PDA

View Full Version : Game Contest



Pages : [1] 2 3 4

Vitpat
04-03-2008, 06:43:41
This is like photo contest in a way, the first person posts the name of the game and a link to it. When you enter since some people may say a score that seems impossible to get. So you then must provide a screenshot of the "game over" screen with the score on it.

Click HERE (http://www.gamershood.com/forum/showthread.php?t=6433) to get an explanation about ScreenShots.

~ If there is a default score option like a time limit or something like that and no score, you must then let the contestants know how the score will work like for a time limit score, whoever clears the objective in the shortest amount of time would then be the winner.
~ If one day passes and if there are at least 2 entries whoever got the best score posts a new game.
~ The one who posts the next game may also compete, if he/she wishes to.
~ Players are allowed to submit their score more than once.

ANY PLAYERS CAUGHT CHEATING WILL BE BANNED FROM FURTHER PARTICIPATION IN THIS GAME

NOTE: When your high score appears to be the winning score after the 24 hours and nobody has replied after you, you are allowed to double post to post a new game to avoid confusion regarding the time the new contest has started.


The first game is Double Wires. You can play it here (http://gamershood.com/flashgames/2268)

Please follow the RULES (http://www.gamershood.com/forum/showthread.php?t=1607) of the forums.




Good Luck!

RBS
04-03-2008, 14:20:18
I like this idea but my score isn't that great, couldn't get past the red blobs.

7899

*FYI. In step 7 of Mistery's instructions on screenshots using Paint once you get a new empty Paint screen you can press CTRL+V and hotkey the clipboard image to Paint.

To edit out the unwanted parts is tricky for me. It took lots of trial and error practice. Someone may have a simpler way than my way but I will share if interested.

Eternal Becky
04-03-2008, 14:59:51
@ Vitpat
It's a great idea.

Here's my score...
7901

jack
04-03-2008, 15:43:50
Heres mine

7903

Damar
04-03-2008, 23:49:38
http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/wires.jpg

the first time i played anything but riddles...was fun :)

Eternal Becky
04-04-2008, 20:57:49
It's been a day and Damar has got the highest score :)

Congrats Damar :applause:

Damar
04-04-2008, 23:25:48
Wow that surprised me....

i have no experience this type games so i have chose (with help :) )another simple game

Elf´Quilibrium you can play it here (http://gamershood.com/flashgames/4703)

Again is just the highest final score that wins....to give you a not very good target to aim at

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/elf.jpg

Good luck :)

Eternal Becky
04-05-2008, 18:04:03
OmSelf, thats one difficult game :o
You are gonna win again Damar :D

7953

RBS
04-05-2008, 20:21:32
I missed trying to deliver all the presents : (

7959

Mistery
04-05-2008, 23:40:46
Yes, it seems that Damar is really good :)

Congrats, you have won again :appl:

(I've really tried it, but I think I would have won if it was about getting the lowest possible score :haha: :$)

Eternal Becky
04-06-2008, 11:11:17
Yuuu hooo Congrats Damar :applause:

SuzyE730
04-06-2008, 11:30:39
I'm not so good at this game:shy:

maureen.clayton
04-06-2008, 11:34:01
wots next one?

Mistery
04-06-2008, 15:30:31
I've sent a PM to Damar :)

Damar
04-06-2008, 23:06:14
Sorry for the delay i work the weekends :(

Target mania play it here (http://www.gamershood.com/flashgames/4657)

Good luck :)

Mistery
04-06-2008, 23:33:41
No problem Damar :)

(Hehe, I see you didn't dare to post your score again :haha:)

7996

Jones
04-06-2008, 23:40:39
Here's mine:
First and second (second is bottom)

Adventure
04-06-2008, 23:43:44
I get nervous of shooting games. :P

These are my scores:
7998

jack
04-06-2008, 23:58:43
8001

Adventure
04-07-2008, 00:11:49
Damn, Jack. :o I am not even going try to beat that. :haha:

Btw I didn't understand why the game was over for me after level 8. I didn't do that bad. :hmm:

Jones
04-07-2008, 00:13:46
I might try to, but right now I gotta beat the Cubefield Highscore! :P

Sleepyhead
04-07-2008, 00:29:09
Here is my trying :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/score.jpg

Mistery
04-07-2008, 00:33:47
Damn, Jack. :o I am not even going try to beat that. :haha:

Btw I didn't understand why the game was over for me after level 8. I didn't do that bad. :hmm:

Lol, Jack has used at least 3 mice to shoot :P ;) JK
Great score Jack :appl:

I don't know either why it was over :haha:

Wow Sleepyhead :appl: (You have used even 4 mice to shoot :haha: ;))

(I told you all I would win in this thread if it was about the LOWEST score :haha: :P)

Adventure
04-07-2008, 01:28:03
Wow, Sleepy! :o WTG! :appl:


