PDA

View Full Version : Chit-Chat



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251

Darknight
11-13-2006, 15:58:21
My weekend was full of working construction to make a little side money.

Hi Adventure, Becky, Lilli And Theme.

Lilliputt
11-13-2006, 15:59:03
Hello Dark and Lilli :yaya:

Hi, dear best friend and favourite wolf! :hug2:

@Darknight
Hello, dear hero! Good weekend, finished an episode in da story just like my best friend did :D

@Adventure
Hi again, Adventure! :hug2:

@Sir Theme
Hello, sir Theme! :hug2: Good ta see ya :)

Adventure
11-13-2006, 16:01:57
@Dark
Yes I had a good weekend. Slept a lot, write a bit, saw a very playboy movie, ROFL!!

@Lilli
Hey Lilli!!! :hug2:

@Theme
I see you don't have much luck with helping people at the MacGyver Escape, ROFL!!! :haha: Sorry, couldn't help myself, hehe! :P

Lilliputt
11-13-2006, 16:04:59
Well, this is typical. Good friends on da Hood and I gotta go. Oh, well, see ya soon :hug2:

Darknight
11-13-2006, 16:05:20
Yes I see all of you were very busy in the threads

Adventure
11-13-2006, 16:07:46
See you later Lilli! ;) Have a good day! :hug2:

@Dark
Well so now and then we are. :P

@Theme
Edit my previous post in this thread. :P

ThemePark
11-13-2006, 16:08:12
Bye Lilli :hug2:

Eternal Becky
11-13-2006, 16:12:57
Well, this is typical. Good friends on da Hood and I gotta go. Oh, well, see ya soon :hug2:

Bye Lilli http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_44.gif

Darknight
11-13-2006, 16:13:31
Bye Lilli see ya soon?

ThemePark
11-13-2006, 16:19:35
Bye Lilli http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_44.gif

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!

Adventure Pfffft :P

Eternal Becky
11-13-2006, 16:39:36
*Becky faints due to the silence http://www.freesmileys.org/emo/shocked019.gif* I think it is because of the curse.

Adventure
11-13-2006, 16:47:27
No, it's because we are gaming. ;) Btw can somebody help me Monster Escape?
I am getting RSI.

Hollandgirl
11-13-2006, 16:49:38
Heeey people :) I'm soo HAPPY :D

Eternal Becky
11-13-2006, 16:54:58
Hi Holland :yaya: How are you?
http://dl3.glitter-graphics.net/pub/25/25768untx9sjux1.gif

Darknight
11-13-2006, 16:54:59
Hello Miss Holland


@ Becky I'm here just trying to read all the new stuff :D

ThemePark
11-13-2006, 16:57:21
*pumps Becky full of air*

Hey Holland :hug2: Any particular reason for being so happy? :D

Eternal Becky
11-13-2006, 16:58:07
@ Becky I'm here just trying to read all the new stuff :D


YAY http://friendsforever.foren-city.de/images/smiles/a084.gif *Hugs Darknight http://smileys.smileycentral.com/cat/11/11_2_104.gif *

Hollandgirl
11-13-2006, 16:58:20
@Becky: WOW !! He's sooo beautiful!! Thank you so much, you always welcome everybody with such cool images :D BIG :hug2:

Hi Darknight!! :yaya:

@upstairs: yes, my testweek s over and so far my grades are great :D i haven't got them all yet, so i shouldn't be too happy (:nailbite:)

How are you all?

Adventure
11-13-2006, 16:58:28
Hey Miss Holland!!! :hug2:

Good to see you! :) Why are you SO happy? :D

Edit:

Yeah test week is over!!! :D

Btw Miss Holland could you check the thread "Guess who is this celebrity"? ;)

Hollandgirl
11-13-2006, 17:04:59
@Adventure: lol, ok :)

Darknight
11-13-2006, 17:04:59
hey Adventure what was the movie you saw?

Adventure
11-13-2006, 17:08:30
@Dark
Monty Python and the Holy Grail, but you would have found that out while reading chit chat. ;)

@Miss Holland
Thank you! :D I hope you won't tomato me. :P

Hollandgirl
11-13-2006, 17:09:30
@Adventure: HAHAHA that one's GOOD :D lol, check this one, i was searching for a pic of him:

http://www.ikonrtv.nl/uploadedImgs/balkenende-hair2.jpg

ThemePark
11-13-2006, 17:10:24
LEGO's new maxi figures are now on sale in a store near you :D

Hollandgirl
11-13-2006, 17:13:15
These are available:

Jan-Peter Balkenende
Wouter Bos
Femke Halsema
Mark Rutte

Buy them now! Special offer: Buy Balkenende and get a free Harry Potter :nailbite:

Darknight
11-13-2006, 17:17:06
@Dark
Monty Python and the Holy Grail, but you would have found that out while reading chit chat. ;)



Naaaa It was like hundred pages long so I just skipped it. It makes things more intersesting when I don't Know whats going on. :D But it's a Good Movie.

Adventure
11-13-2006, 17:19:53
@Adventure: HAHAHA that one's GOOD :D lol, check this one, i was searching for a pic of him:

http://www.ikonrtv.nl/uploadedImgs/balkenende-hair2.jpg

ROFL!!! :haha:

Btw on who would you vote if you were allowed? Well if I may ask? :P

Darknight
11-13-2006, 17:21:44
Is there A perfect friend around?

Adventure
11-13-2006, 17:23:32
These are available:

Jan-Peter Balkenende
Wouter Bos
Femke Halsema
Mark Rutte

Buy them now! Special offer: Buy Balkenende and get a free Harry Potter :nailbite:

Lol, that reminds with of that Balkende contra Harry Potter hype. :haha: Once a teenager of twelve said to me that she would vote on Balkende because he looked so much like Harry Potter. ROFL!!! Gladly she wasn't allowed to vote at that time. :haha:

Mistery
11-13-2006, 17:23:51
:greetings: from my :shinyufo: to all :crazy: , I hope you are :D and :haha:

Hollandgirl
11-13-2006, 17:24:34
@Adventure: lol :haha: i uhm think it would be vvd you?

Hiii Mistery!!! yes, i am :D and :haha: !!

Adventure
11-13-2006, 17:25:21
Hey Mysteryyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!! :hug2: YEAHHHHHHHH!!! :D
I am so happy to see you!

Darknight
11-13-2006, 17:25:46
Hello Mistery Long time No Chat.

Mistery
11-13-2006, 17:27:33
Yes, Perfect Friend, that's true, happy to see you again :)

And thanks for the :hug2: Adventure :D

Eternal Becky
11-13-2006, 17:28:24
Hi Mistery :) How are you?

