PDA

View Full Version : Chit-Chat



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251

Zox_of_D00m
12-16-2006, 02:22:02
BRRRRRR!im freezing to death! *goes to make fire in the oven*

lili
12-16-2006, 02:23:36
Hahaha Smiley war begins?? :haha:

Theme yes actually there are some meat in there.. but don't know if you like how that taste... :P

Mistery, yes I have seen them sometimes. ;)

Mistery
12-16-2006, 02:24:27
BRRRRRR!im freezing to death! *goes to make fire in the oven*

Awwwww, a warm alienish :hug2:
But still better than dying to death like Crazy ;)

ThemePark
12-16-2006, 02:24:39
Why wouldn't I, lili? :P

Adventure
12-16-2006, 02:26:29
@Zox, lol. :haha: I am not sure if you're serious, but I use that trick sometimes when it's really cold, just the boost a little warmth in the house.

@Theme, are you vegetarian? :?

Where is Lili? :hmm: Edit: Good you're here. :D

ThemePark
12-16-2006, 02:27:44
Adventure, nooooooooooooooooo! :haha: FAR from it! :P

Lilliputt
12-16-2006, 02:28:45
Thank you, my dear favourite alien! :hug2: Oh, btw, did you know they found a mouse on Mars?

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzya/c/computermousemars.jpg And here I thought they meant sumthin' else.... :shy:

ThemePark
12-16-2006, 02:30:12
Thank you, my dear favourite alien! :hug2: Oh, btw, did you know they found a mouse on Mars?

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzya/c/computermousemars.jpg And here I thought they meant sumthin' else.... :shy:

So THAT'S why Mistery wanted to move the red planet, to stop Escape from going to Mars to chase mice :hmm:

Adventure
12-16-2006, 02:31:57
Lilli, ROFL!!!! :haha:

Mistery
12-16-2006, 02:34:25
@Lilli and Sir Theme
ROFL to both :haha:

@Lilli
I hope that it will work now.... But I have to admit something:

I have made Petalon the Dark out of your wires :$
http://www.nahks.com/art/metal/full/wire_dragon.jpg

Lilliputt
12-16-2006, 02:36:02
I .....am.....speechless! :o Wow, I had no idea my stupid wires could actually be USEFUL!

lili
12-16-2006, 02:36:21
Lilli, ROFL!!!! :haha:

Adventure, Pffft, I just switched the computer so that I can bite something for my breakfast.. :D

Theme..... Have you ever taste "soy sause"? ;)

ThemePark
12-16-2006, 02:37:34
lili, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffft :P No, why, is it soy meat? :P :haha:

Wow, the alien is quite handy with wires! :o

Mistery
12-16-2006, 02:39:04
Theme..... Have you ever taste "soy sause"? ;)

Yummy :D

@Lilli
Yes, they are useful :haha:

lili
12-16-2006, 02:41:48
Yummy :D

@Lilli
Yes, they are useful :haha:
OMB!! Mom has tasted it and said "Yummy"...
Then Theme will like it... :P

YAY!!! I have cinnamon rolls this morning!!! :leb:

Mistery
12-16-2006, 02:42:42
OMB!! Mom has tasted it and said "Yummy"...
Then Theme will like it... :P

Well, not sure... But if you put vanilla flavor to it, he will surely like it :haha:

ThemePark
12-16-2006, 02:43:07
OMB!! Mom has tasted it and said "Yummy"...
Then Theme will like it... :P

YAY!!! I have cinnamon rolls this morning!!! :leb:

Sadly I think my mother is becoming more lilish than logical over time :P

Mother, no comment :P

Adventure
12-16-2006, 02:47:14
The hamster has to return to her cage, brb. :wink:

Edit:
@Zox, don't try to eat her again...

lili
12-16-2006, 02:50:03
Well, not sure... But if you put vanilla flavor to it, he will surely like it :haha:
:S vanilla flavor??? :S Can't imagine how it will taste....

Adventure, Hamster!!!! :D *melts*

Lilliputt
12-16-2006, 02:52:19
I bet ya da man who built this house used some no good computer gibberish ta figure how ta do it best :P

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzya/l/lampgenius.jpg
A LAMPPOST in your balcony? :o

Mistery
12-16-2006, 02:52:42
:S vanilla flavor??? :S Can't imagine how it will taste....

Me neither... Rather awful I think, but your brother likes only things with vanilla flavor :haha:

@Adventure
Tell your hamster goodnight from the members of the Looney Bin :D



I bet ya da man who built this house used some no good computer gibberish ta figure how ta do it best



A LAMPPOST in your balcony?

OMB!!! :o :haha:

ThemePark
12-16-2006, 02:54:54
I bet ya da man who built this house used some no good computer gibberish ta figure how ta do it best :P

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzya/l/lampgenius.jpg
A LAMPPOST in your balcony? :o

I have a sneaky suspicion, lili built it while she was tipsy :P

Pfft mother that is not true! :mhmh: I like things with cinnamon flavour too :lala:

Mistery
12-16-2006, 02:57:35
I have a sneaky suspicion, lili built it while she was tipsy :P

Pfft mother that is not true! :mhmh: I like things with cinnamon flavour too :lala:

Or the probability calculation was wrong :haha:

Okay, you can also add cinnamon to your soy sauce if you like :haha:


@Becky
Where are you?

Adventure
12-16-2006, 02:59:52
@Mystery, I did, but she looked at me as if I were looney. :haha:

Theme, you're being mean to Lili. :mhmh:

lili
12-16-2006, 03:00:32
Lilli, What the h... !!! But he did great job!! :haha: And Theme, hrmpf!!! :mhmh: I didn't do such a great job!! :haha:

mom Mistery, I think so... it should be awful... I should send soy sause to Theme to make him taste it with vanilla flavor in it... :evil:
And with cinnamon flavor... :evil:

Mistery
12-16-2006, 03:01:16
@Mystery, I did, but she looked at me as if I were looney. :haha:

Really? :o Hmmm... I can't understand that :hmm: :haha:

@lili
Yes, the Sir Theme experiment :haha:
Then he can post the results here ;)

ThemePark
12-16-2006, 03:03:27
Pffffffffffffft, I am not the experimenting type, like my two tipsy sisters :P :mhmh:

Adventure
12-16-2006, 03:03:42
ROFL!! I think he will do this experiment alone. :haha:

lili
12-16-2006, 03:05:55
@Mystery, I did, but she looked at me as if I were looney. :haha:

Theme, you're being mean to Lili. :mhmh:

Awww Adventure, You're so sweet ... :hug2:

Mom Mistery, that's what I meant... :evil: pffft :P

Theme, Boooooooooooo!! :mhmh: You're ashamed of us, being tipsy at the experiment???!! :mhmh: (:haha:)

ThemePark
12-16-2006, 03:06:26
More like afraid of you :P :S

Adventure
12-16-2006, 03:06:47
Pffffffffffffft, I am not the experimenting type, like my two tipsy sisters :P :mhmh:

Pffffffffffffffff, is that all what you can think of? :P

edit: me? :? Explain.

