can and to make the construction slowly smaller. ;)

The best score I made at the time the game was posted was 4835, but only after a loooot of trying and replaying. :P I don't think I ever can make such score again.

I played the game once and this was my score:
8378

RBS
04-22-2008, 20:30:09
Here is a really long boring video of somebody playing this. The base they build is HUGE.

http://www.youtube.com/watch?v=zsya8hJ-vBI

gymnast525
04-22-2008, 21:35:16
am i still winning:?:?

Adventure
04-22-2008, 23:28:38
Here is a really long boring video of somebody playing this. The base they build is HUGE.

http://www.youtube.com/watch?v=zsya8hJ-vBI
OMG, lol. :haha: This proves a large base doesn't help at all. :P


am i still winning:?:?
Yes, you are still having the lead. ;) Good score gymnast. :)

RBS
04-22-2008, 23:40:18
Best I can manage is around 3500 no matter what I try.

gymnast525
04-23-2008, 01:54:35
Its been 24 hours and looks like i won horray first time!


here you are nvm no score on that game hold on.....
http://www.gamershood.com/flashgames/4840 a little violent but if its not ok just tell me

RBS
04-23-2008, 02:15:56
I guess the idea is to get killed as fast and as much as possible to gain points?

7930 was my score and according to the choice words the game had to say about it thats really bad.

gymnast525
04-23-2008, 02:24:04
here

Adventure
04-23-2008, 03:42:57
Congrats gymnast. :applause:

For the new game: I only got 7450 points. But for some reason I don't mind. :haha:

EscapeGirl
04-23-2008, 04:46:51
9600 was my score - not sure I want to better for this game!! :haha: :S

RBS
04-23-2008, 05:36:09
To catch up to gymnast I would have to double my efforts to get squished, incinerated, impaled, blown up, splattered, shot (from cannon), clobbered (by big boxing glove) and get the stuffing kicked out of me by a green guy.

I guess you win gymnast.

Eternal Becky
04-23-2008, 11:02:17
11020. But I think that is enough :S

dia
04-23-2008, 11:34:27
mine was 12520. too much blood..i just wake up! i might try it later... :)

Eternal Becky
04-23-2008, 12:18:02
8394

8395

Adventure
04-23-2008, 14:10:22
Wow, Becky! Great scores! (Not sure if applauding would be suitable. :S :haha:)

RBS
04-23-2008, 15:52:07
I improved to a C with just over 10,000. Thats where I will stay. Good luck to others.

gymnast525
04-24-2008, 03:27:46
WELL WELL Eternel Becky looks like you won:appl:

EscapeGirl
04-24-2008, 06:14:51
Well, Congrats, Wolfie!!! :D:D:D

Eternal Becky
04-24-2008, 13:59:18
Thanks :)

Next Game

Bongo Balls : Play Here (http://www.gamershood.com/flashgames/3207)

RBS
04-24-2008, 15:00:08
My aim is not too great for the faster levels. I will try again when I know I won't be interrupted.

8409

Vitpat
04-24-2008, 15:11:16
This reminds me of Popcap's Zuma.

well, here's my score:

dia
04-24-2008, 15:19:05
congrats Becky!! :)
You chose nice game!
My first try : (i'll try harder later :))

http://img518.imageshack.us/img518/2433/bbdt7.jpg

Vitpat
04-24-2008, 15:37:32
Zuma did a much better job.

there were super balls which let you aim better with a line showing where it'll go; it also had more level creativity, they used the same ones over and over.
Zuma had better graphics also, and instead of a monkey it's a frog :D

dia
04-24-2008, 17:21:52
New score :)
http://img383.imageshack.us/img383/7338/bb1ez3.jpg

Adventure
04-24-2008, 23:28:24
Whoa, this game is hard! I only got 27290. Great scores everyone! But I have to applaud for Dia. :applause:

And congrats to Becky for winning the last game. :appl:

Eternal Becky
04-25-2008, 14:23:39
@ Adventure
Thanks :D That was some killing :S

Congrats Dia :appl:
Glad you liked the game.

Adventure
04-25-2008, 14:29:55
Congrats, Dia! Really, really great score. :appl:

dia
04-25-2008, 15:21:17
Thank you so much! :)
I like such games! :D

Next game :
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/slide.htm

(yes, i like monkey-games!! lol!!)

gymnast525
04-25-2008, 15:59:22
here 1st dont no wat 2 expect

Vitpat
04-25-2008, 18:09:23
Here's my 1st score:

Adventure
04-25-2008, 18:43:31
First entry:
8438

EscapeGirl
04-25-2008, 19:14:14
5570 for me....cute game, though! :)

Vitpat
04-26-2008, 03:43:02
Entry no.2

Those bombs were flying like crazy! How do those bombs avoid gravity anyways?...

dia
04-26-2008, 12:57:02
http://img208.imageshack.us/img208/75/monslide2qt4.jpg

Eternal Becky
04-26-2008, 15:54:17
Nice game Dia. Sadly I couldn't get past 2000 :sad:

And congrats Dia :applause:

RBS
04-26-2008, 15:57:50
Sadly my only stategy is to disconnect and reconnect the poles and it only serves me well up to about 3000 pts. Good scores everyone.

dia
04-26-2008, 17:29:31
I'm glad that you liked my game :)
Next game:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

Eternal Becky
04-26-2008, 17:37:43
That is such a cute game :D Loved it.

8457

The music is soo nice http://dl.glitter-graphics.net/pub/695/695351ug3twpiwlh.gif

8459

Vitpat
04-27-2008, 00:21:58
my score:

New1000
04-27-2008, 09:57:42
i like to try and beat it but either the loading is really really really slow or loading's not working. ill just wait for the next game unless this game finally finishes.

Edit: loadings done! now im gonna try and beat it.

Edit2: Beat This!
8464
This Is Not Fake! I really got this score. try and beat it!

dia
04-27-2008, 14:55:55
:o
great scores!!!