Adventure
11-13-2006, 17:29:12
*Starts to dance of happiness*

@Miss Holland
OMG you must be kidding, ROFL!!! :haha: I am going to vote for the Partij voor de Dieren. I think that's not a surprise. :P And btw I know you weren't kidding about the vvd, but I did surprise me little. ;)

Darknight
11-13-2006, 17:29:24
Mistery, Yes Very happy to see you too. Btw We need another shipment of ROFL's - It's been slow around here all week.

doglover
11-13-2006, 17:32:18
Hey everybunny!!! :hug2:

@Mystery, it's so good to see you! :hug2:

@Hollandgirl, long time no see! How are you? :D

Hollandgirl
11-13-2006, 17:32:23
@Adventure: yeah well.. :haha:

*is having dinner*

Darknight
11-13-2006, 17:33:03
Hello Doglover

Eternal Becky
11-13-2006, 17:33:56
Hi Doglover :yaya:

Mistery
11-13-2006, 17:35:22
Hi Becky :hug2:
I'm okay Becky, just couldn't be around much lately ;)

@Dark:
Yes, it is not easy to order ROFLs, most of them have disappeared somehow, but I've been trying to find a trader but no luck yet ;) Won't be too easy...

Adventure
11-13-2006, 17:37:53
Hey Doglover!!! :D :hug2: Good to see you! How are you?

Yeah finally it gets crowded in here. :D

Edit:

But the silence stays.....

Darknight
11-13-2006, 17:43:37
@Dark:
Yes, it is not easy to order ROFLs, most of them have disappeared somehow, but I've been trying to find a trader but no luck yet ;) Won't be too easy...
Ok, And I will Read This To learn how to make them :D
http://www.philtruman.com/images/ROFLingSmall.jpg

Adventure
11-13-2006, 17:44:34
@Wolfie
Are you still playing Monster Escape?

Mistery
11-13-2006, 17:44:56
Ok, And I will Read This To learn how to make them :D
http://www.philtruman.com/images/ROFLingSmall.jpg

That's a very good idea :D
Let's make them ourselves :D


Hi Doglover :)

doglover
11-13-2006, 17:47:57
@Adventure, I'm fine :P How about you? :D

Eternal Becky
11-13-2006, 17:49:24
@Wolfie
Are you still playing Monster Escape?


Yup I am :D

Darknight
11-13-2006, 17:53:46
Ok lunch Time BRB

(test first home made rofl)
I keep getting it wrong _ I got Roll On Floor Snoring ? ROFS Don't work - Must continue to Research.

Eternal Becky
11-13-2006, 17:56:20
http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_6_108.gif Darknight

doglover
11-13-2006, 17:57:43
See you later Darknight :)

Adventure
11-13-2006, 17:58:08
Laterz darknight! ;) :hug2:

I am good. Playing room escapes. ;)

Hollandgirl
11-13-2006, 17:58:37
*sneeks back in, doglover still here?*

Eternal Becky
11-13-2006, 17:59:47
@ Adventure
Check the Hangman game :P

doglover
11-13-2006, 17:59:53
*sneeks back in, doglover still here?*
HIIIII!!! :D Me missed you! :hug2: How are you?

Hollandgirl
11-13-2006, 18:08:46
YAY you're still here!!! :hug2: :yaya: I'm great!! Couldn't be better :) And how about you? Have you done anything lately? *are you still grounded? :petSMILE:*

Adventure
11-13-2006, 18:14:15
@ Adventure
Check the Hangman game :P

Oh yes, sorry. I will do it now! ;)

doglover
11-13-2006, 18:19:38
YAY you're still here!!! :hug2: :yaya: I'm great!! Couldn't be better :) And how about you? Have you done anything lately? *are you still grounded? :petSMILE:*
Me is fine! :D I went for a bike ride yesterday, and it was really cool!!!
Yeah, I'm still grounded, but if I get a good excuse to come to the computer I can come here :P

Adventure
11-13-2006, 18:28:16
Arghhh!! I am so stuck!!! :'(

doglover
11-13-2006, 18:32:33
Arghhh!! I am so stuck!!! :'(
Where are you stuck? On the door...chair...:P

Hollandgirl
11-13-2006, 18:34:40
gtg!! off to tha library :)

Adventure
11-13-2006, 18:34:45
@Doglover
Yeah sure... :P

@Becky
Are you still playing the game? I am so desprite!

@Miss Holland
See you later or some other time. ;) Have a fun evening. :hug2:

Eternal Becky
11-13-2006, 18:35:28
Arghhh!! I am so stuck!!! :'(


Me too *Cries with Adventure*

Adventure
11-13-2006, 18:37:26
Me too *Cries with Adventure*

But have you found the map, broke the lock and see the monster?

doglover
11-13-2006, 18:41:41
See you later Hollandgirl :hug2:

Eternal Becky
11-13-2006, 18:46:56
But have you found the map, broke the lock and see the monster?

I wrote in the Monster Escape thread :sad:

Lilliputt
11-13-2006, 18:48:07
Yooohooo! :D Me is back! :hug2:

Eternal Becky
11-13-2006, 18:48:57
Welcome back Lilli :leb:

doglover
11-13-2006, 18:49:11
LILLI!!!! *Runs and gives Lilli an ENORMOUS hug* HIIII :hug2: How are you??? :D

Mistery
11-13-2006, 18:50:53
Hi Lilli, dear Carrot Farmer :hug2:

And I smell cat, hello Escape aka BatCat :hug2:

Eternal Becky
11-13-2006, 18:52:00
Lilli I hope you are going to stay :P

Lilliputt
11-13-2006, 18:57:17
Lilli I hope you are going to stay :P

Happy ta be back and hope ta stay too :D

@Mistery
You here?! Me sooooo happy YAY! :hug2: Good ta see ya again :D


@Doglover
DOGLOVER!!! Hurra! *Hugs Doglover just as enormously* I am soooo very happy ta see ya!! I'm havin' dinner :shy: kinda, ya know....

Mistery
11-13-2006, 18:58:57
Yes, Lilli, I'm here for a short while :)

Eternal Becky
11-13-2006, 18:59:08
Lilli you better cause I miss you :$

EscapeGirl
11-13-2006, 19:00:06
*yawns, and spills coffee, as usual...:P* Good Morning, Everybunny!! :hug2:

@ Mistery...and a SPECIAL BiiiiiiiiiiiiiiiG :hug2: for you!! :D So nice to see ya! How are you?

Lilliputt
11-13-2006, 19:01:19
Well, short while is a good while too, ya know dear alien. Here is a link for ya ta giggle at :D

http://www.youtube.com/watch?v=-qsJqcgAFv4&mode=related&search=

@Becky
Me miss you more :$ I'll stay, but gotta multi task, ya know...