Zox_of_D00m
12-16-2006, 03:07:12
finally!!! fire... me want heat now... :haha:

ThemePark
12-16-2006, 03:08:06
No, you as in both of you when you get tipsy :P

Zox, did you turn into a caveman? :P

Lilliputt
12-16-2006, 03:09:46
Mistery da truth is out! You HAVE visited Santa in da North Pole, haven't you?

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzya/s/santacloning.jpg
I don't think this was a very good idea though. What if da server goes POOOOF! Da poor kids! :P

Adventure
12-16-2006, 03:10:11
Theme, still I don't understand why. :P Can you please explain?

Mistery
12-16-2006, 03:10:40
Mistery da truth is out! You HAVE visited Santa in da North Pole, haven't you?

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzya/s/santacloning.jpg
I don't think tis was a very good idea though. What if da server goes POOOOF! Da poor kids! :P

Oh, don't worry, we have a BACKUP plan :haha:

Eternal Becky
12-16-2006, 03:11:19
@Becky
Where are you?

I am right here kinda sorta.... :) but I need to go to bed now. Good night :) See you later http://www.smileyvillage.com/smilies/sign0077.gif

ThemePark
12-16-2006, 03:11:27
Adventure, because you are sisters, and the quest story, lili was tipsy when I visited her and she pushed me off the chair, so now I'm afraid of her being tipsy :P

Good night Becky :hug2: Oh and I got a buddy for my buddy! :D

Mistery :P

Adventure
12-16-2006, 03:12:51
But Theme, that was an accident. :wht:

Yeah Wolfie!!! :hug2: See you later dear. ;)

Lilliputt
12-16-2006, 03:13:01
Good night, my dear wonderful amazing best friend! HUGE :hug2: Hope ta see ya soon!!! :)

Mistery
12-16-2006, 03:13:18
I am right here kinda sorta.... :) but I need to go to bed now. Good night :) See you later http://www.smileyvillage.com/smilies/sign0077.gif


Awwww, I have missed you so much :(
I have howled for you here, then I saw you all alone and sad at the hotel, and wanted to join you, but you have lost your voice.
But it seems that the tea with honey helped ;)

I hope to see you tomorrow dear wolf, sleep well :hug2:

ThemePark
12-16-2006, 03:13:25
That's what she says Adventure, that's what she says :P

Eternal Becky
12-16-2006, 03:14:15
Good night Becky :hug2: Oh and I got a buddy for my buddy! :D

Did you get the same one too?

lili
12-16-2006, 03:15:49
*hides under the sofa* Me will never be mean even if me is tipsy.... :sad:

Lilli, :o That's the high-tech santas!! Are they all clones??:hmm:

Wolfie, Sleep well!! :hug2: I hope I can chat with you soon!!

Zox_of_D00m
12-16-2006, 03:16:06
get what?

Adventure
12-16-2006, 03:17:23
Well Theme I could understand that if I did something like that, but Lili..never!! :mhmh:

ThemePark
12-16-2006, 03:17:23
Becky nope, I got mine from the Spoiled Rotten game, it's a Gelf :D

Lilliputt
12-16-2006, 03:20:06
Lilli, :o That's the high-tech santas!! Are they all clones??:hmm:


How should I know?! :? Ask your mama, she paid da visit ya know :P

Zox_of_D00m
12-16-2006, 03:23:21
lili, i dont think they are clones, because then they would write in the same way, but they have the keyboard at different positions... ;)

mmm... noodleees... *eats* WOW! spicy!

lili
12-16-2006, 03:23:51
Mistery,

How should I know?! :? Ask your mama, she paid da visit ya know :P
*with the voice like baby* mama ..are all Santas clones??


pffft Zox, I know... :wink:

Eternal Becky
12-16-2006, 03:26:14
Awwww, I have missed you so much :(
I have howled for you here, then I saw you all alone and sad at the hotel, and wanted to join you, but you have lost your voice.
But it seems that the tea with honey helped ;)

I hope to see you tomorrow dear wolf, sleep well :hug2:

Ohh I must have missed you howling :sad: but thanks for joning me at the hotel :hug2:

Mistery
12-16-2006, 03:29:21
Ohh I must have missed you howling :sad: but thanks for joning me at the hotel :hug2:

Yes, maybe I wasn't loud enough ;)
Sleep well and have nice dreams :hug2:

Lilliputt
12-16-2006, 03:29:48
*Feels very bad for not joinin' da best friend at da Hotel* I'm so sorry, Becky. I'm not that good a best friend, am I? :sad: I hope I can make it up to ya tomato, though. Have a very good nights sleep, dear friend! :hug2:

Zox_of_D00m
12-16-2006, 03:30:31
lili, is it so that in japan you have different types of noodles?

Mistery
12-16-2006, 03:34:01
Mistery,

*with the voice like baby* mama ..are all Santas clones??

Well, dear daughter. There is the real one, and he has a lot of clones who help him. :)

lili
12-16-2006, 03:34:18
Zox, which do you mean, if we have different types of noodles themselves or if we have many types of flavors for chinese noodles, whici is called ramen. :)

ThemePark
12-16-2006, 03:35:34
lili and Adventure, my dear sisters :hug2: I will behave like a good brother now :$

Zox_of_D00m
12-16-2006, 03:36:02
RAMEN! did you mean like in naruto?