Vitpat
04-27-2008, 17:35:58
Well it's officially been a day and New999 has won so he gets to post the next game.

dia
04-27-2008, 18:09:28
Congrats New999!! :appl:

New1000
04-28-2008, 05:10:15
Wow i won. sweet!
This ones a good one.
http://www.hallpass.com/media/avalanche.html

Edit: i have a score but ill put it on later.

Edit2: when 3 scores are down ill use my sneak attack so be careful.

Edit3: you know what? in one hour if no one puts there score here from the game ill just put it here then.

Edit4: well theres nothing and its been a hour so time for a score:
848984908489

Vitpat
04-29-2008, 05:40:36
Well....

It's been a day but the rules are there have to be at least 2 scores...

So After this I'll give it an half an hour...

If no one beats it I'll post the next game.

Oh, By the way, it's weird, this is the game I would've chosen if I won the last one.

8509

ok, So it's been about one hour so I'm up to bat for the next game!

Here it is:


http://www.gamershood.com/flashgames/4589


WANRING!: It's Fun and addicting; I recomend you get a sleeping bag, plenty of food, and have a bathroom nearby, you're butt may literally be inseperable with the chair!

New1000
04-29-2008, 08:29:38
for me its not fun and addicting. its more like frustrating and braking. This is the only score i got. i cant get better then that.8512
Also i almost broke my spacebar doing this.

Edit2: or maybe im wrong.

Vitpat
04-29-2008, 15:13:23
yeah it's all of those things in one...

Anyways...I pulled out my secret weapon and got this score!

Vitpat
04-30-2008, 06:26:54
Well, it's been about a day and I'm still in the lead so here's the next game!


http://gamershood.com/flashgames/3762


Oh, And on this game, there is no final score screen, you score is at the top left, oh and to get a better view, drag the stickman up.

New1000
04-30-2008, 12:38:57
Your Secret Weapon: you hit the UFO and got 400 points or something. also USE THE EDIT BUTTON.

Edit: 8531

Vitpat
04-30-2008, 15:18:57
I didn't use it because that would confuse people, you see then the attached images would be under the next game. Making some people mistake my link for a bad one.


Oh, yeah it was my secret weapon. :D

ShiningStar
04-30-2008, 15:19:48
best I could get was 465 :P

Eternal Becky
04-30-2008, 18:59:00
I got over 2700 and the game is still on :S Is that how it is supposed to be. If yes, then I will post my score.

I don't get this game at all :S This is my score. I had to give up.

8536

Vitpat
05-01-2008, 06:20:38
yes, Since the days just about over, I'll tell you how that is...


Whenever you press the space bar it shakes the whole game flopping the stickman around pretty good, I felt it would be cheating since I already knew about it and didn't wanna come in with a 20,000 point score.
But since you didn't know it was a game fundamental it really wouldn't be cheating




Well Eternal Becky should win unless someone comes in and takes her place within the next few minutes...


Great scores everyone! :party: :bis: :appl:

Vitpat
05-01-2008, 15:21:36
Sorry, the game ended before you got your score in...

So it looks like Eternal Becky wins!

Congrats! :appl:


She can post that game if she wants, but since she won she may post another if she chooses.

Eternal Becky
05-01-2008, 15:31:55
I just checked the post timing. New999 your score was posted 2 hours after the contest was over. Sorry New999 :sad:

Thanks Vitpat :)

I think I will post a new game :P

New1000
05-01-2008, 15:37:53
i know i was late. Vitpat pm'ed me. i deleted the post just like i said. man i cant belive i was 2 hours late. i would have done it sooned but i was too busy getting that score. it TOOK me 2 hours to get that score. i didnt know. hehe. anyway whats the game you picked? you still looking? i have some games but this isnt my win so i cant tell anybody about them and well i cant help anybody who wins a game. i think thats against the rules here in this comp.

Edit: well i gotta go. im really tyred. see ya tomorrow guys! and i will see this first tommorrow so i can play the game and see if i can get a good score.

Eternal Becky
05-01-2008, 15:56:30
Here is the next game

Meltdown
Play here (http://www.gamershood.com/flashgames/4515)

EscapeGirl
05-02-2008, 02:27:18
I thought I was going to have a great score...but this is my best yet. :$ Not so great...

8545

Jones
05-02-2008, 02:27:55
Mine wasn't much better; I got a 95. :P

Yorick
05-02-2008, 02:35:29
Yay!!!
8546

EscapeGirl
05-02-2008, 02:51:00
Okay, I was on a lucky streak. :D

8547

Yorick
05-02-2008, 02:51:56
Ok i lost :P

Jones
05-02-2008, 02:52:03
Yowzah! :o That's good!

Eternal Becky
05-02-2008, 02:53:28
I love this game :D

8548

EscapeGirl
05-02-2008, 02:54:13
OMB!!! BECKY!! :o You beat me!! And I was so proud. :haha:

Great score dear!!! :ura: :appl: *goes to try and get a higher score* :P

Jones
05-02-2008, 02:54:32
:$ I am pathetic :P j/k :haha: (I am male, thank you! :P)

Crimsonthread
05-02-2008, 02:54:37
Before now, the top I could get was 107... but now...

EDIT: Lord! I thought I was doing well... until I hit refresh... :shy:

humphryboop
05-02-2008, 02:55:41
I got 36 O.o

EscapeGirl
05-02-2008, 02:56:17
Well, let's all keep playing!! We gotta give Becky some competition. ;)

(Btw, Becky, I really like this game. :D Nice choice. :D)

Yorick
05-02-2008, 02:56:26
ok now im not lost. im doomed *xD*

By the way, i like your new Avatar E.B.

Jones
05-02-2008, 02:56:59
Why is it only rated in the fives? :? Let's all rate it 10! :haha:

Crimsonthread
05-02-2008, 03:02:55
Well, let's all keep playing!! We gotta give Becky some competition. ;)

(Btw, Becky, I really like this game. :D Nice choice. :D)

Believe me... there's no going back now! I'm addicted.