@Escape
EEEEEESCAAAAAPE!! Hi dear daughter!! Gigantic :hug2: So happy ta see ya!

doglover
11-13-2006, 19:02:29
HEY Escape!!!!! Big :hug2:!!! How are you? :D

Mistery
11-13-2006, 19:02:58
@ Mistery...and a SPECIAL BiiiiiiiiiiiiiiiG :hug2: for you!! :D So nice to see ya! How are you?

*Becomes flat from the biiiiiiiiig hug, and snakes around again*
Thank you :D
I'm okay Escape :)
Did you have a vigorous sleep? ;)

EscapeGirl
11-13-2006, 19:05:32
@ Mom.....How's it goin' on Carrot Island!? :D

@ Doglover.....Hi!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug2: I'm good...how are you? No falls from your bike ride, I hope. :P

@ Mistery...Oops....:shy: Did I do that? *looks at snakey alien...and remembers mother said, 'give a carrot, not a pump.' Gives the snakey alien a carrot. :D* Better!?

Oh, and a vigorous 3 .5 hours of sleep it was!! :P

doglover
11-13-2006, 19:05:57
I have to go...
Hope to see everybunny later :D :hug2:

@Escape, nope...I didn't fell off the bike...though my friend did :haha: But...shhhh... (If she sees this I'm sooo getting killed :haha:)

Mistery
11-13-2006, 19:07:11
Hmmmm, what a delicious carrot, tastes almost better than a cat ;)
Thanks, I'm 3D again :D

Bye Doglover :)

Lilliputt
11-13-2006, 19:10:37
Are you in da office, dear daughter? :D *Feels proud of daughter form remembering da carrot*
BTW, da carrots are doin' good on Carrot Island dear daughter.


@Doglover
Please come back soon! Bye dear! :hug2:

EscapeGirl
11-13-2006, 19:11:37
@ Mom....There's that link that made me ROFL!! I was just watching it, and my non-monkey boss heard me laughing. In an odd voice he hollered from his office, "How ya doin' in there, Selena?" :haha:

@ Doglover...:sad: Come back soon...I just go here....:sad: Bye!! And I won't tell about your friend..:haha: :hug2:

@ Mistery....Ah...nice to see you in 3D form!! :D *takes note that a carrot seems to work better than a pump after a HUGE hug.* :D

EDIT: Yup...I'm in "da office." :D


You paint your nails before you go to bed? :P

No...:P Not really....that'd be silly...:shy: I put strengthener on my weak little claws, or they break and hurt!! :P

Lilliputt
11-13-2006, 19:14:07
I have another one, dear daughter :evil: :D

EscapeGirl
11-13-2006, 19:15:04
I have another one, dear daughter :evil: :D

Uh-oh....Cuz I'm already getting the funny looks...:shy:

Adventure
11-13-2006, 19:18:39
Hey Escape Cat!!! :hug2: How are you? :)



I wrote in the Monster Escape thread :sad:

And the spoiler in my last post didn't help? Btw I edit the spoiler a bit a minute ago.

EscapeGirl
11-13-2006, 19:19:25
Adventure!!!! :hug2: I'm good! How are you!?! :D

Lilliputt
11-13-2006, 19:20:18
Oh, I really shouldn't buuut.....
http://gamershood.com/forum/showthread.php?t=1787&page=3988 :evil:


@Adventure
It's Adveeeentuuuuuure! Me so happy! :hug2: Good ta see ya again.

Eternal Becky
11-13-2006, 19:22:08
@ Adventure
I think I should give up Monster Escape for sometime :sad:

EscapeGirl
11-13-2006, 19:24:14
AAAAAAAWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOO!!!! :D :hug2: Hi Becky! How are ya!?

@ Mom....I'll have to look at that link when the boss isn't in the conference room next door, or my ROFL will surely get me committed! :P

Eternal Becky
11-13-2006, 19:26:28
Hi Escape :yaya:

lili
11-13-2006, 19:26:46
Hi all:D

Is Wolfie around?? I have a question about the walkthrough..:)
EDIT: She's here!!:D

Lilliputt
11-13-2006, 19:27:34
Whaz tha....? Buuut it's almost not a funny link dear daughter...well maybe juuuust a little :D


@Lili
YAAAY!! Da Lili is here! Me very very happy!! :hug2: Gonna blossom? http://www.millan.net/minimations/smileys/flower4.gifhttp://www.millan.net/minimations/smileys/flower3.gif

ThemePark
11-13-2006, 19:27:55
Becky and Adventure, are you still having trouble with Monster Escape? Sir Theme to the rescue! :D I completed it yesterday :P

Eternal Becky
11-13-2006, 19:28:56
Hey Lili :leb:
Walkthrough eh :D Whats the question?

Mistery
11-13-2006, 19:29:31
Hi lili and Sir Theme :hug2:

ThemePark
11-13-2006, 19:30:49
Pffft, nevermind, for the millionth time I'm too late :P

Hi Mistery :hug2:

Eternal Becky
11-13-2006, 19:32:40
Yes Theme please help me :D

EscapeGirl
11-13-2006, 19:32:54
@ Mom....Oh, now there's a client here, too...sitting in my office :sad: Oh, the delays...how I want to watch it...:P

@ Sir Theme....*feels happy* :hug2: Nice to see ya! How are you?

lili
11-13-2006, 19:33:07
Hi!!! Wolfie!!:hug2:
Yes I wrote the walkthrough for "Outweb" coz somebunny asked for it. Should I post it in that thread or make a new thread in Walkthrough section? :?
But first of all, I want somebunny to check it if it's understandable or not:)

Lilliputt
11-13-2006, 19:33:48
Hello, dear robot! :hug2: Good ta see ya :)

EscapeGirl
11-13-2006, 19:33:57
Hey Lili!! :hug2: I know you aren't asking for me, but I'm gonna say "hi" anyway!! :D

ThemePark
11-13-2006, 19:35:12
Becky, alright :P I saw Adventure was already through though :P

Hi Escape and Lilli :hug2: Quite good, but with a strange kind of headache :S And no, water won't help this time :P

lili, I can check the grammar and all, if you want? :D

Mistery
11-13-2006, 19:35:24
@ Mom....Oh, now there's a client here, too...sitting in my office :sad:

Can't you print out the instructions for ROFL and put it in front of the client? Just as an important advanced training :haha:

Adventure
11-13-2006, 19:36:15
Yeahhh I got out!!!! :D I am so happy!!!! :leb:


@ Adventure
I think I should give up Monster Escape for sometime :sad:

So you still coudn't find the map? :sad:

Lilliputt
11-13-2006, 19:36:16
@ Mom....Oh, now there's a client here, too...sitting in my office :sad: Oh, the delays...how I want to watch it...:P


This is what ya do: Offer da client ta see da link :D

@Mistery
:haha: Goood one :haha:

Eternal Becky
11-13-2006, 19:36:22
@ Lili
PM it to me and I will check it :)

Mistery
11-13-2006, 19:36:34
Hi Escape and Lilli :hug2: Quite good, but with a strange kind of headache :S And no, water won't help this time :P

Then eat a carrot and drink a glass of tomato juice, son :D

lili
11-13-2006, 19:36:47
Mistery!! I missed you soooooooo much!!! here's gigantic :hug2::hug2: How're you????