Mistery
12-16-2006, 03:36:23
lili and Adventure, my dear sisters :hug2: I will behave like a good brother now :$

Da alien mom is happy :D

Family hug! :hug2:

Adventure
12-16-2006, 03:36:40
Did I scare Theme away? :?
Edit: I am glad I didn't. :wht:

ThemePark
12-16-2006, 03:36:46
Well, dear daughter. There is the real one, and he has a lot of clones who help him. :)

And those clones are the ones you will find in malls, stores and in people's homes on Christmas Eve and what not. Unfortunately the quality of these clones is very poor which is why their beard will easily break off :haha:

Family hug! :hug2:

No Adventure, I'm just playing a game :P

Mistery
12-16-2006, 03:37:56
And those clones are the ones you will find in malls, stores and in people's homes on Christmas Eve and what not. Unfortunately the quality of these clones is very poor which is why their beard will easily break off :haha:

That is only partly true. There are still a lot of old clones, but they are being replaced continually by new ones, which are much better :)

Lilliputt
12-16-2006, 03:38:52
Well, if you are gonna have a family hug than I'll hug my nephew :P Come here Zox *Gives Zox a hug :hug2:*

Adventure
12-16-2006, 03:39:20
@Theme, Mystery, Lili.. :hug2:

@Aww Lilli and Zox..:hug2:

Zox_of_D00m
12-16-2006, 03:39:38
*hugs lilli*

lili
12-16-2006, 03:39:40
Well, dear daughter. There is the real one, and he has a lot of clones who help him. :)
Thank you mama... :hug2: Buuut who is the real one?

Theme, ROFL!!! Poor clones!! :haha: Santa needs to have many clones in December!! :haha:

Family hug!!! :hug2:

ThemePark
12-16-2006, 03:41:19
That is only partly true. There are still a lot of old clones, but they are being replaced continually by new ones, which are much better :)

Did you move the production to another factory, mother? :hmm:

Mistery
12-16-2006, 03:42:24
Thank you mama... :hug2: Buuut who is the real one?

Mr. Santa of course :D


Grouphug! :hug2:


@Sir Theme
No, no new factory, just a new and enhanced series of clones :D
We got now instead of the old C+ series, the new C++ series.

Lilliputt
12-16-2006, 03:43:27
@Adventure
Oh, you sweet kind butterfly you :hug2: :) *Happy huggin' da nephew :D*



And those clones are the ones you will find in malls, stores and in people's homes on Christmas Eve and what not. Unfortunately the quality of these clones is very poor which is why their beard will easily break off :haha:



That is only partly true. There are still a lot of old clones, but they are being replaced continually by new ones, which are much better :)

Here we go again.... http://smilies.sofrayt.com/%5E/l0/dozey.gif

Adventure
12-16-2006, 03:43:47
I don't like clones, I remember the first ones on GHP, they were evil. :wht:

ThemePark
12-16-2006, 03:45:27
Mr. Santa of course :D


Grouphug! :hug2:


@Sir Theme
No, no new factory, just a new and enhanced series of clones :D
We got now instead of the old C+ series, the new C++ series.

ROFL! :haha: Ahhh, an update in the programming language, but that does not explain the poor quality of the clones' hardware :P

Lilli http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Tongue/tongue38.gif

Mistery
12-16-2006, 03:46:40
I don't like clones, I remember the first ones on GHP, they were evil. :wht:

Well, I know that in Butterflyish Culture clones are not common, only cocoons, right? :)


@Sir Theme
C++ has a pretty good hardware. You haven't seen any of them I think :P

lili
12-16-2006, 03:48:09
RAMEN! did you mean like in naruto?

Ohh I was about to miss the post... :(

I don't know anything about Naruto.. but Ramen have many flavors in its soup. :D I wanna find the website of the ramen... But I should take a pic in the grocery store of the instant ramen for you.;)

ThemePark
12-16-2006, 03:48:24
@ Mistery, pfffffffffft :P

Zox_of_D00m
12-16-2006, 03:49:35
lili, YAY!

Mistery
12-16-2006, 03:50:18
@ Mistery, pfffffffffft :P

:huh: Sorry, I don't get your doggish....

Adventure
12-16-2006, 03:50:30
@Mystery
Cocoons are necessary to transform, yes. :) But I don’t want clones of me, they always give troubles. :P

But I mean the true first clones of GHP, they were just evil. :wht:

lili
12-16-2006, 03:50:51
hmm. Very logic conversations go over my head... :hmm:

Zox, I will take that pic today. :wink:

ThemePark
12-16-2006, 03:51:13
I thought an alien was supposed to know all the languages in space :P

Adventure
12-16-2006, 03:53:25
I thought an alien was supposed to know all the languages in space :P

I thought that only counted for robots? :hmm:

Mistery
12-16-2006, 03:54:09
I thought an alien was supposed to know all the languages in space :P

Well, yes. But your pronounciation of dogish is still very bad :P

@lili
ROFL, yes :haha:

@Adventure
Well, they were evil, but we have done the necessary steps after the first problems. :)
And: I don't want to have a cocoon, I rather have clones :P

ThemePark
12-16-2006, 03:54:33
Of course not, a robot only need to Earthly languages, an alien travels throughout space and thus needs to know all the languages of space in order to be able to communicate with other lifeforms :P

@ Mistery, pffffffffffffffffffffffffffffffffft :P

Lilliputt
12-16-2006, 03:57:25
Uhm, Mistery I just checked my new basement. I am very happy ya helped out buildin' da new hut but I must explain sumthin' about humanish expressions

When I said "cover the exit" this is NOT what I meant!!

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzya/signs/signlockin.jpg

I meant "work on a door that fits da exit".

Adventure
12-16-2006, 03:58:02
Mystery, I still don't get the resemble between cocoons and clones. Can't you explain this in proper butterflyish? :haha:

ThemePark
12-16-2006, 03:58:34
Uhm, Mistery I just checked my new basement. I am very happy ya helped out buildin' da new hut but I must explain sumthin' about humanish expressions

When I said "cover the exit" this is NOT what I meant!!

http://www.cybersalt.org/cl_images/1zzzzya/signs/signlockin.jpg

I meant "work on a door that fits da exit".

What's the problem? It's an exit and it's covered :P I think my mother did a great job :D

Adventure
12-16-2006, 04:00:33
@Theme, sorry I watched to much Star Trek. :haha:

Vault
12-16-2006, 04:01:10
Hey everyone! I cant stay for long. I just submitted a crazy cool game.
How's everyone doin'?

ThemePark
12-16-2006, 04:01:32
Where's the robot in Star Trek? :?

Hey Vault :D

Adventure
12-16-2006, 04:02:28
Hi Vault. :hug2: I'm getting more tired by the minute but I am good. How are you? :)

Lilliputt
12-16-2006, 04:02:46
Dear sir Theme, you are a robot and probably do not understand these things too well either. You would probably transform into a bulldozer if need be, huh? Well, see humans can't do that. *Thinks da robot really needs some new chips*

@Vault
Hi! :hug2: How are ya? :)

Vault
12-16-2006, 04:03:06
I'm doing great. This new game has me frustrated and amazed at the same time.