Why is it only rated in the fives? :? Let's all rate it 10! :haha:

Agreed. :rates:

Eternal Becky
05-02-2008, 03:08:12
OMB!!! BECKY!! :o You beat me!! And I was so proud. :haha:

Great score dear!!! :ura: :appl: *goes to try and get a higher score* :P
Thanks :happydancing: I know my kitty can beat it :D

(Btw, Becky, I really like this game. :D Nice choice. :D)
I am glad you liked it :)

By the way, i like your new Avatar E.B.
Thanks :)

Why is it only rated in the fives? :? Let's all rate it 10! :haha:

Done :D

EscapeGirl
05-02-2008, 03:12:50
This game is really satisfying when you get a good chain reaction going. :P

Eternal Becky
05-02-2008, 03:22:52
Ohh it 5:15 am Good morning Israel :o I better get some sleep. Good night all and good luck ;)

EscapeGirl
05-02-2008, 03:26:02
Goodnight Becky! :hug2: Sweet DAYdreams to you. :P

Shoot!! I got 161, but that's my best so far....

Yorick
05-02-2008, 03:42:09
:Smy best was... my first, 97 :P

Crimsonthread
05-02-2008, 04:32:55
Well... at least I beat Escape's high score. Nowhere near Becky's, though.

EscapeGirl
05-02-2008, 04:37:37
Hmph!! :mhmh: :P *keeps trying*

Good score, though, Crimson! :D :appl:

EDIT: OOOOH!!! I was ONE behind you this time, dear puppy!! I got 168!! :haha:

New1000
05-02-2008, 09:31:17
Hope im not late again!

8552

Edit: Did i win or was i too late?

RBS
05-02-2008, 14:11:39
I would be happy with a 200 score but cannot conserve my energy blobs long enough to get there. Good scores everyone.

Edit: Funny quirk about the game on my end. The "play again" didn't work. I had to refresh and watch the 10 sec intro each time.

Eternal Becky
05-02-2008, 14:32:15
It doesn't work for me either. After you click "Play Again" ,right click on the game and select play ;) That works.

RBS
05-02-2008, 14:33:41
ahh, thanks. Thats a good tip. I am nudging toward 200. Maybe get there before time runs out.

Eternal Becky
05-02-2008, 15:07:34
@ New999
There is still one hour left ;) Great score by the way.

RBS
05-02-2008, 15:42:34
Playing again and again. Occassionally a tiny atom will appear in a hex that is undefeatable. Anyone else having that?

New1000
05-02-2008, 15:53:56
YES! im still in the lead! and i got there on time. phew. also there is a glitch that was really easy to find.

While playing, right click and press "back" and "forward", "forward" and "back", "rewind" or "play" 2 times to get more balls. BE CARFULL THOUGH! Dont be stupid to do that. i did that and guess what? even if i have more balls and still have my score some atoms might freeze making it impossible to get through the level. be wise!

ok and so im thinking times up in 20 or something mins. dont know.

Edit: well 60 mins means a hour so i win.
I put this link here before but since the post was deleted ill put it here cause i won: http://www.candystand.com/play.do?id=17848

Crimsonthread
05-02-2008, 16:12:04
@RBS--I've started having that problem since I've tried the right-click/play trick. Of course, I also sometimes start out with a full line of particles, but that's useless if you can't get those pesky tiny ones out.

RBS
05-02-2008, 16:23:10
I really like the game. Its a brainiac challenge to make the best opening move to save energy blobs. Do you go for the pregnant ones or pump up the tinies? Thanks for posting Becky but I could barely manage a 150, just like my bowling.

Edit: Congrats New999 on winning, that was a great score. I can get 2360 on your new game but dexterity is not my strong point. Will wait to see what kind of scores pop up.

New1000
05-02-2008, 16:51:46
i got 3505 points. i would get a better score but im downloading a new flash player.

dia
05-02-2008, 17:09:32
congrats new999! :appl:

the game that Becky chose was difficult (i had really low score) and i didn't post my score! lol!

http://img253.imageshack.us/img253/7274/gumid9.jpg

New1000
05-03-2008, 16:38:08
i think Dia won. it has been 24 hours or something so Dia must have won.

Good job Dia! :D :yay: :applause:

dia
05-04-2008, 11:08:44
Thank you :)

Next game :
sunburn
http://www.hallpass.com/media/sunburn.html

Try to keep tourists off the beach for as long as possible, if your tourist 'o' meter at the top fills up then its game over.Control the suns rays with the arrow keys, and use up and down to avoid clouds as these will block you're beam.
Have fun! :)

EscapeGirl
05-04-2008, 11:58:22
Congrats Dia!! :appl: :D

I'm on my way to bed...but here's my first go at it. Yes, I know...not too good. :P


8589

RBS
05-04-2008, 16:06:25
Game looked harmless but with the extreme sunburn (charcoal black?) and sound it got hard to stomach this early in the morning real fast. Maybe later with the sound turned off.

Eternal Becky
05-04-2008, 18:33:51
OMSelf this is hard :o Gonna give it a try again.

dia
05-04-2008, 20:42:01
Great score Escape!! (i can't even get 500 points!lol)

i'm soooo sorry RBS....:$ i think i should have warned you about the horrible sound of the sunburnt people....i hope you'll forgive me someday...

lol becky! i laugh a lot when you say it! i thought it was generally hard...but i was wrong!

Eternal Becky
05-04-2008, 20:50:29
Hehe :D I am glad I make you laugh :D

I just don't find a way out of it. I hide the sun behind the cloud but the cloud does not come more often. My best so far is 380.