Hi Theme and Escape!!:hug2:

Escape, If you wanna play it WITH walkthrough, yes I wanna ask you;)

Mistery
11-13-2006, 19:38:00
Mistery!! I missed you soooooooo much!!! here's gigantic :hug2::hug2: How're you????

I'm okay lili, thanks :)
OMG gigantic hugs?!? I need at least 5 carrots to get back my 3D shape again :haha:

Eternal Becky
11-13-2006, 19:38:33
So you still coudn't find the map? :sad:

Yes no map at all :S

lili
11-13-2006, 19:38:47
PM it to me and I will check it :)
Thank you Wolfie!!:hug2: I will pm you soon!!;)


I wanna play Monster Escape with you all...:sad:

Lilliputt
11-13-2006, 19:39:43
I'm okay lili, thanks :)
OMG gigantic hugs?!? I need at least 5 carrots to get back my 3D shape again :haha:

Well I ain't cheap :P Here ya go:

http://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gif

EscapeGirl
11-13-2006, 19:39:57
@ Sir Theme....Here! Have a carrot for that headache! ;)

@ Mistery...LOL!! THAT would go over well......hehe! :P That' be funny to see her look at the piece of paper, confused...then lie on the office floor, and start rolling around. :haha:

@ Lili....Hee, hee....I haven't played the game...I just meant that even though you weren't saying "hi" to me, I was gonna say hi to you anyway. :P

@ Mom....Oh....boy....think I'd lose my job if I did that!? Hehe.... ;)

lili
11-13-2006, 19:40:16
I'm okay lili, thanks :)
OMG gigantic hugs?!? I need at least 5 carrots to get back my 3D shape again :haha:
Okay here you go:D
http://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gif and plus http://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gif

Mistery
11-13-2006, 19:41:51
Well I ain't cheap :P Here ya go:

http://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gifhttp://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gif

*nibble, nibble, nibble .... grmrrgrmmm ....*
Thanks, I'm in my original shape again :D

ThemePark
11-13-2006, 19:42:19
Pffft, typical, lili overlooks my offer for help :P

Escape and Mistery, it's not really a headache :P I don't know how to explain it :S

EscapeGirl
11-13-2006, 19:42:29
@ Sir Theme...Oh,..and if it's possible your headache is a sinus related, shove the carrots up your nose! :D

Oh, but don't eat too many carrots without the proper amount of oil...you might turn up looking like this:

http://static.flickr.com/27/51573288_abcf147131_m.jpg

Eternal Becky
11-13-2006, 19:42:48
Thank you Wolfie!!:hug2: I will pm you soon!!;)
I wanna play Monster Escape with you all...:sad:

Play it with me cause I am still stuck :D

Adventure
11-13-2006, 19:43:10
Pffft, nevermind, for the millionth time I'm too late :P



Yes sorry, someone was you for. :sad: :P But Becky could use some help with understanding my butterflyish. ;)

Mistery
11-13-2006, 19:45:12
Okay here you go:D
http://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gif and plus http://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gifhttp://www.world-of-smilies.com/wos_essen/carrot0.gif

*nibble, nibble, nibble .... grmrrgrmmm ....*
OMG, now I'm 4-dimensional :o:

@Sir Theme
You can also use some math formula if it is easier to explain :P
Hope you'll feel better soon :) :hug2:

EscapeGirl
11-13-2006, 19:46:31
And, I think Adventure already had too many carrots!! (Yes, it's made out of a carrot! ;))

http://modular.fas.harvard.edu/pics/ascent3_pics/January01/30jan01-bonn/small_dscf1439.jpg

Lilliputt
11-13-2006, 19:48:57
*nibble, nibble, nibble .... grmrrgrmmm ....*
OMG, now I'm 4-dimensional :o:


Well, then now you can see things from a totally different point of view...he, he.... I hope :shy:

Eternal Becky
11-13-2006, 19:50:07
@ Lili
Ohh yeah I got a PM from you for the first time :leb: *Yipeeeee*

Mistery
11-13-2006, 19:50:58
Well, then now you can see things from a totally different point of view...he, he.... I hope :shy:

Well, yes, you all look a bit .... hmmmm.... how should I explain it .... well, 3D :haha: I mean you all look funny in your 3D shape :P

ThemePark
11-13-2006, 19:51:48
Escape ROFL! :haha: And that is an amazing carrot butterfly! :o

Mistery, umm.... x^2 - 4 + Sqr(y/.954) :D

I posted something for you in the game thread, Becky :)

I have to go get something to eat, brb :D

Mistery
11-13-2006, 19:52:43
Escape ROFL! :haha: And that is an amazing carrot butterfly! :o

Mistery, umm.... x^2 - 4 + Sqr(y/.954) :D

Okay, just to be sure: is x your headache or the y?

Lilliputt
11-13-2006, 19:52:57
Well, yes, you all look a bit .... hmmmm.... how should I explain it .... well, 3D :haha: I mean you all look funny in your 3D shape :P

Well, here is a suggestion, if ya wanna go back to being 3D then eat sumthin' ya really do NOT like :D Potato salad, maybe?....

Mistery
11-13-2006, 19:55:46
Well, here is a suggestion, if ya wanna go back to being 3D then eat sumthin' ya really do NOT like :D Poato salad, maybe?....

I love potato salad :D
Something that I really do NOT like? Okay then I have to eat fried brain :sick:

*Goes to the shop to look from brain*

lili
11-13-2006, 19:55:47
Wolfie, *join the happy dance*:leb: I didn't have any chance to PM you:P Me happy too!!:D

Theme, sorry I missed your post.:$ You wanna see the walkthrough???:shy:
EDIT: NVM, you left..:P

Eternal Becky
11-13-2006, 19:57:22
I posted something for you in the game thread, Becky :)

I have to go get something to eat, brb :D

Thanks Theme. I am gonna try it in a while.
See ya later :hug2:

Lilliputt
11-13-2006, 19:58:16
I love potato salad :D
Something that I really do NOT like? Okay then I have to eat fried brain :sick:

*Goes to the shop to look from brain*

LOOL! I think that will do :haha:



@Sir Theme
See ya soon :hug2:

Mistery
11-13-2006, 20:00:35
LOOL! I think that will do :haha:

*Comes back from shop, looks disgusted at brain :sick: forces hubby to fry it, looks at plate :sick:*

Should I really eat it????

lili
11-13-2006, 20:00:51
I..... think I haven't greeted somebunny...:$ Sorry....