Mistery
12-16-2006, 04:03:20
@ Mistery, pffffffffffffffffffffffffffffffffft :P

Huh?
http://caninebreeds.bulldoginformation.com/intellectual-dog.jpg

@Lilli
I agree with my son. You said I should cover it, so I did. :P

@Adventure
Well, I just meant that I am used to have clones, and you are used to have cocoons. Just because you said that you don't like clones. That's all :)

@Vault
Hi, nice to see you again :hug2:

Adventure
12-16-2006, 04:05:37
I was thinking of Data, but you're right he is an android not a just robot. :P

Edit; Okay I take that back, Data can not transform himself. :P

ThemePark
12-16-2006, 04:05:49
Lilli, I eat chips every day, I can't possibly stuff myself with anymore, I think you're more likely in need of some new marbles :P

Ahhh...Data...I totally forgot about him :$

Lilliputt
12-16-2006, 04:06:16
Really, dear alien? I wonder what ya did when I said "cover your END"! :haha: :P


@Sir Theme
Dear sir Theme, this islander manages well enough with CARROTS thank you very much :P

Vault
12-16-2006, 04:08:40
Has anyone ever played Façade before? I need some major help!

ThemePark
12-16-2006, 04:08:41
Then I think da carrots have started to rot :P

Zox_of_D00m
12-16-2006, 04:09:13
theme, you are at least 25-30 years old right?

Mistery
12-16-2006, 04:10:59
Really, dear alien? I wonder what ya did when I said "cover your END"! :haha: :P

First of all, you did not say that to me.
Second, if you did tell me that, I wouldn't do it, because it is not logical at all to cover your "electrical nodding device".

Adventure
12-16-2006, 04:11:06
Vault, no sorry.

lili
12-16-2006, 04:12:25
Hi Vault!! :hug2: How're you now?

Adventure
12-16-2006, 04:13:02
First of all, you did not say that to me.
Second, if you did tell me that, I wouldn't do it, because it is not logical at all to cover your "electrical nodding device".

Electric nodding device.. zzzzz :zzz:

ThemePark
12-16-2006, 04:13:29
Zox, 27 to be exact :P

Vault
12-16-2006, 04:14:19
Hi lili! I'm stumped! Ever played Façade? I'm amazed at the quality of this game... -hypnotized-

Zox_of_D00m
12-16-2006, 04:15:04
WAY! im good! - its easy to tell when you know about persons on startrek

ThemePark
12-16-2006, 04:16:11
Actually it was Adventure who reminded me of him, I barely ever watched it :P

Lilliputt
12-16-2006, 04:16:40
First of all, you did not say that to me.
Second, if you did tell me that, I wouldn't do it, because it is not logical at all to cover your "electrical nodding device".

Nooot logi......http://www.cosgan.de/images/smilie/muede/a045.gif Whaz tha...? :P

@Adventure
We are ...IN AGREEMENT! :haha:

Vault
12-16-2006, 04:17:29
ooh, theme, look at your post count! 4 till 6000! :P

Adventure
12-16-2006, 04:18:10
WAY! im good! - its easy to tell when you know about persons on startrek

Easy to tell what? :?

Zox_of_D00m
12-16-2006, 04:18:11
-but you have WATCHED it!! -its enough! :haha:

lili
12-16-2006, 04:18:29
Vault, No, I've not.. Do I need to download it to play?? :?

Adventure
12-16-2006, 04:20:10
Zox, yeah I did. I don't understand why you find that so hilarious.

ThemePark
12-16-2006, 04:20:45
Yes, once or twice Zox, pffffffffffft :P

Vault, OMB! :o :$

Lilli, I think you will like this link :P

http://pbskids.org/cyberchase/meet_marbles.html

Zox_of_D00m
12-16-2006, 04:23:01
i see, theme...

Lilliputt
12-16-2006, 04:24:52
No dear robot, that link makes me go ta sleep :P I repeat, a Carrot Islander eats carrots da way you eat your little chips *Thinks da robot might need some oil, da thinkin' is kinda slow* :P

Mistery
12-16-2006, 04:28:20
I smell cat :D

ThemePark
12-16-2006, 04:28:25
Lilli, it does not remind you of a certain alien? :hmm: :P


I smell cat :D

Looks like it's time for me to change my deodorant :(

lili
12-16-2006, 04:30:12
I see cat too!!! Yay!! Three amigas again!! :leb:

Zox_of_D00m
12-16-2006, 04:31:34
i need ta sleep, see ya all tomato! :hug2:s to all!

Mistery
12-16-2006, 04:32:06
Bye Zox :hug2:

Lilliputt
12-16-2006, 04:32:30
Sir Theme...well now that ya mentioned it...YES!! :haha: Thaz funny! :haha:

@Escape
Da daughter...? Really?! *Feels excited*

@Zox
Good night, dear nephew! HUGE :hug2:

ThemePark
12-16-2006, 04:33:03
And you say that my thinking is slow, Lilli? Pffft :mhmh: :P

Mistery
12-16-2006, 04:35:06
And I smell a sorta tiger :haha:

lili
12-16-2006, 04:35:19
Zox, Sleep well!! :hug2:

Murph?? or murph sorta?? :P

murph_3
12-16-2006, 04:36:06
yes you smell a sorta tiger...and yes, i was reading back, something about me being a clone??? lol

ThemePark
12-16-2006, 04:36:08
Good night Zox :hug2:

lili
12-16-2006, 04:37:04
Congrats, Brother Theme!! :leb: :hug: for your 6000th post!!

Hi!! clone murph!! :hug2: :D

murph_3
12-16-2006, 04:37:18
CONGRATULATIONS THEME!!! 6000 POSTS!!! yay!

hiya the real Lili! lol

Lilliputt
12-16-2006, 04:39:34
Aww, I think you are a GREAT robot, dear sir Theme! :hug2: Oh, and congrats on 6000 posts.
http://wuerziworld.de/Smilies/partygoldis/party3.gif


@Murph_sorta
Not my sis then huh? http://www.goatweb.com/coffeeshop/images/smilies/millan/hitheresmiley.gif

murph_3
12-16-2006, 04:41:05
yes, im still you sis!!! unless you dont want me to be your sis... :sad:

Mistery
12-16-2006, 04:43:30
Congrats on 6000 posts dear son!