EDIT - Ohh no. I feel so stupid. I misunderstood the instructions. I thought I have to give a good tan to those people and if they get too much sunburn then the game is over. I feel very silly :$

EDIT - 1310 YAY :D

Jones
05-04-2008, 21:20:01
1530. :)

Not as good as Escape's, though. ;)

Eternal Becky
05-04-2008, 21:36:22
Yup I agree. Great score Escape :appl:

dia
05-04-2008, 21:36:29
:o
i think i'm the worst player ever in this game! lol! the best i could was 520 :$
lol becky! don't feel silly! you made a little wolfish mistake :D

Adventure
05-04-2008, 21:41:29
Gotta say, this was pure luck.
8593

Jones
05-04-2008, 21:41:41
What kills me is that Escape said "I know this is bad...". :P :haha:

Great score. :appl: (Both of you :D)

Eternal Becky
05-04-2008, 21:42:34
Thats an amazing score Adventure :o

Adventure
05-05-2008, 17:03:02
Thanks Jones and Becky. :) But like I said it was pure luck. I played the game a few times more, but I couldn't get more than 1500 points. :P

New game:
http://www.gamershood.com/flashgames/4366

dia
05-05-2008, 17:30:49
Congrats Adventure! :appl:

i like the game you picked! :)
First try
http://img507.imageshack.us/img507/8861/kgmu9.jpg

RBS
05-05-2008, 18:52:44
I am playing but keep getting caught before lunch. Wow Dia, you must have smooched through the whole shift to get that score!

EscapeGirl
05-05-2008, 18:58:24
Shoot! Dia got 10 more kisses than I did. :P I'll have to keep smooching!! Hehe. I want their job. :haha:

RBS
05-05-2008, 19:14:33
I guess I am having more trouble playing from the guys perspective. I keep trying to get in every possible kiss and keep getting caught. But I usually get 400 by lunchtime. Keep getting fired before the afternoon even starts. LOL.

EscapeGirl
05-05-2008, 20:51:14
Aww.....that's okay RBS. You just like those smooches. :P

Here's my highest score. And I'm at work, so I'm REALLY stealing those smooches! :P

I really like this game, Adventure. It's cute. :)

8600

Crimsonthread
05-06-2008, 02:11:52
Hmmm... no matter how many times I smooch her, I have 0 points... anyone else having this problem?

EscapeGirl
05-06-2008, 02:30:28
I did when I first started. Instead of clicking the mouse, hold the button down, and release it before you get caught. ;)

Crimsonthread
05-06-2008, 02:45:26
Ahhh! Suddenly, it all makes sense. :haha:

New1000
05-06-2008, 12:07:37
oh that game. i played it before. it was hard thats all i know. even if you have to make them kiss its hard cause i started doing the kiss and all of a sudden he turns hes head when i click.

Anyway ill get a score. i played that game 5 times. i should get it.

Edit: 565. Ok yes on those 5 times and now i suck. i can only get to 600.

Eternal Becky
05-06-2008, 13:05:34
My high score so far is 634. I like this game :D

New1000
05-06-2008, 13:25:55
i dont like reflex games. im never good at them.

Ill just wait til the next game and if its another reflex game im not playing it.

RBS
05-06-2008, 13:51:28
I have gotten up to 1300 points but STILL have not finished the day without getting fired. I hit 1300 at about 4:30 in the afternoon and dumb brown suit boss hung up the phone the second he picked it up and caught us...AGAIN. I don't think I could catch Escape(the kissing bandit)Girls score.

dia
05-06-2008, 15:29:31
Great score escape! :o
I want their job too!lol!!

Eternal Becky
05-06-2008, 15:59:18
Nice socre Escape :wink:

The most I could get was 1199.

Adventure
05-06-2008, 16:22:33
Glad to hear you like the game, Dia, Escape and Becky. :)

And that is is an awesome score, Escape. :o Wow! :applause:
Though I would be surprised if you weren't good in this game. :P

Edit: Oh and my best score was 1270.

Eternal Becky
05-06-2008, 16:51:56
Alright I give up. I loved the game. My best was 1577. Good job Escape :appl:

RBS
05-06-2008, 17:06:52
I guess Escape is at work and therefore very..um..busy. Sure we will get a new game as soon as she is..um..unbusy..being the complete professional she is. :wink:

Eternal Becky
05-06-2008, 18:02:59
Congrats Escape :applause:

EscapeGirl
05-06-2008, 18:28:32
OMB!! I can't believe I won!!!!! Darknight would be so proud. ;) :happydancing: Thanks for the congrats, guys!! :D

Okay, here's the next game. :D Kinda one of my favorites. :$
Dolphin Olympics
http://gamershood.com/forum/showthread.php?t=2344&highlight=Dolphin+Olympics

lscc
05-06-2008, 18:42:22
http://i216.photobucket.com/albums/cc19/leannecrab/dolphin3.jpg

Jones
05-06-2008, 21:04:22
:rofl-smilie: The Miami Dolphins would be horrible at this! :haha:

RBS
05-06-2008, 21:05:07
2 minutes isn't much time. I get around 10,000. I need to learn how to do the super-duper tricks.

Eternal Becky
05-06-2008, 21:17:21
I agree :sad: I could get around 4900.

Edit - YAY!! I did a back and front flip :D

humphryboop
05-06-2008, 21:38:10
ONCE I GOT 1,275,568, at this game! :o
Edit: omg
I got that on the second one
xD lol
and I got 11363 this time one THIS game :)

Eternal Becky
05-06-2008, 21:51:59
Nice find Escape. Love this game. Still gotta learn a lot of tricks.

EscapeGirl
05-06-2008, 21:58:41
@Humrphy.....You gotta post screenshots of your scores. ;) :D And congrats, btw. :)

@Becky.....Thanks, dear. :D I'm glad you like it. It's one of my favorites. :)

dia
05-06-2008, 22:00:23
Congrats Escape! :appl:
You are a good kisser! ;)

I loved the game you picked!
here's my score :
http://img166.imageshack.us/img166/4406/dolphin1tg2.jpg

RBS
05-06-2008, 22:09:53
Wow Dia, you're not a leopard you're a fish! Incredible.

dia
05-06-2008, 22:19:56
lol RBS!! You think so??
I think that i'm a leopardolph! Lol!!!
I'm trying to get a higher score, it's great game!