Lilli!! Hi!!!:hug2: I wanna blossom with you now!! Will ya?? http://www.millan.net/minimations/smileys/flower4.gifhttp://www.millan.net/minimations/smileys/flower2.gif

Adventure, http://www.gifs.cc/4flow.gifHI!!! I missed you!!:hug2:

How're you both??

Lilliputt
11-13-2006, 20:04:06
*Comes back from shop, looks disgusted at brain :sick: forces hubby to fry it, looks at plate :sick:*

Should I really eat it????


Look at is as a scientific experiment, dear alien. You will have new data for your data base. Uhm, how did da hubby react when you came along lookin' all 4D btw? :?


@Lili
Oh, no worries dear. :hug2: Me always happy when you are here. BLOSSOM!!! http://www.millan.net/minimations/smileys/flower.gifhttp://www.millan.net/minimations/smileys/flower2.gif

Eternal Becky
11-13-2006, 20:05:03
Wolfie, *join the happy dance*:leb: I didn't have any chance to PM you:P Me happy too!!:D

:leb: Just give me 5 to 10 minutes. I will play the game and let you know. I didn't play this game before cause I didn't really understand much. But now that there is a walkthrough I will play it :P

Adventure
11-13-2006, 20:08:28
And, I think Adventure already had too many carrots!! (Yes, it's made out of a carrot! ;))

http://modular.fas.harvard.edu/pics/ascent3_pics/January01/30jan01-bonn/small_dscf1439.jpg

Well what can I say..I just love carrots, carrot juice, carrot rum, carrot whisky, carrot rum cake.. :D

Btw that reminds me, which ingredients do we have to buy beside whisky and carrot juice? Any ideas?

Mistery
11-13-2006, 20:08:29
Look at is as a scientific experiment, dear alien. You will have new data for your data base. Uhm, how did da hubby react when you came along lookin' all 4D? :?

He's become pretty tough lately, so he only asked how I did that again? :haha:

*Cuts a bit of brain, takes fork to her lips, faints. Hubby puts ice on her head. Mystery tries again, takes small piece in mouth :sick:, quickly swallows it :sick:, and suddenly gets flat. Quickly asks hubby for 3 carrots, eats them and gets back to her normal 3D shape.
Enters data into her database, still feeling :sick:*

EscapeGirl
11-13-2006, 20:10:12
Well what can I say..I just love carrots, carrot juice, carrot rum, carrot whisky, carrot rum cake.. :D

Btw that reminds me, what ingredients do we have to buy beside whisky and carrot juice? Any ideas?

We'll have to ask our fellow taste tester, Lili. I DO NOT recommend apple juice! :P Maybe Lemon? Don't know what else..:S

HEY DARKNIGHT!!! I SEE YOU!! :D

Lilliputt
11-13-2006, 20:12:20
He's become pretty tough lately, so he only asked how I did that again? :haha:

*Cuts a bit of brain, takes fork to her lips, faints. Hubby puts ice on her head. Mystery tries again, takes small piece in mouth :sick:, quickly swallows it :sick:, and suddenly gets flat. Quickly asks hubby for 3 carrots, eats them and gets back to her normal 3D shape.
Enters data into her database, still feeling :sick:*

:haha: ROFL :haha: (I think my daughter should have problems not ta ROFL at work again :haha: )

Ok, so now we have a sort of a recipe for da 4D sickness. Does it have a name? :D

lili
11-13-2006, 20:12:28
:leb: Just give me 5 to 10 minutes. I will play the game and let you know. I didn't play this game before cause I didn't really understand much. But now that there is a walkthrough I will play it :P
Take your time Wolfie;) That thread haven't moved any since yesterday...:P
I think nobunny plays it.

ThemePark
11-13-2006, 20:13:35
Wolfie, *join the happy dance*:leb: I didn't have any chance to PM you:P Me happy too!!:D

Theme, sorry I missed your post.:$ You wanna see the walkthrough???:shy:
EDIT: NVM, you left..:P

That's up to you :P

Adventure
11-13-2006, 20:15:32
@Lili
Hey Lili!! :hug2: I am fine. :) How are you?

@Escape
Hmm, what about pineapple juice, grapefruit juice and sprite and.. I am still thinking about it. :P

@Lili
Any ideas?

EscapeGirl
11-13-2006, 20:16:35
@Lili
Hey Lili!! :hug2: I am fine. :) How are you?

@Escape
Hmm, what about pineapple juice, grapefruit juice and sprite and.. I am still thinking about it. :P

Hmm...Sounds good to me! Except the grapefruit juice...never been a big fan of that. But the other stuff sound worth trying. :D

Darknight
11-13-2006, 20:16:50
OK I'm late but I'm here.(stupid Managers Meeting)
Hi Escape I see YOU seen ME :P

lili
11-13-2006, 20:17:05
Mistery and Lilli, ROFL!!:haha: I'm sorry Mistery. Too many carrots that made you eat brain...:$ gets flat and gets back to normal, again and again...:haha:

Adventure and Escape, I think we'd better ask Darknight the idea for carrot whisky.;)

Mistery
11-13-2006, 20:17:50
:haha: ROFL :haha: (I think my daughter should have problems not ta ROFL at work again :haha: )

Ok, so now we have a sort of a recepie for da 4D sickness. Does it have a name? :D

Well, here are the most important data:

Da alien is normally 3D
if da alien gets huge hugs, she gets 2D
if da alien eats a normal amount of carrots, she becomes 3D again
if da alien eats too many carrots, she becomes 4D
if da alien eats brain, she becomes 2D again
if da alien eats a normal amount of carrots, she becomes 3D again


General results and conclusions:

normal amounts of carrots: +1D (Oh, I should not often eat carrots then...)
too many carrots: +2D
brain: -2D
huge hugs: -1D

Lilliputt
11-13-2006, 20:18:04
Hello, dear hero! :hug2: Good ta see ya :)


@Mistery
LOL! :haha:
Uhm, but what is the 2D state called? Secundus Dimensionalis Alienosa perhaps? :D

EscapeGirl
11-13-2006, 20:18:35
DARKNIGHT!!!!!!!!!!!! *feels happy....runs over to Darknight, climbs up his leg (as usual), gives him a BIIIIIG :hug2: and sits happily on his shoulder.* :D How ya doin'? :D

And, any ideas for Lili, Adventure's and my whiskey experiment? :?