Lilliputt
12-16-2006, 04:43:33
Me is vonfused. http://www.smileyarena.com/emoticons/Emotions/Asking/asking08.gif Is da murph_sorta MY Murph?! :? I didn't know that.... http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a050.gif

murph_3
12-16-2006, 04:46:16
yes...i am your murph!!! its really me, its Barbara I...
i cant get into my account...i pmed Gamershood, and hopefully he can help me get back into my account, until then...im Murph_sorta!

ThemePark
12-16-2006, 04:48:03
Thank you lili, Lilli, murph and Mistery :$ :$ :$ I hadn't even noticed it :$ Thank you all! :hug2:

lili
12-16-2006, 04:50:54
Murph sorta, Pffft me real lili! :D I really hope you'll find your real body. :)

Theme... pffft You're ... ahemmm very chatty?? :P :hug2:

ThemePark
12-16-2006, 04:52:41
Me chatty? No way :P :$

ROFL @ murph's sig :haha:

Lilliputt
12-16-2006, 04:54:49
yes...i am your murph!!! its really me, its Barbara I...
i cant get into my account...i pmed Gamershood, and hopefully he can help me get back into my account, until then...im Murph_sorta!

Oooooooh!! http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Large_Mix/oh.gifI didn't know. I'm sorry! Then... IT'S MYYYYYYYYYY MUUUURPH, my beautiful sis!!! YAY!!http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/e035.gif Me so happy ta get a chance ta say hi before I need ta go! HUUUUUUUUUUUUGE http://wuerziworld.de/Smilies/lovegoldis/love30.gif

lili
12-16-2006, 04:56:55
ROFL!! murph's sig!! :haha: Yes I know it's you!! :hug2:

BTW, where did cat go? :hmm:

murph_3
12-16-2006, 04:57:02
Murph sorta, Pffft me real lili! :D I really hope you'll find your real body. :)



as siad there...its not my real body, but i am your sis!!!
Huge :hug2: back!!!

can someone help me out with something...i cant open the source code...anything i can do?

ThemePark
12-16-2006, 05:00:05
as siad there...its not my real body, but i am your sis!!!
Huge :hug2: back!!!

OMB, she's a bodysnatching alien! :o :S

murph_3
12-16-2006, 05:04:49
can you help me dear theme???

Mistery
12-16-2006, 05:04:56
Murph, seems your pc is really messed up :o
I don't know what you can do to be able to open the source. Maybe bookmark the page, close the window, and try it in another window?

murph_3
12-16-2006, 05:06:56
yes, i think my computer is really messed up...maybe the problem isnt my password, but my computer...Barbara II, you wanna do me a favor???

ThemePark
12-16-2006, 05:07:28
Umm...the only ways I know of opening the source, is by View Source, or the right most icon on the toolbar in IE, the one with the small pencil. :S

Mistery
12-16-2006, 05:09:42
yes, i think my computer is really messed up...maybe the problem isnt my password, but my computer...Barbara II, you wanna do me a favor???

Sure dear tiger and Barbara I. :)

murph_3
12-16-2006, 05:12:01
lol, can you try to log into my account for me, see if it works for you?

Adventure
12-16-2006, 05:13:38
Hey Murph. :hug2: Sorry I was pulled away for a while, just returned. :$

EscapeGirl
12-16-2006, 05:14:06
Boo! ;)

murph_3
12-16-2006, 05:15:07
heya BF heya DN!!!
(ButterFly)&(DearNiece)

Mistery
12-16-2006, 05:15:48
:o
OMB, that kitty was peeping on us!

@Adventure
By your hamster? :haha:

@Murph
Sent you a PM.

Adventure
12-16-2006, 05:16:21
Yeah Batcat! :hug2: How are you and how was the play and the party? :) I didn't see you for a too long time. Extra :hug2: for you.

lili
12-16-2006, 05:18:10
Hi!! Escape!! :hug2: Where did you stop by?? I saw you 10 or someting mins ago!! :P

Adventure
12-16-2006, 05:19:29
@Mystery LOL. :haha: No by music sites. :P

murph_3
12-16-2006, 05:19:47
i got my source code!!! yay! i remembered what i did last time...i had tooooo much stuff in my temporary file...

ok...ill be back, imma try completely shuttin down my computer per my counterpart-Barbara!!!

should be back in about 5 minutes or so!!!
Wish me luck...hopefully I come back as Murph_3...not sorta!!!

EscapeGirl
12-16-2006, 05:23:00
Hi Auntie Murph_Sorta...:P :hug2:

@ Adventure...:hug2: :hug2: I'm very sleepy...and packing for my trip. Just did laundry.

My drama class went very smoothly....I was very pleased, and I had a fabulous group that I worked with. :D I think we all got a good grade. It was a rush. My party was also very, very fun. My co-workers got drunk, and one was so hungover today she couldn't come to work. :haha: How are you??

@ Lili...I'm sorry...I'm kinda really busy tonight, so I'm off and on....I came and returned a PM, then left again...:$ But here's a hug for you!! :hug2: How are you?

@ Mis Amigas....Bien!!! Tres Amigas!! :leb:

Mistery
12-16-2006, 05:23:10
Murph, then try your account aswell again :)

EDIT:
Good luck, I hope it works :hug2:

Lilliputt
12-16-2006, 05:26:10
Boo! ;)

My beautiful daughter! You are just in time for me ta say my good nights! I had a very good time on da Hood taday ya know but your mama really needs her sleepin' beauty....HEY! No, that is not how ya say it...wait lemme think :hmm: Bah, can't cuz there is no carrot enegy left...

*Blows out da little candle before crawling into da bunk* Good night my dear wonderful friends on da Hood! Big :hug2:

Special hugs to da familyhttp://wuerziworld.de/Smilies/lovegoldis/love26.gifhttp://wuerziworld.de/Smilies/lovegoldis/love26.gif to my favourite alienhttp://wuerziworld.de/Smilies/lovegoldis/love26.gif, da Adventurehttp://wuerziworld.de/Smilies/lovegoldis/love26.gif, da partner Lili http://wuerziworld.de/Smilies/lovegoldis/love26.gifand sir Themehttp://wuerziworld.de/Smilies/lovegoldis/love26.gif

lili
12-16-2006, 05:27:50
Escape!! Si!! Estamos aqui!! Somos tres amigas!! Que Padre!! (Yes!! We are here, three amigas!! How cool!!!) :leb:

Murph I really wish you the best of luck!! :hug2:

Lilli, Sleep well dear my partner!! http://www.millan.net/minimations/smileys/flower4.gifhttp://www.millan.net/minimations/smileys/flower3.gif
Have a wonderful dream!!