Lol, Jack has used at least 3 mice to shoot :P ;) JK
Great score Jack :appl:

I don't know either why it was over :haha:

Wow Sleepyhead :appl: (You have used even 4 mice to shoot :haha: ;))

(I told you all I would win in this thread if it was about the LOWEST score :haha: :P)
Lol, that must be it. :haha: I broke my mouse a little week ago, so I am using my old one. Otherwise I would have done it way better. :P (Yeah, right. :haha:)

I replayed the game another time (got almost 80000) but I still don't understand what causes the "game over". It remains a mystery to sherlock. :haha: :P

Aww, darling. :hug2: But at least you have fun. ;)

jack
04-07-2008, 01:46:42
Wow! Thats a great score Sleepyhead :)

@Adventure You lose one life for every target you miss. I noticed that some of the targets are never actually seen though. I assume they are either off screen or behind the curtain at the top. This seems to happen with the ducks and the targets that go from one side to the other. About half of my misses never appeared on screen when I played. I don't know any way around it though. You either have to fire blindly at the curtain or get lucky and hope that none of them are off screen.

Adventure
04-07-2008, 01:58:00
Thanks for the explanation, Jack. :) I like Mystery and mysteries, but I rather solve them :P

Mistery
04-07-2008, 23:42:50
The day is over, congrats Sleepyhead :appl:

What are we going to try as next?

(Btw, the rules have been changed, players are allowed to submit more than 1 score within 24 hours)

Sleepyhead
04-07-2008, 23:46:47
The game is call 'Tangerine Panic' I hope none of you hate them :)

you can play it here (http://www.gamershood.com/flashgames/2705)

jack
04-08-2008, 00:14:19
I'll start off. I can definitely do better than this, but I figure its good enough for a first entry.

8017

Adventure
04-08-2008, 00:15:59
I like it. :D Though I prefer to get tomatoes thrown at me. :P

My best score so far is:
8019

Edit: Lol, very beaten by Jack again. :haha:
Edit: Well, a bit better, but still not good enough. :P

Mistery
04-08-2008, 00:19:21
:o

*Tries to get over 40* :haha:

Sleepyhead
04-08-2008, 00:26:04
That's my one :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/score-1.jpg

jack
04-08-2008, 00:43:24
Okay, competition :)

8020

Sleepyhead
04-08-2008, 00:54:18
Really good score that was hard to beat now I just see tangerines everywhere :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/score-2.jpg

jack
04-08-2008, 00:58:17
I 3rd score

Edit: Oops, posted my old score:

8023

4th score, and I'm taking a break. I don't think I can do to much better.
8025

Adventure
04-08-2008, 01:14:51
360!! :o

:gost:

I wonder if anyone can beat that score. :wht: I couldn't get more than 223.

Ratgirl111
04-08-2008, 01:21:49
really i cant get mor ethen 81

RBS
04-08-2008, 12:57:19
Puhleeze...81 would be remarkable for me. I don't know what kind of umbrellas those guys are using but this game is HARD.

Eternal Becky
04-08-2008, 16:06:46
I agree with you RBS :( It's hard. I can't even get above 100.

RBS
04-08-2008, 16:13:24
I fold until the next game is posted. No decent score to post. I laughed at the little dudes comments cause those were mine...I HATE Tangerines. WTG winners.

Mistery
04-08-2008, 16:38:22
Lol, now I feel relieved - I had the impression that I was the only one who can't post a 3-digit score :haha:

RBS
04-08-2008, 18:14:36
Good Grief, where did you people hide? No matter where I was I got bonked. WTG.

Eternal Becky
04-09-2008, 00:06:04
Jack wins :D Congrats :appl:

Ratgirl111
04-09-2008, 00:19:15
i tryird hidding in that blockj the tangerines dissaper through but some alwasy get u there

jack
04-09-2008, 00:23:20
Next game is balance balls 2 (http://www.gamershood.com/flashgames/3783)

Eternal Becky
04-09-2008, 01:05:05
My first try

8051

Adventure
04-09-2008, 01:05:06
This is so much harder than it looks.

My second try:
8053


Edit: Good score, Becky. :)

Ratgirl111
04-09-2008, 01:05:07
oh god i cant get my screen shiotup it 2 big noooooooooo

Adventure
04-09-2008, 01:22:53
@Ratgirl, the second post of this thread will probably help you. :)
http://www.gamershood.com/forum/showthread.php?t=6433
Don't forget to save the picture as jpg/jpeg. ;)

Eternal Becky
04-09-2008, 01:23:22
Second try.
8052

Ratgirl111
04-09-2008, 01:27:02
no it this forum sai the pic to big ater i edited it

Mistery
04-09-2008, 01:45:35
That's strange. If you save it as .jpg and resize it to max. 640x480 pixels, it shouldn't be too big to post. :hmm:

Adventure
04-09-2008, 01:51:11
@Ratgirl, I don't understand why it says the image is still too big to post it. You have saved it as .jpg, right? Anyways I PMed you an alternative way to post pictures on the forums. I hope it will work. :)

Ratgirl111
04-09-2008, 02:00:30
i forgot to make sure it was jpg ty guys

Sleepyhead
04-09-2008, 02:44:00
This is really difficult :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/score-3.jpg

Adventure
04-09-2008, 03:18:33
That's an awsome score you got, Becky!! :applause: I tried it a few times more but the best I could do was 137.

jack
04-09-2008, 03:21:16
Becky's score is a full minute more than my best time so far.