@ Mistery....ROFL!!! :haha:

Eternal Becky
11-13-2006, 20:19:33
@ Lili
Check the Outweb thread :(

lili
11-13-2006, 20:21:37
That's up to you :P
Wolfie is checking my walkthrough. But I will pm you;) (Coz I couldn't help you with that game!!!:()

Darknight, Hi!! Did you have a nice weekend??
Escape, Adventure and I have a experiment of making carrot whisky this weekend.:D Do you have any good idea what to mix to carrot juice and whisky???:P

Wolfie, I posted there:)

ThemePark
11-13-2006, 20:24:22
lili, I meant that I'd help you with checking the English for you, if you want, I'm not sure if that's what Becky is doing :P

Mistery
11-13-2006, 20:25:40
@Mistrery
LOL! :haha:
Uhm, but what is the 2D state called? Secundus Dimensionalis Alienosa perhaps? :D

Yes :D
Hmm... Mistrery?!? Well, okay... ;)

Eternal Becky
11-13-2006, 20:27:32
lili, I meant that I'd help you with checking the English for you, if you want, I'm not sure if that's what Becky is doing :P

I am doing both :P

Darknight
11-13-2006, 20:29:05
DARKNIGHT!!!!!!!!!!!! *feels happy....runs over to Darknight, climbs up his leg (as usual), gives him a BIIIIIG :hug2: and sits happily on his shoulder.* :D How ya doin'? :D

And, any ideas for Lili, Adventure's and my whiskey experiment? :?

@ Mistery....ROFL!!! :haha:

Yes Get A blended Whiskey (bourbon/whiskey) It's not as Harsh and get one thats aged well 6 to 12 years. The best is Crown Royal but it's expensive.

Lilliputt
11-13-2006, 20:30:05
Yes :D
Hmm... Mistrery?!? Well, okay... ;)

(said da lady who called OneBun OneBUT :P)

So thaz da name huh? *Writes it down* What about 3D? Triplitis Dimensionalis Alienosa, maybe? :D

Eternal Becky
11-13-2006, 20:31:32
(said da lady who called OneBun OneBUTT :P)
Onebut Oops :P

EscapeGirl
11-13-2006, 20:32:46
Yes Get A blended Whiskey (bourbon/whiskey) It's not as Harsh and get one thats aged well 6 to 12 years. The best is Crown Royal but it's expensive.

Thanks for the info!! :D You are the Whiskey KingBat, huh!?

lili
11-13-2006, 20:32:50
lili, I meant that I'd help you with checking the English for you, if you want, I'm not sure if that's what Becky is doing :P
I sent you PM.:D I want you to check it too, coz you're the one who had already finished that game.:)

ThemePark
11-13-2006, 20:33:18
Mistery, it's x that is the headache :P

Lilliputt
11-13-2006, 20:33:19
Edited. Thanx Becky ;)

lili
11-13-2006, 20:35:37
Yes Get A blended Whiskey (bourbon/whiskey) It's not as Harsh and get one thats aged well 6 to 12 years. The best is Crown Royal but it's expensive.
Oh, yes I forgot that whisky has many kinds...:$ We've gotta use same kind of whisky, huh??

Mistery
11-13-2006, 20:39:31
(said da lady who called OneBun OneBUT :P)

So thaz da name huh? *Writes it down* What about 3D? Triplitis Dimensionalis Alienosa, maybe? :D

If it is Secundus for 2D, it should be Triplus for 3D I think.

@Sir Theme
Thank you, now everything is clear, your headache could be added to my database ;)

Darknight
11-13-2006, 20:40:04
Thanks for the info!! :D You are the Whiskey KingBat, huh!?

Maybe :shy:

darknessinferno
11-13-2006, 20:40:19
im back

Adventure
11-13-2006, 20:41:00
Yes Get A blended Whiskey (bourbon/whiskey) It's not as Harsh and get one thats aged well 6 to 12 years. The best is Crown Royal but it's expensive.

I normally drink Jameson Whiskey, but I don't know if it's blended or not. :?

Mistery
11-13-2006, 20:41:19
Hi Hyper :)

EscapeGirl
11-13-2006, 20:41:26
@ Darknight.....Aw...you know you are!!! :hug2:

@ Hyper...Hey Hyper! What's goin' on? :D

darknessinferno
11-13-2006, 20:42:25
hi.
good but im sleepy (had only 2 hours of sleep)

Lilliputt
11-13-2006, 20:42:50
If it is Secundus for 2D, it should be Triplus for 3D I think.


Noted. Thank you, dear alien. We have names and cures...well sorta anyway, for da diseases :D Me glad cuz me can help da favourite alien *is about ta hug alien but pokes her first ta see if she will turn into sumthin'. Nothin' happens so hugs da alien veeery gently* You da best alien Mistery! :hug2:


@Hyper
Hello, Hyper! http://yelims.free.fr/Coucou/Coucou18.gif

EscapeGirl
11-13-2006, 20:44:46
hi.
good but im sleepy (had only 2 hours of sleep)

WOW!! Why so little sleep!?!?! :o (I had 3.5, and I thought THAT was bad!)

Adventure
11-13-2006, 20:46:11
Hey Hyper! :D :hug2: How are you?

Edit:
Two hours of sleep? You must be tired, however a lack of sleep is pretty normal for looneys. ;)

@Dark
Have you any ideas to mix whiskey with, just to try out with carrot juice? (yes I know it's actually a sin to mix good whiskey :P)

darknessinferno
11-13-2006, 20:47:38
idont know

EscapeGirl
11-13-2006, 20:48:25
*gives Hyper some ramen...* Maybe that'll help ya....:D

Mistery
11-13-2006, 20:48:40
Noted. Thank you, dear alien. We have names and cures...well sorta anyway, for da diseases :D Me glad cuz me can help da favourite alien *is about ta hug alien but pokes her first ta see if she will turn into sumthin'. Nothin' happens so hugs da alien veeery gently* You da best alien Mistery! :hug2:

LOL :haha:
Ouch, you seem to be keen on experimenting ;) Thanks for the gentle hug :hug2:

Btw the 4D would be quadruplus if I'm not mistaken.

ThemePark
11-13-2006, 20:48:56
Now my headache is in your database, Mistery? :haha: Good, then it won't come back :P

lili, I read the walkthrough now :D

Mistery
11-13-2006, 20:51:12
Now my headache is in your database, Mistery? :haha: Good, then it won't come back :P

Yes, it is, and my database is suffering now :haha:


Any perfect suggestions from my Perfect Friend today? :D

lili
11-13-2006, 20:53:02
Theme, Thank you;)

Hyper, Hi!! I think ramen makes you more sleepy...:P

Lilliputt
11-13-2006, 20:53:03
LOL :haha:
Ouch, you seem to be keen on experimenting ;) Thanks for the gentle hug :hug2:

Btw the 4D would be quadruplus if I'm not mistaken.