Mistery
12-16-2006, 05:28:07
Sleep well dear Lilli :hug2:

*Comes out from under invisibility cloak*
Oh, is BatCat already gone?

ThemePark
12-16-2006, 05:29:08
Good night Lilli :hug2:

It is also time for this robot to get his shuteyes, so I bit you all good night and farewell :hug2:

Adventure
12-16-2006, 05:29:18
@Escape, good to hear that your drama class went so well. :) and that the party was very, very fun. :D I am surprisely tired, but I am still good. ;)
Do you leave very early in the morning?

Whohoo the three amigas. :D :leb:

Mistery
12-16-2006, 05:29:43
Good robooting dear son, have nice dreams :hug2:

Adventure
12-16-2006, 05:31:28
Good night sweet Lilli. :hug2: Sleep well. :)

Good night bro Theme. :hug2: Have some wonderful sleep. ;)

EscapeGirl
12-16-2006, 05:32:54
@ Mistery..Batcat is here!! :D Hello my dear alien!!! :hug2: Up late again, huh? :P How are ya?

@ Lili...You know Spanish...cool!! I know some...;)

@ Mom....Ah...:sad: Okay....goodnight mom...I hope to talk to you later. Sleep well. :hug2:

Goodnight Sir Theme.....:hug2: and :hug: Sleep well!!! ;)

Mistery
12-16-2006, 05:34:35
@ Mistery..Batcat is here!! :D Hello my dear alien!!! :hug2: Up late again, huh? :P How are ya?

Ummmm.... up early would be my expression :haha:
Getting near to 1.5D :haha:
And you seem to be very busy :)

lili
12-16-2006, 05:35:23
Theme, have a nice robooting!! :hug2: See you tomato! ;)

Escape, yes a little... :P

EscapeGirl
12-16-2006, 05:39:54
@ Adventure...Nah....I have to leave my house at 9:30 a.m. Too early for this night owl...especially after such an exhausting week...but...that's okay.. It will be a loooooooooong travel day..:)

@ Mistery....Yes, busy Batcat. :P You're funny. You said "up early" I almost typed that, too....for the same reason! :haha: 1.5D!?! :o *gives da alien some fresh, juicy carrots and a get out the air (not helium) pump. :P

@ Lili...Very cool!! Where'd you learn it? :?

Mistery
12-16-2006, 05:43:08
@ Mistery....Yes, busy Batcat. :P You're funny. You said "up early" I almost typed that, too....for the same reason! :haha: 1.5D!?! :o *gives da alien some fresh, juicy carrots and a get out the air (not helium) pump. :P

*Eats the carrots and tries to pump herself up, looks in the mirror*
Oh, now my face is 4D and my body 1D :o
I have to work on the method I think :haha:

Adventure
12-16-2006, 05:44:20
Escape I'm glad I did see you before you leave. I wish you a wonderful trip and vacation. I will miss you. :hug2: :yar:

@Everybunny, I am of for the morning of the night. See the fun in life. :hug2:
See you soon. :fol:

Mistery
12-16-2006, 05:45:55
Bye Adventure, sleep well, and I hope to see you soon :hug2:


I miss Murph :(

EscapeGirl
12-16-2006, 05:46:15
*looks at da alien...* Hmm..:hmm: Looks like we need to fix this...you look like you have jammed all the carrots from the carrot fields into your cheeks. *thinks* Warm air rises....so stand on your head, and maybe the air will disburse more evenly throughout your body. *Tilts da alien onto her head.* :haha:

@ Adventure...Bye, my dear!! I'm so glad we had a chance to say hi before I go, and you went to bed. Sleep well, and have good butterflyish dreams! :hug2: Hope to talk to you again soon.

Yes, when is my auntie coming back? :?

Mistery
12-16-2006, 05:49:52
*Sees the world from another perspective and examines BatCats red toes*
How interesting!
*Feels very strange, one of the carrots falls out of her nose, another one out of her ear. Face and body get 2.45D*

(:haha:)

lili
12-16-2006, 05:53:01
Bye Advneture!! Sleep well! :hug2:

Escape, In the univ. ;)

pffft, brother didn't go to bed... seems to playing a game... :P

EscapeGirl
12-16-2006, 05:55:10
*wiggles toes* :haha:

*picks up carrots that fell and thinks...* Only .55D to go....*thinks harder* *mixes 2/3 carrot puree and 1/3 tmani juice and gives to the alien..* Oops...better try drinking that in the UPRIGHT position. *Helps alien to her feet again*

@ Lili...Yay!! You are such an intelligent, brave, ceramic figurine amiga...:P

Mistery
12-16-2006, 06:00:16
Murph just wanted to restart her pc :( Hope it's not refusing to reboot...


*Drinks mix of carrot puree and Tmani Juice*

Oh, delicious!

*Feels much better, looks into mirror again*

The god mod is in a good mood, hahaha!

*Starts to dance*

Oh, BatCat, you look so strange tonight! And thanks for the drink!

EscapeGirl
12-16-2006, 06:06:27
Uh-oh...:S Hmmm...well, at least the God Mod is in a good mood!!! :haha: *Watches da alien dance* Looks a little like a sneaky, snakey serpent dance...:hmm:

I look strange? Strange, how? Slowly walks AWAY for da alien....:P

Do you know how to travel the internet highway to rescue Murph, then? :o

Mistery
12-16-2006, 06:13:22
(I haven't travelled in the data highway yet, only my son)

Oh, it's just your blanket! I thought you have become green. Good disguise for the tree for peeping issues :haha:
*Keeps on dancing*

EscapeGirl
12-16-2006, 06:19:59
*realizes a green blanket comes in very, very handy...* :evil:
*watches alien dance* Hmm....very interesting....OneBun should be taking notes on this...:P *turns on techno music for da alien to see what happens* :P

Mistery
12-16-2006, 06:24:36
*Looks around if OneBun is near*
*Beams up to her spaceship and shows BatCat a really cool shipdance to the techno music*

EscapeGirl
12-16-2006, 06:32:08
:o Cool!! *falls all around the ship during the ship dance...* Oomph...ouch...*bump* Umph...*rubs head..* Um..nice ship dance....:S :P :haha:

Mistery
12-16-2006, 06:34:09
Oh, sorry BatCat, I thought you were protected by your blanket ;)

*Beams both down again*

I have bought some stuff for our camping on Google Mountains, wanna see?