Jones
04-09-2008, 03:27:02
It seems like the key to this game is keeping the spike upgrade(for me, at least). If I don't have that, I never make it past 80.

Adventure
04-09-2008, 03:30:08
Yes, that the key and also to keep the ball so small as possible.

Jones
04-09-2008, 03:31:49
Do the spikes make it weigh more? :?
Size DOES matter! :P
g2g

Damar
04-09-2008, 14:17:24
I have no chance of beating that amazing score by Becky :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/balls.jpg

jack
04-09-2008, 18:52:57
After numerous plays this is the best I could do.

8068

Adventure
04-10-2008, 01:08:59
And Becky wins with the amazing score of 178! :D Congrats! :appl:

Hugo_Smith
04-10-2008, 11:34:02
Congrats Becky :appl:

Mistery
04-10-2008, 12:25:13
Congrats Becky, phantastic job :appl: :D

Eternal Becky
04-10-2008, 13:11:55
OMSelf I won :o YAY. Thanks everyone :D


Next Game

Mousewheel Speedtest 2008 (http://www.gamershood.com/flashgames/4547)

Mistery
04-10-2008, 13:19:25
8072

Eternal Becky
04-10-2008, 13:22:54
I just saw the thread of this game. How could they get 8370 :o *Keeps scrolling faster*

Mistery
04-10-2008, 13:33:44
*feeds her mouse cheese*

8074

dia
04-10-2008, 13:35:24
here's my score :
:)

RBS
04-10-2008, 13:49:15
With just my finger I can get about 1000 points. I can imagine some inventive people going to the toolshed and getting a power drill and wrapping some rubber bands around the bit and off they go! Probably only a good idea with an old mouse you don't mind burning up.

jack
04-10-2008, 14:05:10
I just saw the thread of this game. How could they get 8370 :o *Keeps scrolling faster*

My guess is that they have a trackball. I'm very lousy at this one. :P I can barely get 2000.

Eternal Becky
04-10-2008, 15:41:32
Ohh I get it :P *keeps scrolling even faster*

I can't get more than 2700 :(
Good score Dia :)

Sleepyhead
04-10-2008, 16:12:29
Really good score Dia :) and congrats Becky for winning for winning the previous game :) I'm afraid I'll need to plug in more mice to the pc for being able to make a reasonable score in this game I can't pass from the 450 :haha:

Adventure
04-10-2008, 16:54:43
No change for me to get an actually good score. The best score I got was 1889. The only time I didn't accidentally clicked my right or left mouse button while scrolling madly. Maybe I should tape them first. :P

dia
04-10-2008, 16:57:56
Thank you! :)
I just used my finger :) The scroll of my mouse is a bit sensitive i think! :)

ShiningStar
04-10-2008, 17:01:34
best I could get was a little over 1400 kept clicking the mouse :P

Adventure
04-11-2008, 01:22:29
I plugged in my old mouse, with a broken right mouse button, and it went surprisingly good.
8087

And now my mouse is also fixed again. :haha:

Mistery
04-11-2008, 02:06:25
Aaaaah, I shouldn't have binned my old mouse some years ago, it would come handy for this game - I'm also always clicking one of the buttons, so that I loose a lot of time :P

Great job Adventure :appl:

Adventure
04-11-2008, 04:08:34
Yep, my old mouse is not going to see the bin. This game changed its destiny. :P

jack
04-11-2008, 04:18:47
I was thinking, you could probably put a round rubber stopper on the end of an electric screwdriver and hold it against the wheel. As long as the mouse wheel doesn't double as a button you could probably get a huge score without destroying the mouse. I don't have a wheel on my home mouse though, so I can't test it. Plus that is a lot of trouble to go through for a higher score. Still, if I ever get a new mouse I am tempted to try it just to see if my theory works.

Mistery
04-11-2008, 04:21:03
OMG Jack :o
:haha: :haha:
*Hides her mouse from Jack* :P

Adventure
04-11-2008, 04:25:06
I was thinking, you could probably put a round rubber stopper on the end of an electric screwdriver and hold it against the wheel. As long as the mouse wheel doesn't double as a button you could probably get a huge score without destroying the mouse. I don't have a wheel on my home mouse though, so I can't test it. Plus that is a lot of trouble to go through for a higher score. Still, if I ever get a new mouse I am tempted to try it just to see if my theory works.