Uuuhm, ya know, I think I made a boo-boo :shy: "Triplus Dimensionalis Alienosa" might be kinda wrong ta call a disease. Maybe rather the desired result...uh...I dunno *Whishes miss Holland da doctor was here*

Eternal Becky
11-13-2006, 20:56:27
Hey Hyper :yaya:

Mistery
11-13-2006, 20:58:00
Uuuhm, ya know, I think I made a boo-boo :shy: "Triplus Dimensionalis Alienosa" might be kinda wrong ta call a disease. Maybe rather the desired result...uh...I dunno *Whishes miss Holland da doctor was here*

No, these are not diseases, just different states (aside from "rebooted") :haha:

But well, I could ask my doc about that :haha:

Mystery: Doc, I have a question.
Doctor: Yes, please?
Mystery: Is it a disease to be 2 dimensional? Or 3 dimensional? Or 4 dimensional?
Doctor: Why, how do you feel right now?
Mystery: Right now, I'm 3 dimensional, but if I get a huge hug, I feel 2 dimensional, too many carrots increase my dimensionality and eating brain reduces my dimensionality.
Doctor: .....

darknessinferno
11-13-2006, 20:58:09
hi..

ThemePark
11-13-2006, 20:58:48
Pffffft, nothing to thank for lili, you know that :P

Hmmm...eating and drinking something actually did help on my headache :shy:

Darknight
11-13-2006, 20:58:59
Hey hyper

Adventure Jameson Whiskey is an Irish Whiskey I don't think that its a blend.
From what I know Blends are mostly from The Us and Canada

darknessinferno
11-13-2006, 21:01:29
hi im playing the lego game right now

Darknight
11-13-2006, 21:04:57
Any perfect suggestions from my Perfect Friend today? :D

Take to LOL's and call in the Morning (I'm still working on the ROFL's)




Test Two : Mix R with O and A pinch of F and 2 cups of L *shakes test tube and pours out* FLOR ? Back to the drawing board :D

Adventure
11-13-2006, 21:05:27
@Dark
Okay, thanks. ;)

@All
I am going to eat something. I am starving. :lala: See you all hopefully later.

Lilliputt
11-13-2006, 21:05:51
No, these are not diseases, just different states (aside from "rebooted") :haha:

But well, I could ask my doc about that :haha:

Mystery: Doc, I have a question.
Doctor: Yes, please?
Mystery: Is it a disease to be 2 dimensional? Or 3 dimensional? Or 4 dimensional?
Doctor: Why, how do you feel right now?
Mystery: Right now, I'm 3 dimensional, but if I get a huge hug, I feel 2 dimensional, too many carrots increase my dimensionality and eating brain reduces my dimensionality.
Doctor: .....

Doctor:....so do I sometimes. It is called "dimensions of the mind". You should try and talk to your inner self about it. ( :P )

EscapeGirl
11-13-2006, 21:06:12
Take to LOL's and call in the Morning (I'm still working on the ROFL's)




Test Two : Mix R with O and A pinch of F and 2 cups of L *shakes test tube and pours out* FLOR ? Back to the drawing board :D


LOL!! :haha:

EDIT: Bye Adventure...come back soon!! :hug2:

Darknight
11-13-2006, 21:08:22
Cya later starving :P

Mistery
11-13-2006, 21:11:28
Take to LOL's and call in the Morning (I'm still working on the ROFL's)




Test Two : Mix R with O and A pinch of F and 2 cups of L *shakes test tube and pours out* FLOR ? Back to the drawing board :D

FLOR?!?
Then ROFL means Roll on the flor laughing???

I try to download this one here :haha:

http://www.roflsoftware.com/files/page0_1.png

Darknight
11-13-2006, 21:14:22
FLOR?!?
Then ROFL means Roll on the flor laughing???

I try to download this one here :haha:

http://www.roflsoftware.com/files/page0_1.png

So maybe I should try two O's ?

Mistery
11-13-2006, 21:19:02
So maybe I should try two O's ?

Maybe, you could at least do an experiment with it. Rolling on flowers (=flor) in not a very good idea on GH Planet ;)

lili
11-13-2006, 21:19:54
FLOR?!?
Then ROFL means Roll on the flor laughing???

I try to download this one here :haha:

http://www.roflsoftware.com/files/page0_1.png

ROFL!! I wanna download this!! :haha:

Adventure, See ya soon!!:yaya:


Maybe, you could at least do an experiment with it. Rolling on flowers (=flor) in not a very good idea on GH Planet ;)
:o:o Lilli and me gonna be squished if sumbunny flor!!:o

Lilliputt
11-13-2006, 21:23:05
Here is a download link :P

http://home.planet.nl/~muije000/Humour/Installing_humour.gif

Eternal Becky
11-13-2006, 21:23:19
@All
I am going to eat something. I am starving. :lala: See you all hopefully later.

See ya later Adventure. Me hungry too :lala:

Mistery
11-13-2006, 21:25:12
Here is a download link :P

http://home.planet.nl/~muije000/Humour/Installing_humour.gif

Now this is really ROFL!!!! :haha:

EscapeGirl
11-13-2006, 21:25:17
Here is a download link :P

http://home.planet.nl/~muije000/Humour/Installing_humour.gif

ROFL!!!!!!! ROFL!!!!!!!! :haha: Finally! I have a sense of humor!!! :haha:

Eternal Becky
11-13-2006, 21:28:22
Here is a download link :P

http://home.planet.nl/~muije000/Humour/Installing_humour.gif


ROLF :haha:
But wait the installing is done so that means I need to restart myself *Wonders how to do that http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_12_6.gif*

darknessinferno
11-13-2006, 21:28:24
See ya later Adventure. Me hungry too :lala:
o crap runs off

EscapeGirl
11-13-2006, 21:29:48
o crap runs off

LOL!! :haha:

Mistery
11-13-2006, 21:29:59
ROLF :haha:
But wait the installing is done so that means I need to restart myself *Wonders how to do that http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_12_6.gif*

*Pulls Beckys thumb* :haha:
(Well, not sure if it works with wolves)


Lol, Hyper :haha:

darknessinferno
11-13-2006, 21:30:10
any one wana play tank ball

Eternal Becky
11-13-2006, 21:32:25
Are you still a flea Hyper :S

Mistery
11-13-2006, 21:33:12
Are you still a flea Hyper :S

Lol :haha:
Yes, that would change everything ;)

ThemePark
11-13-2006, 21:34:05
So we're nearing post 40.000...who should have it? :P

darknessinferno
11-13-2006, 21:34:54
Are you still a flea Hyper :S
no...