EscapeGirl
05-06-2008, 22:24:07
I'm gonna give you guys a couple tips I learned by being addicted to this game. ;)

There are lots of strategies and tips other than mine, though. ;)

Hold down the UP arrow pretty much the whole time. That's what propels you forward. Secondly, you want to land back in the water at the correct angle. For example, if you jumped straight up, you want to head back into the water at the correct up/down angle. :) You also want to exit the water as quickly as possible. so that you keep doubling your scores. So as soon as you hit the water, turn yourself around immediately, and go back up again. While I'm in the air, I push the down and either left or right arrows so I flip and corkscrew at the same time. Extra points. :D There are lots of other tips, but that's as much as know. I only tail slide on accident. :haha: But that's a good point maker if you can master it. :) Once you get the hang of it, it's easy to get a score into the millions. :) Good luck, all!! :D

dia
05-07-2008, 19:30:15
erm..who is the winner? :?

EscapeGirl
05-07-2008, 19:31:21
Seems to me that you are the winner, Dia! :) Congrats! :appl:

dia
05-07-2008, 19:37:15
Ok, thanks!
I thought humphry..we should post a screenshot so our score would count, right?

and for the record, i had bigger score:
http://img440.imageshack.us/img440/3148/dolphin2pi3.jpg

i wanted to post it! It was a really great game Escape!

so, next game:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/pig.htm

Have fun!

ShiningStar
05-07-2008, 20:55:56
the best I could get so far was:

cute game tho :)

Adventure
05-08-2008, 03:25:35
Congrats, Dia! Really great score. :applause:
And indeed a cute game you picked. :)


8629

EscapeGirl
05-08-2008, 03:45:14
I can't get over 720. :wht: I think I'm missing something when playing. :S I run out of time, and the extra time bird is always just too high for my piggies to reach before it disappears. :(

RBS
05-08-2008, 03:57:10
@ Escape. Click the bird anytime he appears and he will drop clock. Trick is to get it to hit the pig.

EscapeGirl
05-08-2008, 03:57:54
OOOOOOOOOOOOH!!! :haha: :shy::shy::shy: Thank you, RBS! :haha: *rushes off to play it again*

EDIT: Now that I know that trick, I got 3170. :D But I need to do better than that! :P

New1000
05-08-2008, 10:24:35
Another cute with peaceful music game by Oriainal.com. how i like them!

I dont feel like playing this game. ill play it later on.:)

ShiningStar
05-08-2008, 19:31:37
did a little better this time :P

EscapeGirl
05-08-2008, 19:35:50
Great score, Shining!! :o :appl: :D

This game is so cute, but I have such little time to play it. :sad:

dia
05-08-2008, 20:20:06
I'm very happy that you liked my game! :)
Great scores everyone! :appl:

Congrats Shining! :appl::appl:

Eternal Becky
05-08-2008, 21:32:07
Congrats Shining :applause:

Adventure
05-08-2008, 22:33:25
Congratulations, Shining! Really good score. :appl:

ShiningStar
05-09-2008, 00:28:08
oh I won:o yay! and thanks everyone :)

I thought this one was kinda interesting :) enjoy:)

http://www.gamegecko.com/growingfish.php

EscapeGirl
05-09-2008, 00:45:38
Here's my first attempt while at work. :shy: :P

22,700 (attachment removed)

EDIT: My second attempt wasn't much better. :P

8644

New1000
05-09-2008, 12:38:52
We cant see your new score escape. its cut off. heres my score and it might have beaten yours.
8647
Ok i see it but now im the fish king once i get this score in!

Only got 10 hours left guys! better hurry if you wanna win!

Eternal Becky
05-09-2008, 15:26:03
This is an amazing game :D Good choice Shining http://bestsmileys.com/thumbs/7.gif

8648

New1000
05-09-2008, 16:20:09
I think im just in time:
8649

SuzyE730
05-09-2008, 18:24:46
I hope I'm not too late! ^_^
I AM DA TOP FISHY!!!! ....Now that was....hard O_O ....It took me 4 tries to get a good score :P and the last level is easiest!:)

EscapeGirl
05-09-2008, 18:28:59
OMB!! Suzy!! :o *faints* And here I was so proud of my latest score! :haha:

GREAT JOB!! :appl:

(My score is lower than yours, but oh well. :P)

8655

dia
05-09-2008, 18:35:01
:o:o:o:o
Amazing scores!!!!! :appl:
My best was around 46.000 :$
It turns out that i am not a good fish even if I'm a leopardolph! lol!!

edit:
My dear niece you know that i love you soooo much, right?? :D

http://img115.imageshack.us/img115/6756/fishxf3.jpg

EscapeGirl
05-10-2008, 02:59:07
Well, it seems Dia was the winner. :appl:

Great score, dear. Your turn to pick the game. ;)

ShiningStar
05-10-2008, 03:03:42
Dia you did win Great job:)

New1000
05-10-2008, 05:59:28
Congrats Dia:D

You completed the game with a high score.

Time for you to pick the next game and i know its another orisnal game.

SuzyE730
05-10-2008, 08:44:57
Congrads auntie!:hug2: and ya I know that:P

Pick an awesome game!:D

dia
05-10-2008, 14:46:10
Sorry for being late...
Thank you all!
Yes, new999 the next game is again from orisinal! lol! They have really cute games! :)

So, next game :
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g2/stars.htm

Have fun! :)

SuzyE730
05-10-2008, 15:01:17
I don't think I'm very good at this game:shy:

Eternal Becky
05-10-2008, 15:19:30
Congrats Dia :appl: That was an amazing score.

BTW, the game that you picked is meyfavourite game of Orisinal ;)

New1000
05-10-2008, 16:31:44
This is a great game:) better then the others. this is my fav.

8677
For people who cant get alot of stars you must collect 8 or more stars to get 20 extra secs!;)

Edit: i mean you have to get 500 points to get 20 extra secs.