ROFL!! :haha: Welcome to the looney bin. :haha: :P

EscapeGirl
04-11-2008, 09:06:28
*pants* Okay...the best score I could get was 2756. I'm using a laptop touch pad thing so it took me a minute to figure out how to do it on this. Oh, and I used two fingers for the up and down directions. That helped. But now I think I have no fingerprints left on my hand as I have rubbed them off. ;)

RBS
04-11-2008, 15:40:41
I have no good score to post but I do have a groove indented in my finger permanantly. I will remember this trial everytime I push an elevator button...ouch!

Edit: I wander what Adventure will have for us next? That score should hold up.

Eternal Becky
04-11-2008, 15:48:47
Good score Adventure :appl:

Mistery
04-11-2008, 18:09:35
Lol RBS and Escape :haha:

Congrats Adventure :appl:

Time for the next impossible challenge :P

jack
04-11-2008, 19:35:21
That was almost twice as large as my highest score. Good Job Adventure.

Adventure
04-11-2008, 19:46:06
Thanks, Becky, Mystery and Jack. :)

Here's the next game. I hope y'all like it.
http://www.gamershood.com/flashgames/2234

EscapeGirl
04-11-2008, 20:07:44
That was fun. :) I'll play more when I'm not working. Here's my high score so far:

8111

Adventure
04-12-2008, 00:02:18
I applaud for your score, Escape. :appl: My best score was 1369 pounds.

Jones
04-12-2008, 00:20:09
Eh...I hate to do this to you Escape (:P), but...2,160

Vitpat
04-12-2008, 01:30:56
Here's my score!( it's 2128 if you can't read it.)

jack
04-12-2008, 02:08:10
There should be a bonus stage where you get to run over the houses. Who builds dozens of houses halfway up a mountain anyway LOL

8119

Jones
04-12-2008, 02:09:37
Hehe. :P
I chose the old guy as my manager.

jack
04-12-2008, 02:11:08
He is apparently a better manager :P

Jones
04-12-2008, 02:13:10
Not by much, though. ;)

I believe it's been a day now, and my score is the highest by 23 (close game :P). So, here's the next game:

http://gamershood.com/flashgames/3795

Have fun. :)

Mistery
04-12-2008, 21:39:50
Congrats Jones :appl:

Lol, already crashed in a wall :haha:

Jones
04-12-2008, 21:41:23
Thanks. :)
(I have a high score, but I think that it's too high for most to beat, so I won't post it :P ;))

Eternal Becky
04-12-2008, 21:43:18
Congrats Jones :appl:

8123

Second try
8124

Gonna keep trying :)

Jones
04-12-2008, 21:44:04
Thank you. :)
(and hi! ;))

EDIT: Well, you gotta start somewhere! :P

Eternal Becky
04-12-2008, 21:54:48
@ Jones
I have posted my score in the last page. I am curious to know whats your high score :P

Jones
04-12-2008, 21:55:53
Okay. Hold on...
:P

jack
04-12-2008, 21:56:57
Here is my highest so far. I'm pretty sure I can do better though.

8125

Mistery
04-12-2008, 22:01:06
Whoa Jones :o

Jones
04-12-2008, 22:02:37
Hehe. :P
I've been playing since it came out, which was a loooong time ago.

Eternal Becky
04-12-2008, 22:04:29
Wow Jones :) That is an amazing score *tries again and keeps hitting the walls :frustrated: *

Mistery
04-12-2008, 22:05:37
Becky, don't imitate da alien, lol :P :haha: /JK

Jones
04-12-2008, 22:06:35
Thank you! :shy:
You pick up after a while, though. Sometimes it'll be unfair and make obstacles that are literally impossible to get past. ;)

jack
04-12-2008, 22:10:12
Just got 1566. Still not close to yours though. :)

Jones
04-12-2008, 22:11:13
Well, if these are your scores for your first tries, I think you will get past my score! :haha:;)

It seems that nobody wants to compete with me.:|

Eternal Becky
04-13-2008, 18:30:35
I can't get more than 800 :sad:

invincible
04-13-2008, 18:34:12
i got a really good score once but now im rubbish :P

Jones
04-13-2008, 18:56:44
Aw...do you know around what it was?

The next game I post I won't count my high score. :P

invincible
04-13-2008, 20:35:44
well i cant remember the score that well but it was either 2100 or 3100

Mistery
04-13-2008, 20:41:12
Lol invincible, there's a huge difference between 2100 and 3100 :haha:

Well, the 1 day limit is over, and as it seems Jones had the highest score, congrats :appl:
Time to post the next challenge for us :)

gymnast525
04-13-2008, 20:48:10
oh i exited but i had 2892

but i was a little late anyway wtg jones

Jones
04-13-2008, 20:50:12
Thanks! :)
Like I said I won't count my score but I'll still post it.
Here's a classic:
http://gamershood.com/flashgames/374
If you want you can play it with a bigger game screen but nontheless this is the designated game. ;)

gymnast525
04-13-2008, 20:56:46
how do i get my score here i got 9775

Jones
04-13-2008, 20:59:57
Take a screenshot. ;)
How to do that is on the first page of this thread.