EscapeGirl
12-16-2006, 06:41:28
ROFL ROFL ROFL!! :haha: Nice camping gear!! :haha: Have you found any for a cat? :P

@ Mistery....I'll be back in about 10 - 15 minutes....:sad: Have to run an errand...;)

lili
12-16-2006, 06:44:55
Wow!! Look nice mom!! :o :hug2:

Well mom Mistery and Escape, I'm leaving now! :D I have again lots of things to get done!! See you mom later!! :hug2: I hope to see you soon Escape!! Have a wonderful trip!! :hug2:

Mistery
12-16-2006, 06:45:31
@lili
Bye dear intelligent daughter :hug2:


@Escape
No, I haven't looked around in the shop for camping stuff for cats. :(

But I have bought for you a ROFL instruction that you can show to your cat friends:

EscapeGirl
12-16-2006, 06:47:49
:haha: I will have to do that. Think we can share it with Auntie Murph when she returns? :haha:

Btw, edited my above post...:sad:


@ Lili...Have a wonderful evening, my friend....:hug2: Thank you for the wishes on a nice trip! :)

Mistery
12-16-2006, 06:56:04
Yes, I hope that Murph can come back, but it's too long ago :(
I hope that she has better luck tomorrow :)

Well, I have found a hammock for your vacation

EscapeGirl
12-16-2006, 07:35:24
OMB!! That's so cute...Thank you dear Mistery!! :hug2: If only it would be warm enough where I am going. :P

Goodnight Mistery....I must go now....Have a wonderful..er....um..morning! :P I hope you do get some rest!! I'll talk to you later when I can!! :hug2: Bye!! :D

Mistery
12-16-2006, 07:40:40
Yes, I have the same freezing problems as you ;)

EDIT:
Oh, I have just seen that you edited your post.
I'm going to have some rest now :)
Have a safe trip, enjoy your vacation!
We will miss you, a huuuuuge :hug2: from da :nuppy:

Zox_of_D00m
12-16-2006, 10:00:07
good morning everybunny!^^

SimplyCrazy
12-16-2006, 10:35:58
Hello :hug2: *yawn* Me tired...

EDIT: Hellooooooooooo..? *Goes to look for all the missing loonies*

EDIT2: I can't find any... :'( *yells* Hellooooo! Zox? Mistery? Darky? Anybunny?!

EDIT3: Oh, noes... I've gone too far, I can't find my way back :o HEEEEEELP!

Zox_of_D00m
12-16-2006, 11:12:59
me here, come to msn...

SimplyCrazy
12-16-2006, 11:13:42
Yay :D

Jess
12-16-2006, 14:04:08
HI any1 home

EDIT: No not anyone, anyone at all? Goping once, going twice...

GTgirl
12-16-2006, 14:17:04
Hello I just woke up and Im sleepy

Jess
12-16-2006, 14:18:23
Oh, then go get some coffee then spill it that always wake people up

EDIT: I am NOT the only one here, for now

GTgirl
12-16-2006, 14:19:12
LOL
I don't drink coffee:P

Jess
12-16-2006, 14:20:03
Well you don;t have to drink it, just spill it

GTgirl
12-16-2006, 14:20:48
Okay....

*spills decaf coffee*

Jess
12-16-2006, 14:23:23
There you go are you awake now

GTgirl
12-16-2006, 14:26:20
Whats that smell???

Darknight
12-16-2006, 14:41:49
Good Morning :D

GTgirl
12-16-2006, 14:47:35
Good Morning Darknight :)

Want some leftover decaf cofee I spilled on the ground?

Darknight
12-16-2006, 14:52:45
No thanks I like the Strong stuff *runs and gets a cup of super strong Coffee*

GTgirl
12-16-2006, 14:53:53
Oh okay...
Aren't u gonna get oozy?
*runs and gets a plate of scrambled egg*

Darknight
12-16-2006, 15:01:54
Ooozy? What no

btw Hi gt

GTgirl
12-16-2006, 16:19:52
Oh I was chatting wit my friend

Mistery
12-16-2006, 16:21:43
Oh, then go get some coffee then spill it that always wake people up


LOL
I don't drink coffee:P


Well you don;t have to drink it, just spill it


Okay....
*spills decaf coffee*

Very good Jess, well done :D You get an A+ for that :hug2:



@All
Just a quick visit and a huuuuge :hug2: from your alien. I'll try to be around in the evening.

Eternal Becky
12-16-2006, 16:22:20
This is really spooky http://www.smileyvillage.com/smilies/confused0086.gif Only one member online i.e me and no guests eitherhttp://www.freesmileys.org/emo/shocked019.gif

Mistery
12-16-2006, 16:27:09
Becky, do you see that right now, or was that earlier?
Just because there are some people around right now :o
Must have been some malfunction, me thinks...

Eternal Becky
12-16-2006, 16:28:58
That was earlier when I logged in :P

Mistery
12-16-2006, 16:30:12
I think that everybunny was wearing an invisibility cloak ;) :haha:

Hi dear wolf :hug2:
Gonna have to leave in 5 minutes, but I'll be around later tonight :)

Darknight
12-16-2006, 16:35:25
Hi My Perfect Friend :D Moving more Planets?

Mistery
12-16-2006, 16:37:32
Well, at least I try, but I'm tired :haha:

I hope to chat with you later, I really need to go now.
An alienish :hug: from your Perfect Friend :D

Darknight
12-16-2006, 16:40:44
Bye Mistery :hug:

Lilliputt
12-16-2006, 16:41:14
Hi ya'll! Me gives great big hugs to da alien and da best friend Becky :hug2: :hug2: oh, and a little :hug: to da hero :D

EDIT: Da alien is leavin' :( Oh, well. Bye, dear friend! :hug2:

Darknight
12-16-2006, 16:46:55
Hey Lilli :hug: How are all the carrots?

Lilliputt
12-16-2006, 16:51:19
Da carrots are doin' fine methinks. Here ya go, dear hero :D Have one! http://www.thesmilies.com/smilies/edible/carrot.gif How do ya like livin' in da hut? :P

Darknight
12-16-2006, 16:54:29
It's a little small for me ma. I'm a big bat.