Edit2: you know after all these games that dia put on which is actully Orisinal games so i went into the site and found a game that will be good. its simple but fun. If i win ill put it in.

RBS
05-10-2008, 19:25:23
Beautiful game buts I get mad when I miss a falling start cuz I know how important they are with these scores showing up....goes to try some more.

Crimsonthread
05-11-2008, 03:12:33
Cute game... but it's very hard to play when your wireless mouse is running out of batteries! :haha: I'll have to try some more when I get some new ones.

EscapeGirl
05-11-2008, 11:03:16
I'm horrible at this game. :sad: I collected 58 stars and still only had a score of approx. 928 (the screen cleared as I was typing this and I THINK that was it. :P) But it's a very cute game. :)

Eternal Becky
05-11-2008, 15:11:47
@ New
Nice score :appl:

The best I can get is 1800 somthing.

Edit - Congrats, New :appl:

RBS
05-11-2008, 15:38:17
Took me awhile to figure out you could move the girl around after she "bounces" and swipe more stars but even that didn't get me much higher than 3000. You rule this one New...congrats.

New1000
05-12-2008, 08:26:06
Sorry. i was in bed.

I cant belive i won!:)

Ok since there is members with cats as avatars (like Escapegirl) i though of finding a game WITH cats and here it is:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/cats.htm

Heres my score:
8699

EscapeGirl
05-12-2008, 08:48:53
Aww....:luv: Thank you for choosing such a cute game, New!!! :hug2: And congrats on winning! :appl: :D

Here's my first try. Writing a paper, and I'll have to try again later. ;)


8700

dia
05-12-2008, 12:34:48
Congrats New!!
Nice game! :)

My first try:
http://img338.imageshack.us/img338/4045/catsfi2.jpg

New1000
05-13-2008, 08:25:48
Thanks Escapegirl and Dia. 1 hour left guys! also Dia is winning!

If no one puts a bigger score in before time runs out, Dia wins.

Edit: sorry guys but TIMES UP! Dia is the winner. good job Dia and everyone else who played.:)

EscapeGirl
05-13-2008, 08:55:49
Congrats Dia! :D :appl: :D

Again, thanks New. That was a great game!!! Too bad I didn't have much time to play it. :hmm: But now I have the link for it. :D

Eternal Becky
05-13-2008, 11:22:05
Congrats Dia..good score :appl:

dia
05-13-2008, 13:00:23
Thank you so much! :)
It was a nice game!

Next game:
http://www.cutecats.net/index.php?cutecats=feedthecatonlinegame

New1000
05-13-2008, 13:30:53
I got a great score. i would go better but i would do 20000 first and if anyone beats it then 50000 it is!
8712

Edit: hey dia why didnt you put in another Orisnal game? couldnt find a good one?

ShiningStar
05-13-2008, 17:34:55
:D I Think I'll stop at this point it seems like there are never ending levels :?

your going to need more then 50,000 New :P

Eternal Becky
05-13-2008, 21:41:15
This game is very difficult for me. I might be doing it wrong I guess. Good score Shining.

ShiningStar
05-13-2008, 22:50:45
I had problems with it at first, you have to wait for the cats to open their mouth then fire at them :P

New1000
05-14-2008, 14:30:09
Hey uh shining... YOU WON! its been a day. i would have got a better score but i am sick (:() and didnt go on the computer.

Put in the next game shining:)!

Oh and im almost better.:)

ShiningStar
05-14-2008, 16:07:22
oh yay:D oh sorry to hear your sick New, I hope you get better soon! :)

and heres the next game:) you have to push the the acorns to the ducks :)
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g2/duck.htm

New1000
05-15-2008, 07:38:51
Heres my score:
8732
Not my best but still good

ShiningStar
05-15-2008, 15:52:49
1 hr left :)

RBS
05-15-2008, 17:11:22
8734

ShiningStar
05-15-2008, 18:46:33
RBS you are the winner :)

RBS
05-15-2008, 18:52:42
I am gonna toss out a game I hope you people will figure out better than I can. I cannot pass level 9. All I can say is read the instructions carefully and good luck to you. There is no scoring so whoever unlocks the most levels wins. If more than two unlock all 50 the first to do it wins.

Edit: Sound isn't required but it helps.

http://www.funny-games.biz/music-bounce.html

EscapeGirl
05-15-2008, 19:05:12
Congrats, RBS! :appl: :D

I'll have to play this one at home. Otherwise the bosses will hear the game. :shy: :boo: :P

RBS
05-15-2008, 19:09:18
You can play without sound and do the early levels easily. Its like the old brick busting game Breakout but with a unique twist. The later levels are giving me fits.

Eternal Becky
05-15-2008, 21:37:07
I can't get past level 9 either. Good choice RBS. Amazing game :)

Adventure
05-15-2008, 21:48:07
I love this game! :D And yes it's addicting. :P Currently at level 13..

For level 9: timing is important. ;)

Eternal Becky
05-15-2008, 21:50:50
I am on 12 too ;) This game is totally awesome :D

RBS
05-15-2008, 21:51:43
WTG Adventure! Glad to hear you both like it. There is so much going on at the gates I think I am blinded to something simple that would help me go further. Good luck and level on up!

POP, you go too Becky. Looks like a race is on.

Adventure
05-15-2008, 22:12:12
I am on 12 too ;) This game is totally awesome :D
Agreed! :D And glad to hear you passed 9 too. ;)

I arrived at level 17 and gtg for a while. Mom is needed at home.
BBL!!

Edit: 17 is so good as impossible if you ask me. Once I managed to hit all the blocks, but I missed the right timing. :frustrated:

If anyone gets 17, please make a screenshot for me and post it when it the contest has ended. Thanks in advance. :)

Edit: Got 17 FINALLY! Well, I am off to bed. I will try to solve 24 later.
8739

New1000
05-16-2008, 09:34:38
MUSIC BOUNCE!:D

Im on Level 24 too! This is really good.