RBS
04-13-2008, 21:00:56
No idea what kind of scores to expect so I will toss out the first one.

8173

Jones
04-13-2008, 21:01:47
That's a good way to start, RBS.

gymnast525
04-13-2008, 21:04:11
but i hav a laptop and my print screen button is different

Jones
04-13-2008, 21:05:18
Well, if you have one it should work, but I've never dealt with laptops before.

gymnast525
04-13-2008, 21:19:08
any way my score is 18210

Jones
04-13-2008, 21:20:48
I guess that sounds believable because mine is higher (sorry), but you still have to post a pic. There's no other way. :(

Mistery
04-13-2008, 21:23:07
Gymnast, from your PM you sent me, it seems to me that you haven't correctly saved it (messed up name and file format/extension).
Make sure you copy-paste it in Paint, and then save as .jpg

ShiningStar
04-13-2008, 21:32:54
I managed to get:

gymnast525
04-13-2008, 23:17:55
i died 456 times!!!!!!!!!!

Adventure
04-13-2008, 23:51:42
Good score, shining!

My best score was:
8188

Jones
04-14-2008, 00:27:30
Like I said: I'm not counting this, but just posting it for perspective. :P
(I still think most of you have the potential to beat this)

gymnast525
04-14-2008, 00:27:45
fun game

Jones
04-14-2008, 00:51:58
I try to pick ones people can enjoy. :)

gymnast525
04-14-2008, 01:17:06
im not on the laptop no more i can post my scores horray

Mcakkay
04-14-2008, 01:26:05
well..people beat me but I only tried once and I dont think I could do any better so...heres mine:)

RBS
04-14-2008, 01:49:32
improving

8194

Jones
04-14-2008, 02:15:18
All very good scores. :)
I know one of you will beat mine; I just know it.

Sleepyhead
04-14-2008, 16:42:41
This game isn't easy :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/score-4.jpg

invincible
04-14-2008, 18:41:51
lets see if i can beat the scores?

Eternal Becky
04-14-2008, 22:09:28
Congrats Sleepyhead :appl:

Sleepyhead
04-14-2008, 22:42:53
Thanks Becky :) here goes the new game it's call Caravan Toss you can play it here (http://www.gamershood.com/flashgames/4458) hope you enjoy it :)

RBS
04-14-2008, 23:58:08
This game is waaay too fun. Lets see how long this score holds up.


8226

Damar
04-15-2008, 00:29:26
Funny game :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/caravan1.jpg

Mistery
04-15-2008, 00:44:29
I have half as much as Damar now, I need to practice some more :haha: EDIT I'm up to 116, lol. *tries some more*

Jones
04-15-2008, 01:18:14
Oh! I didn't have time to do this before but congrats on your score, Sleepyhead! ;)

gymnast525
04-15-2008, 02:10:21
yeaaa im winning

RBS
04-15-2008, 02:13:59
Wowza! I was thrilled to get over 100 and now my score is doubled! Man you must have found the magic angle to land on nothing but explosives. Back to the drawing board.

Jones
04-15-2008, 02:16:24
You know what did it for me? Just shoot it straight at explosives in front of you ( if there are any):haha:! It works! :D:D:D

gymnast525
04-15-2008, 02:16:33
Wowza! I was thrilled to get over 100 and now my score is doubled! Man you must have found the magic angle to land on nothing but explosives. Back to the drawing board.


yep

hahahaha

Damar
04-15-2008, 02:22:52
I am getting a bit better :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/caravan3.jpg

Jones
04-15-2008, 02:24:58
A bit?! :o :haha:

Mistery
04-15-2008, 02:31:47
And I'm going crazy :crazy:

gymnast525
04-15-2008, 02:38:00
haha

RBS
04-15-2008, 02:56:25
8242

Mistery
04-15-2008, 03:31:30
Wow RBS :gost:

Well, my score has nothing to do with your amazing scores, but this is my best so far :$

8243

RBS
04-15-2008, 03:41:55
I found an angle I like and sometimes it gets through. Most crash in the 200's. I think a 500 is possible but it would be incredibly lucky.

Edit: where are my manners? I forgot to say great score Mistery. That bus at 280 meters is a bugger.