Lilliputt
12-16-2006, 16:59:29
I see. Well maybe you would care for this one then :P

http://www.sci.usq.edu.au/staff/ssuslov/www/myphotos/carrot.jpg

ThemePark
12-16-2006, 17:01:32
I see. Well maybe you would care for this one then :P

http://www.sci.usq.edu.au/staff/ssuslov/www/myphotos/carrot.jpg

If that's the kind of carrots you grow, no wonder the alien feels 4D when she's eaten a few of those :P

Lilliputt
12-16-2006, 17:06:12
My dear robot, despite your efforts ta diss my beautiful carrots I am happy ta see ya :hug2: Have an oilcarrot *Hands da robot special robot designed carrot*

Darknight
12-16-2006, 17:07:54
Lilli Are Da huts made out of carrots? Cause I aint eatin that.

Lilliputt
12-16-2006, 17:10:32
Da huts? :? Nah, dear hero da huts are made of fine wood from Ever Dazed Forest :)

ThemePark
12-16-2006, 17:10:49
Lilli :$ I am happy to see you too :hug2: And I would never diss your beautiful carrots :D Just seeking a logical explanation to my mother's returning 4D problem :P

Lilliputt
12-16-2006, 17:20:42
Oh, I see dear robot. Weeeell I ain't no alien med so I can't tell ya no nuthin' about it ya see. Gotta ask your mama about it, see. I hope it doesn't have so much ta do with da carrots though :S

@Darknight
Are these better? :?
http://www.edp.com.au/im/carrot.jpg

ThemePark
12-16-2006, 17:32:53
Seems Darknight timed out :sad:

Darknight
12-16-2006, 17:35:00
Oh, I see dear robot. Weeeell I ain't no alien med so I can't tell ya no nuthin' about it ya see. Gotta ask your mama about it, see. I hope it doesn't have so much ta do with da carrots though :S

@Darknight
Are these better? :?
http://www.edp.com.au/im/carrot.jpg


Yes Dear Lilli :D

I'm the only one at wok today so from time to time a will get alittle busy.

Eternal Becky
12-16-2006, 17:38:24
Hello everybody, How is it going? :yaya:

ThemePark
12-16-2006, 17:38:45
You're at work on a Saturday again? :o Gee :(

Hi Wolfie :hug2:

Lilliputt
12-16-2006, 17:39:15
Aww, poor hero. He's gotta do da overrated work thingy :( Well, at least ya liked da carrots :D :hug2: That warms this islander heart, ya know


@sir Theme
And now I gotta go fix some grub cuz I am getting Hungary, ya know. :P Brb!

@Becky
Ooops...grub can wait. BEEEEEEEEEECKYYYYY!! HUGE :hug2: Me is fine but I had troubles with da Hood server earlier. It was somethin' about a database problem.

Eternal Becky
12-16-2006, 17:41:10
Ohh that ok Lilli. Go ahead. I am not going anywhere ;)

ThemePark
12-16-2006, 17:41:27
It's a long way to Hungary Lilli, you should've gone hours ago :P

Lilliputt
12-16-2006, 17:44:49
*Thinks da robot really cares for me ta point out da distance between Carrot Island and Hungary* It sure is dear SIR THEME :D

@Becky
I'll stay a little longer cuz I really wanna let ya'll know that if I ain't postin' for a while it's because of server issues ;) Oh, and I sorta missed ya yesterday, Becky...

Eternal Becky
12-16-2006, 17:47:48
Hey Theme how are you :hug2:

ThemePark
12-16-2006, 17:49:52
Pretty good Becky but a bit squished, and you?

Eternal Becky
12-16-2006, 17:50:51
@ Lilli
I had the same problems too. Did you see my earlier post? I was trying to log in for an hour and when I finally logged in I was the only one online and there were no guests either. That was really spooky :o

Lilliputt
12-16-2006, 17:54:19
@ Lilli
I had the same problems too. Did you see my earlier post? I was trying to log in for an hour and when I finally logged in I was the only one online and there were no guests either. That was really spooky :o

Oh, yes I saw that. The exact same thing happened ta me too a while ago. Spooky and a little scary, specially since I had no wolf or tiger ta hide behind if da slurp spiders got on before any members... :S I ain't very brave ya know :sad:

Darknight
12-16-2006, 18:05:32
*Thinks da robot really cares for me ta point out da distance between Carrot Island and Hungary* It sure is dear hero :D



*thinks Lilli's vonfused da robot and hero?*

ThemePark
12-16-2006, 18:06:13
*thinks Lilli's vonfused da robot and hero?*

*Thinks da hero is absolutely correct* :S

Lilliputt
12-16-2006, 18:11:44
Ooops...sorta made a mess huh?! :S Oh, well ya grumpy hero, I'll go fix

EDIT: Happy now? :P


@Sir Theme
I meant "dear robot" a' course, sorry! :sad:

ThemePark
12-16-2006, 18:14:23
Quite alright Lilli :hug2: I'm so used by now to being vonfused in here anyway :P

Darknight
12-16-2006, 18:25:35
Ooops...sorta made a mess huh?! :S Oh, well ya grumpy hero, I'll go fix

EDIT: Happy now? :P


@Sir Theme
I meant "dear robot" a' course, sorry! :sad:


Ha Grumpy? :mhmh: why I never. :angel:

bread
12-16-2006, 18:31:59
did anyone here randomly add me on msn?

Lilliputt
12-16-2006, 18:35:03
@Darknight
:hug:


@Bread
Hi! :hug2: How ya doin'? ...errr...MSN? :? No

Eternal Becky
12-16-2006, 18:50:03
Hi Bread :)

Darknight
12-16-2006, 18:54:27
@Darknight
:hug:


@Bread
Hi! :hug2: How ya doin'? ...errr...MSN? :? No

Hey Bread

@ Lilli :o But I'm an on-line married man :$

Vortex
12-16-2006, 18:55:31
This Thread Gets a medal for having the most posts, and the most views.

Lilliputt
12-16-2006, 18:57:01
Oh, don't be so picky now, dear hero. I really don't think my own daugter thinks of me as a threat. After all I'm an online GRANNY! :haha:

@Vetnernsweetie
Oh a new mod God! I posted a "hello" for ya buuuut if ya missed it here it is:http://www.goatweb.com/coffeeshop/images/smilies/millan/hitheresmiley.gif Da most posts huh? Well, me sure likes it here... :)

Darknight
12-16-2006, 18:58:13
hello vetnernsweetie :D nice to meet ya i'm ME


Lilli :D:D:D:D:D

bread
12-16-2006, 19:14:21
so she actually posts again...