Ill try to beat it. but i STILL need help on Level 24 cause i tryed everything:(. didnt work:(.

Though im playing Music Bounce on Newgrounds, not here.

Edit: 24 is IMPOSSIBLE! Theres no way to beat it. i tryed everyones solutions everywhere on the net and nothing worked. WTH IS GOING ON HERE!?! Its stressing me out!

Edit2: YES!!! I DID IT! I got through 24! WOO! now if anybody needs help then heres a pic:
PHSYCE!
Find the awnser yourself! :lol:

Edit3: im on 27 now!

Edit4: 31 now. also im having pizza for dinner from Pizza Heaven!:)

Edit5: 34 now.

Edit6: HOLY! Im getting good. 36!

Edit7: 40!

Edit8: 43! thats it.

Adventure
05-16-2008, 13:34:16
WTG, New999! :appl: But don't forget to post a screenshot. ;)

Btw..

24 is IMPOSSIBLE! Theres no way to beat it. i tryed everyones solutions everywhere on the net and nothing worked...
So in fact you cheated. :P

New1000
05-16-2008, 13:41:32
No that was BEFORE this. i gave up and tryed to make my own. then i made it. I did not cheat. ill post a screenshot just wait

Edit:8749

I didnt cheat and also im not using a walkthrough or anything.

So in fact i DIDNT cheat and played fair. i still havent beat it and theres still a chance someone can get 50.

Edit2:
I WON! look. and i didnt cheat i swear.

RBS
05-16-2008, 14:49:46
Wow, very impressive New. I knew someone in GH could conquer it, but not me. First one to 50 wins so its your turn to pick a game. WTG. :appl:

Adventure
05-16-2008, 15:03:25
No that was BEFORE this. i gave up and tryed to make my own. then i made it. I did not cheat. ill post a screenshot just wait

Edit:8749

I didnt cheat and also im not using a walkthrough or anything.

So in fact i DIDNT cheat and played fair. i still havent beat it and theres still a chance someone can get 50.

Edit2:
I WON! look. and i didnt cheat i swear.
Congratulations!! A great achievement! :appl: And I believe you didn't cheat. What's the fun of that. I am sorry I said that. Forgive me. :$

New1000
05-16-2008, 15:47:54
I accept your apoligy Adventure.:hug2:

Anyway thanx for saying that Adventure. too bad nobody else made it. oh well. i won but lets just wait til times up.

I have to go. Tommorrow ill put in the next game cause i am the winner. goodnight all.:)

Edit: Hi all. times up. now ill put in the next link:
http://www.terrypaton.com/index.php/game/plumber_1

Beat This Score Though:
8758

Edit2: 15 Hours left guys come on need some scores! or do i have to lower the score?

RBS
05-17-2008, 15:22:28
This is about the third time I just needed one more level to beat score but run out of time.

8769

New1000
05-17-2008, 16:01:30
Ohh dang RBS:(. These kind of games are hard when they are timed on.

14 hours left. and lets hope someone can beat it. im playing the game too and ill try to get a bigger score.

Edit: Now this score is harder!

Beat This!:
8772

Eternal Becky
05-17-2008, 16:05:11
@ New

I think this is messed up. Since you added the new game in the same post by editing it, it shows that one day has already passed :S

New1000
05-17-2008, 16:15:45
yea but theres no way that time could be up right now. still if time was up right now then i would be the winner AGAIN!

So if its already been a day does that mean i won or even if i edited it is there still time?

My awnser is that theres still time because i put the link in 11 hours ago. so even if it says 1 day theres still time.

But if it say 1 day then you think times up. so does other people i think so if thats it then Times Up!

Whatever it is lets say that its been a day cause it says a day and alot of people pick a day not 11 hours. so heres the next game:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bugs.htm

My Score:
8773

Its been a day even if i edited. so... dame:(.

Got to go guys:(. again. but with time. bye.

Adventure
05-17-2008, 16:36:18
Alright now I am confused. When New999 edited post #465 (2 hours ago) there was still 15 hours left. 34 minutes ago, there were still 14 hours left and now at a sudden we are 14 hours further?

Well, it already has been decided 24 hours are over, so lets stay with the latest posted game. :)

Eternal Becky
05-17-2008, 16:51:59
To end the confusion lets stick to the latest game posted.

But please make sure that this kind of confusion does not happen again.

If a winner is declared and you know you are the winner then I would suggest to post a game instead of giving comments and posting a new game after several hours. This just increases the confusion.

Adventure
05-17-2008, 20:41:44
Aww, I only got 22180.

Edit: got a little more
8781

New1000
05-18-2008, 11:45:42
it said 1 day. it was a big confusion so i had no choise. it said 1 day so its 1 day because i went to bed. i should have posted that game earlier. thats it no more confusions! for now on if i edit a post and it says 1 day when its been 4 hours or something ill just let it go and continue the time line. also im not double posting a link in. i have to wait for a week to double post so i have to edit for the link of the next game if im the winner. its a rule not to double post under a week:(.

Also because double posting under a week is spamming and my sig says "Never Spam Never Will" and i stick to that. so i never spam and ill never will. EVER!

Adventure
05-18-2008, 14:24:22
Moderation has discussed it and we decided to add the following exception:
When your high score appears to be the winning score after the 24 hours and nobody has replied after you, you are allowed to double post to post a new game to avoid confusion regarding the time the new contest has started.

So next time when such situation occurs again, just double post. ;)
This also has been added to the lead post.

dia
05-18-2008, 14:27:57
Great game!! I loved it!

My score:
http://img257.imageshack.us/img257/5563/bugsgy9.jpg

New1000
05-18-2008, 14:54:14
Ok Adventure. good thing. ok ill do that. anyway you got 2 hours left guys so hurry.

Seems the loading for me is slow now. looks like i wont make it til this loading is done.

Edit: oh man. bed time! got to go guys. see ya. i just know dia will win.