Mistery
04-15-2008, 04:48:10
Awww, thank you :hug2:


Getting a little bit better :D
8248

Eternal Becky
04-15-2008, 10:47:11
I think I like crashing on the rocks :P My best is 278.45 so far *keeps trying*

invincible
04-15-2008, 21:11:27
hmm 228.76 :hmm:

Mistery
04-15-2008, 21:31:16
Lol I've been able to repeat my scores around 280 and 310 a couple of times, but I don't get any further no matter how hard I try :haha:

It's just funny to watch that sometimes I seem to fly through buses that don't damage me, and on the other hand be stopped by a stone that I don't even touch like here: :haha:
8252

gymnast525
04-15-2008, 22:10:31
soooooo close

Mistery
04-15-2008, 22:23:13
Wow, very near to RBS :o

Eternal Becky
04-15-2008, 23:07:08
And RBS wins :appl:

Great score Gymnast :)

Mistery
04-15-2008, 23:07:40
Great job RBS, congrats :appl:

RBS
04-15-2008, 23:17:02
I knew as the deadline approached somebody would catch me...wtg gymnast! I bet you were cheering GO GO GO. That was so close.

Ok, here is a easy to play and quick baseball game. Good luck and have fun everyone.

http://www.gamershood.com/flashgames/3222

Mistery
04-15-2008, 23:34:25
Aha, so the goal is to hit the ball :P

My first try - probably not very good, lol

8257

Better :)
8259

*Goes to practice*

Damar
04-15-2008, 23:50:11
I always do well until the big scorers arrive :)

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/bball2.jpg

EscapeGirl
04-15-2008, 23:50:54
Hehe..this was fun. :D I was awful at first. :shy:

I'm sure I can do better, though. I hate how when you strike out your score goes down. :P

EDIT: Wow! You two did WAY better than me! :haha: And I was so proud. :haha:

8260

Mcakkay
04-16-2008, 01:43:33
oooh Escape! you beat me by one hundred!
I gotta keep trying i guess!

Sleepyhead
04-16-2008, 02:09:23
This is my try :)

Jones
04-16-2008, 02:14:55
This game is annoying me: I got to 20,000 and had 7 throws left, but then I got caught out, and lost like 15,000 points! :frustrated: Then it went downhill from there cause I got so angry at it! :P

Mistery
04-16-2008, 02:18:11
Great score Sleepyhead :)

Hehe Jones, same here - I make 3 homeruns and then loose most of the points again with bad shots :P

*Goes to practice more* :haha:

Jones
04-16-2008, 02:21:49
It just happened to me again. :|

Well, time's up. Sleepyhead is the winner! :D (again)
Congrats :appl::)

Sleepyhead
04-17-2008, 01:55:43
Thanks :) the new game is called Red Wire :) hope people enjoy it,you can play it here (http://www.gamershood.com/flashgames/4088)

Mistery
04-17-2008, 01:58:06
Congrats Sleepyhead :appl:
I think I don't have enough patience for this game :P

Sleepyhead
04-17-2008, 02:14:55
This is too difficult :haha:

http://i188.photobucket.com/albums/z63/damarnew/score-5.jpg

gymnast525
04-17-2008, 02:15:54
yea i in lead

Jones
04-17-2008, 02:23:56
Dang! Almost got past level 1! :P

gymnast525
04-17-2008, 02:31:18
better:^)

Jones
04-17-2008, 02:32:39
Wow. The people expected some to make it all the way to the last level. That'll never happen! :haha:

ShiningStar
04-17-2008, 02:37:51
the best I could get was a 54 :haha:

gymnast525
04-17-2008, 02:57:25
this game is hard!

Jones
04-17-2008, 03:05:00
I got to go: I will look at your thread; I promise.

gymnast525
04-17-2008, 03:05:35
k ty goodnight

Vitpat
04-18-2008, 06:02:30
Here's my score:

Jones
04-18-2008, 12:10:54
Whoa! Good score but it's already been a day. Sorry. :(

RBS
04-18-2008, 14:22:42
So the "official" winner is....who? Looks like Jones would be since he didn't offer it to Vitpat.

Eternal Becky
04-18-2008, 18:15:59
I have sent a PM to Jones. It is his turn cause Vitpat posted a score when a day had already passed.

BTW, good score Vitpat :appl: I couldn't even get more than 100.

Vitpat
04-18-2008, 21:34:35
Yeah, I tried to cheat but that didn't work...

If you pull your loop off the wire really fast it'll go through, but if you don't get those extra points it'll detect cheating...


Well if Jones doesn't post a new game would that default me to posting the next game? Or the second highest winner that got it in within a day?

Jones
04-18-2008, 22:23:05
Sorry for the wait. I was at band festival. :)
Next game should be a fun one: http://gamershood.com/flashgames/1229

Eternal Becky
04-18-2008, 22:37:30
Gonna give it a try once again, but this is my score after first try.

8301

Vitpat
04-19-2008, 07:29:16
Here it is!


That was pure stick slaughter!
(Refer to my sig)

invincible
04-19-2008, 10:53:47
yay
i did good =D

Eternal Becky
04-19-2008, 14:18:50
This game is fun :D I could have got more but there were 4 helicopters coming at a time and it got difficult.