Darknight
11-13-2006, 21:35:35
Now I see ROFL's are made spontaneously. *throws book in the trash* Oh sorry Monkey boss :D:D

Eternal Becky
11-13-2006, 21:36:03
Lilli I think I had a little problem installing Sense of Humor. I think I always have problem with installing :sad:

Mistery
11-13-2006, 21:36:11
Now I see ROFL's are made spontaneously. *throws book in the trash* Oh sorry Monkey boss :D:D

ROFL, that was a good one :haha:

Yes, we build up a ROFL Development Center :haha:

EscapeGirl
11-13-2006, 21:37:12
Now I see ROFL's are made spontaneously. *throws book in the trash* Oh sorry Monkey boss :D:D

ROFL!! My poor monkey boss!! *tosses him a banana, and a coconut! ;)*

Lilliputt
11-13-2006, 21:37:43
Lilli I think I had a little problem installing Sense of Humor. I think I always have problem with installing :sad:

I seriously doubt you had with this one, dear wolf, cuz you make me ROFL :haha: You so great :hug2:

Eternal Becky
11-13-2006, 21:38:22
no...


Ohh thanks god *PHEWWW*

EscapeGirl
11-13-2006, 21:38:53
Congrats Becky...on the 40,000 post!! :D

Eternal Becky
11-13-2006, 21:39:09
I seriously doubt you had with this one, dear wolf, cuz you make me ROFL :haha: You so great :hug2:
You mean ROLF :P right :leb:

darknessinferno
11-13-2006, 21:39:11
Ohh thanks god *PHEWWW*
y..(gets rady to run away)

Mistery
11-13-2006, 21:39:44
Becky's got the 40'000th post :D Congrats :D


@Hyper
I think it IS a good idea to get ready to run :haha:

ThemePark
11-13-2006, 21:39:56
Yes, congrats Becky :applause:

Lilliputt
11-13-2006, 21:40:02
Ohh thanks god *PHEWWW*

Note to everybody. Da wolf is thankin' herself again :P


EDIT: Congrats my best friend!! :hug2: :hug2: :hug2: :hug2:

Eternal Becky
11-13-2006, 21:40:37
I got the 40000th post :D YAYYYYYYYYYYYYYY http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a077.gif
http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_13_17.gifhttp://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_13_17.gifhttp://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_13_17.gifhttp://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_13_17.gif

Mistery
11-13-2006, 21:41:19
Note to everybody. Da wolf is thankin' herself again :P

ROFL :haha:

lili
11-13-2006, 21:42:48
Here is a download link :P

http://home.planet.nl/~muije000/Humour/Installing_humour.gif
ROFL!! I'm a bit late. But it's so hilarious!!:haha:

Wolfie, congrats!!:leb:

Darknight
11-13-2006, 21:43:09
Lilli I think I had a little problem installing Sense of Humor. I think I always have problem with installing :sad:

Oh No Becky call the IT people at humor control

darknessinferno
11-13-2006, 21:45:28
*is ready to run away*

Eternal Becky
11-13-2006, 21:46:44
Oh No Becky call the IT people at humor control

Call again. Ohh no *faints for the third time http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_3_1v.gif*

darknessinferno
11-13-2006, 21:54:08
*sits in a tree*

EscapeGirl
11-13-2006, 21:54:48
@ Hyper....*sees Escape sitting in one, too. * Mistery puts me here sometimes. :P

Mistery
11-13-2006, 21:55:03
*sits in a tree*

Look at this cute red cat, who has put it there? It wasn't me ;)

Darknight
11-13-2006, 21:56:52
*Sits in a tree* Just learning :D

Mistery
11-13-2006, 21:57:38
*Sits in a tree* Just learning :D

ROFL :haha:

*Sits in her spaceship*
*Is ready to beam down*

EscapeGirl
11-13-2006, 22:02:24
*Peeps down at the Gamershooders below* :P

Darknight
11-13-2006, 22:07:44
*falls out of tree* Ouchy

Mistery
11-13-2006, 22:09:04
*Beams down next to Darknight*
*Asks where it hurts*
*Puts some ice there*

darknessinferno
11-13-2006, 22:09:26
starts to dig a hole

Mistery
11-13-2006, 22:10:27
starts to dig a hole

*Observes how the fox digs the hole and enters data about it into her database*
What is the hole for?

Darknight
11-13-2006, 22:11:45
*can't breath because of all the ice* H-E-L-P

darknessinferno
11-13-2006, 22:12:38
pulls a bulder out of the hole and continues to dig

Mistery
11-13-2006, 22:12:59
*can't breath because of all the ice* H-E-L-P

*Digs out Darknight from under the ice using the method of the fox that she has just learned*

*Takes a sample of the boulder*

Darknight
11-13-2006, 22:16:29
Thanks Mistery *stands up and then faints*

EscapeGirl
11-13-2006, 22:17:12
I'm still trying to figure out how hyper is digging a hole in the tree!!! :haha:

@ All...back in a bit...gotta go get lunch! :D

Darknight
11-13-2006, 22:18:55
*mumbles Bye Escape*

Mistery
11-13-2006, 22:20:10
Thanks Mistery *stands up and then faints*

*Looks at Darknight, gives him a gentle slap to see if he wakes up*

@Escape
Maybe see you later :)

Lilliputt
11-13-2006, 22:20:22
I'm back :D See ya dear daughter!:hug2:
I've just watched a pregnant MAN deliver a baby :o

darknessinferno
11-13-2006, 22:22:15
...ok
@escape im diging in the ground not a tree

Mistery
11-13-2006, 22:23:01
I'm back :D See ya dear daughter!:hug2:
I've just watched a pregnant MAN deliver a baby :o

You seem to have special guests tonight :haha:

ThemePark
11-13-2006, 22:24:01
Been seeing a movie with Arnold Schwarzenegger, Lilli? :P

Darknight
11-13-2006, 22:24:19
*Looks at Darknight, gives him a gentle slap to see if he wakes up*


OUCH :P

Mistery
11-13-2006, 22:25:02
Oh, I'm sorry, just wanted to check if you are still alive :P
Are you okay?

Lilliputt
11-13-2006, 22:26:20
You seem to have special guests tonight :haha:

http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Large_Mix/raspberry.gif
Why don't ya try and google Fetus in Fetu, dear alien? It might help your data base...to be even more specific the mans name is Sanju Bhagat...

Darknight
11-13-2006, 22:29:42
Oh, I'm sorry, just wanted to check if you are still alive :P
Are you okay?
I'm Alive and no now my cheek hurts :D *thinks : Da alien is stronger than she knows*