Crimsonthread
05-18-2008, 15:19:58
Don't be so sure! I got very close this time...

EDIT: And now I've passed it. =D

Adventure
05-18-2008, 16:17:21
Am I still in time?

8798

edit: Aww, I am too late. Congratulations, Crimson!! Great score! :appl:

Crimsonthread
05-18-2008, 16:28:34
Awesome score, Adventure! That game was ADDICTIVE once you had a goal to shoot for.

New game: Cubitsu


EDIT: I may need to pick another game. It seems that you can continue with your old score after losing.

Second new game: http://www.gamershood.com/flashgames/3143

Ahem, should I double-post this, since I submitted the second game 17 minutes after the first one? *confused*

dia
05-18-2008, 17:07:24
Congrats Crimson!! :appl:

You picked a hard but chalenging game!

Here's my score:
http://img385.imageshack.us/img385/9938/virft0.jpg

Adventure
05-18-2008, 17:08:01
Well, I wouldn't fall over 17 minutes. So lets stick with your post above. ;) Of course you could have deleted your post and posted a new one. But to me it is fine as it as now. :)

My first entry. Should be easy to beat.
8799

Crimsonthread
05-18-2008, 17:13:25
My score:

Adventure
05-18-2008, 21:21:02
That is an awesome score, Crimson. Wow! :applause:
I made it to level 8, but only got 4567 points. I needed 5 more turns to beat it.

humphryboop
05-18-2008, 21:33:40
I got 2502 and level 3 :o

RBS
05-18-2008, 21:42:22
going back in to try level 5. I run out of turns. I think Crimson score is safe with me.

Crimsonthread
05-18-2008, 21:47:55
Try as I might, I can't reproduce such scores! I can't even get past level 4 now. :haha:

RBS
05-18-2008, 22:01:57
Figured out some tactics...getting better.

8805

New1000
05-19-2008, 05:45:29
I suck at this for the first time i played:(. got 1972

Oh i got badder:(:(. got 1788

Forget this:frustrated:. got 1907. ill just wait til someone wins so ill play something different then this.

Adventure
05-19-2008, 11:37:52
Figured out some tactics...getting better.

8805
WTG, RBS!! :appl: I replayed it several times, but I couldn't pass level 8. I always miss one or two turns.

Edit: Tried it one more time and got to level 11, but my score is a lot lower than the one from RBS. Perhaps because I had to go two times when I was playing?
8818

RBS
05-19-2008, 15:57:21
That is strange that you would gain a level but fall short 600 points. I used a tree branch tactic that around levels 7 and above would allow me to ignore one color for many moves and then at the end I would click it and get a huge bonus.

Edit - 24 hours have gone so here is a new game. Takes about 2 minutes to load and you can skip the intro cartoon. Hang on tight!

http://www.freearcade.com/FantaDash.flash/FantaDash.html

Eternal Becky
05-19-2008, 18:40:09
8820

Adventure
05-19-2008, 20:02:06
That is strange that you would gain a level but fall short 600 points. I used a tree branch tactic that around levels 7 and above would allow me to ignore one color for many moves and then at the end I would click it and get a huge bonus.


Interesting. I too used the tree branch tactic and I too ignored one color as long it stayed tactically. Perhaps you solved the levels with less turns and solved them quicker. After all Crimson her score (6191) for level 8 still astonish me. :o

Anyways congrats, RBS! :applause:

First try for the new game:
8821

dia
05-19-2008, 23:20:32
Congrats RBS!! :appl:
You picked a great game! :)

Here's my best:
http://img260.imageshack.us/img260/664/fandabx9.jpg

New1000
05-20-2008, 09:14:53
mmm... this game makes me thristy. makes me want to GET Fanta :lol:

I didnt play it. i just seen all the scores.

Ill get a score though dont have much time. ok its 7 hours but still.

Weebles-Stuff made this huh? well it looks good cause they made the prawn game and it was good so this game would also look good. and it says i must shake the bottle. you know what ill do? im gonna shake it like theres no tommorrow!

Edit:
8830

Edit2: wait. now IM confused. it says 19 hours when your edit says 17. oh wait. maybe we will just stick with the edit time. NOT the post time.;)

Adventure
05-20-2008, 11:19:30
Edit2: wait. now IM confused. it says 19 hours when your edit says 17. oh wait. maybe we will just stick with the edit time. NOT the post time.;)
Yep, we do. ;)

Great scores, Dia & New999! :applause:
The best I could do was something like 119000.

New1000
05-20-2008, 13:09:43
Thanx.

Hey i found a post on that Music Bounce game by RBS. it said that i can pick a gamer if i get to 50 first. aww stupid me :lol:

Man i cant even beat my own score. looks like its a big one.

4 Hours Left Guys. You still got time. but Hurry Up anyway.

Hint: Always use the mushrooms and ramps. avoid bushes!

2nd Hint: Never Glide. it might look like a good idea but its not. it will slow you down.

Final Hint (Most Important Hint Ever): Never Give Up!

Edit: hey the sound is just like a Fanta Ad Music

dia
05-20-2008, 14:24:01
Thanks Adventure :)

Here's a better score: :)
http://img502.imageshack.us/img502/763/fanta2oq7.jpg

New1000
05-20-2008, 14:30:25
Thats 100% IMPOSSIBLE!

HOW THE HELL can you get 628661?

Edit: forget it. since Dia got a impossible score hes the winner anyway since its impossible to beat. you can either post the next game or wait for times up.

dia
05-20-2008, 14:44:37
Nope! It's possible! ;) :D
I would give a hint.. I know that it won't be for good...(my good! lol!!)
try to collect as many bottles as you can. then, use the umbrella when you are about to reach the ground and when you hit the ground one time click the mouse and it "uses" one of the bottles and gives you power! :)

New1000
05-20-2008, 14:46:11
But didnt i say that gliding slows you down? it happened to me before.

And what about the bushes everywhere. its impossible to do that when theres a bush in the way. even when collecting fanta