8309

Jones
04-19-2008, 22:12:12
I know there's still one hour left but honestly, do you think anyone's gonna pop up in that amount of time with a score higher than yours? :haha::?
Congrats Becky. :appl:

Eternal Becky
04-19-2008, 22:35:36
There is someone who can get a higher score that me. It's ME :D
I love breaking my own score.

8312

Thanks Jones ;)
I will wait for an hour. Just incase someone breaks my score :D

Edit - Ohh it's already a day. Gimme a moment and I will post a game.

Jones
04-19-2008, 22:39:46
It's a very good score. ;) What level is it?

Eternal Becky
04-19-2008, 22:41:11
I think it was Wave 20. It gets difficult with lots of helicopters.

Jones
04-19-2008, 22:42:35
I get a bunch of bombs and use those. :D
I raise my health bar too.

Eternal Becky
04-19-2008, 23:35:40
Yup thats what I do. Get as much bombs as possible :D

Here is the next game.
Hot Corn
Play Here (http://www.gamershood.com/flashgames/4223)

gymnast525
04-19-2008, 23:51:53
how do you play


it won't tell me

Adventure
04-20-2008, 01:15:37
Strange.. Here you have a screenshot of the instructions:

8321

Jones
04-20-2008, 01:18:47
It's kinda slow on my computer. I'll pass on this one.

Adventure
04-20-2008, 02:03:40
It's a bit slow for me too, but it's not that bad. Just don't want to be too quick.

First try. I could do better, but it's late here, so this will be it for today.

8322

Jones
04-20-2008, 02:07:06
My personal best: level 3. :D
(that is, before getting tired of it.)

EscapeGirl
04-20-2008, 09:36:36
Nice score, Adventure! :o Well done. :)

I got sick of playing by level 14. :P But I must also admit, I tried this last level 3 times or so without success. :)

8326

Hugo_Smith
04-20-2008, 11:25:06
Yay! This is the best I can do for now, but if anyone beats it, I'll have another go ;).

Adventure
04-20-2008, 14:15:20
@Escape, I had to replay some levels more than 5 times before I could pass them. ;)

Second Try. If Hugo beats it, I will try to pass level 34. :P You have to make a 100 percent score to pass this level and that's hard!!
8328

dia
04-20-2008, 14:53:08
Here's mine
This lvl is too hard..
http://img151.imageshack.us/img151/4531/hcxb6.jpg

Adventure
04-20-2008, 15:26:14
Wow, great score, Dia!! :o :applause: I would have to pass 34 and a few levels more to get a higher score.

Eternal Becky
04-20-2008, 15:48:39
Wow :o good score guys :appl:

Jones
04-20-2008, 15:58:17
I'm bad.:P
Nice job all of you. :appl:

RBS
04-20-2008, 16:17:27
Level 34 is evil. Played it til I am blue in the face. I give up. Score is 30,782.

Adventure
04-20-2008, 16:48:43
Yeah, I give up on 34 too. I just can't beat it.

RBS
04-20-2008, 17:15:01
Yay, I finally got past 34.

8333

dia
04-20-2008, 17:28:28
I passed lvl 34 too!!! Finally!
But lvl 38 is too hard!

http://img352.imageshack.us/img352/8917/hc1ap5.jpg

Adventure
04-20-2008, 18:36:58
WTG, RBS and Dia!! :appl:

RBS
04-20-2008, 19:34:55
Outstanding score Dia! I was dumb and turned off computer and lost my game. You had me by 5,000 pts anyway at the same level so you are a much better corn popper...LOL.

I did get one funny award...the fat free trophy for avoiding melted butter 10 consecutive levels. I liked that game Becky...good choice.

dia
04-20-2008, 19:59:30
Thanks :$
it's a game that i liked so much! the previous games were too hard for me and i didn't even post my (reeeaaallyyyy) low score...lol!
the trophies i have are : fast learner, clever clogs, fat-free, speedy (this reminds of skellisin...lol!) and hotshot :)

Jones
04-20-2008, 20:00:54
Yeah, that's a really good score.:)
Th only one I got was fast learner.:haha:

Eternal Becky
04-20-2008, 21:17:57
@ RBS
Glad you enjoyed it :D and thats a good score :)

@ Dia
Great score :appl:

dia
04-20-2008, 23:31:07
Because I'll leave in a while and i think i won...:)
I'll post a new game.

Just kick the ball as far as you can:

http://www.totebo.com/monkey-kick-off.php

Eternal Becky
04-20-2008, 23:36:09
Congrats Dia :appl:

dia
04-20-2008, 23:39:45
thanks! :$
My first time..:)
Sorry that i posted a game before the day have passed, but I'm going to bed now and I thought that somebody wanted to play.:)

Eternal Becky
04-20-2008, 23:41:56
First try

8345

@ Dia
It's alright. Anyways there was just 3 to 4 minutes left for the day to pass ;)

RBS
04-21-2008, 00:06:09
This one is nice, easy to reload after a bad kick....

8346

Eternal Becky
04-21-2008, 00:13:54
RBS :o wow. After my 1457 score I can hardly get above 100 :haha:

EscapeGirl
04-21-2008, 00:26:38
That's an amazing score, RBS! :appl:

My best is 2,942 meters. But I have no clue how I did well. :S I can't seem to do well again.

Crimsonthread
04-21-2008, 00:27:46
So far, I've gotten somewhere around 3700. Way to go, RBS!

RBS
04-21-2008, 00:31:59
Once you find the right height for the ball I think you will catch me. I do have one more score a little higher but not my much. I haven't paid much attention to the left leg vs. right leg business to see if that matters much either.

EscapeGirl
04-21-2008, 00:34:38
Thanks for the tip - I just randomly click, and haven't found the right height for the ball. New best score: 3402 meters. :hmm:

Crimsonthread
04-21-2008, 00:36:43
Once you find the right height for the ball I think you will catch me. I do have one more score a little higher but not my much. I haven't paid much attention to the left leg vs. right leg business to see if that matters much either.

Hehe, I'm also doing the click-at-a-random-time thing. :haha: New personal best: 3982.

EscapeGirl
04-21-2008, 00:40:20
Watch out RBS!!! I'm catching up!! :evil: New Personal Best: 4872 ;)

RBS
04-21-2008, 01:03:42
Oh no! The kitty unsheathed her claws...er...horns? Great score Escape! Of course if you catch me you are gonna get smooched just outside the monkey village.

EscapeGirl
04-21-2008, 01:11:50
All the more reason to catch you. ;) :P *keeps working on a high score* ;) Haven't beat my last personal best yet, though...

EDIT: Hmm...I'm gonna keep trying...but for now - laundry time. :yawnee:

Crimsonthread
04-21-2008, 01:18:19
New score:

Adventure
04-21-2008, 01:22:33
First entry:

8349

RBS
04-21-2008, 01:23:39
:fly::fly::fly: starts doing exercises to get in shape to start kicking again soon.

Edit: OMG...Adventure just took the lead...by alot...runs and puts on monkey suit.

WTG Adventure!

Crimsonthread
04-21-2008, 01:29:13
Aww, and I just scored 5234! Great job, Adventure!

RBS
04-21-2008, 03:06:40
8350

EscapeGirl
04-21-2008, 07:58:30
Darn! I just got 5277. Seems I'll have to keep trying. (This game is so addicting. :P)

EDIT: Have to get ready for bed, but this was the best I could do so far:

8351

Btw, I think it's cool how even after you close the window with the game, if you return to it, it still has your personal best score saved. :)

Hugo_Smith
04-21-2008, 10:31:14
Wow you guys are good. All I can get is 3318 :o

dia
04-21-2008, 16:47:54
WTG RBS!!!
After several tries i got


*feeds the monkey bananas...many many bananas*

RBS
04-21-2008, 17:05:44
Hey thanks Dia. You picked a great game because its so easy to restart once you know the ball isn't going very far.

FYI to everyone I have one score even higher. I don't know how all of you judge your kick but I watch to see how long the ball goes while still bouncing out of sight on the top. Rarely it will still go offscreen topside when entering monkeytown at 4000 m's. Those are worth finishing before hitting restart. That's the angle I am playing but who knows in 7 hours anything can happen.

Adventure
04-21-2008, 18:00:28
Great scores Dia & RBS! :appl:



FYI to everyone I have one score even higher. I don't know how all of you judge your kick but I watch to see how long the ball goes while still bouncing out of sight on the top. Rarely it will still go offscreen topside when entering monkeytown at 4000 m's. Those are worth finishing before hitting restart. That's the angle I am playing but who knows in 7 hours anything can happen.
I do the same thing. :) When the ball doesn't bounce out of sight in monkey town, I restart.

@Dia, thanks for posting this game. I really love it!

Well, I am not sure if this will beat RBS's latest high score, but at least I beat my own high score.
8360

EscapeGirl
04-21-2008, 18:04:49
Man, you guys are good! :o :appl: I think I bow out of this race for a high score. :P

RBS
04-21-2008, 18:05:51
Looks like it gonna be a showdown at sundown in Monkeytown.

8361

Great score Adventure, good luck ev1

Adventure
04-21-2008, 18:21:15
Lol. :haha: Thanks. :) But it appears you got better cards than me. ;) Really great score, RBS. I doubt I will beat that score but I have still a little 6 hours left.

Edit: Power of posting!
8362

RBS
04-21-2008, 18:59:05
Aww coconuts, just when you think you are safe. WTG Adventure, its not over yet!

EscapeGirl
04-21-2008, 19:32:22
5560!! I'm catching up!! But I gotta do better than that!! :P