PDA

View Full Version : Chit-Chat



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251

l337boi
09-09-2006, 01:47:07
sure thats k w/me

Lilliputt
09-09-2006, 02:10:17
Well, I'm off to catch some zzzzzzzz. God night yall! It was fun gaming with you, 1337boi, thanx! http://www.smileyarena.com/emoticons/Packs/Greetings/greetings21.gif

l337boi
09-09-2006, 02:11:30
g2g l8r

Zox_of_D00m
09-09-2006, 08:03:38
Yeah :D
I sent him a PM and asked if he knew about it. If not, he will be probably very surprised :D
i AM, I AM!! wow! i havent been at GH latey, so i havet got the chance to look at my PM's.... lol^^

but, ME, FAMUS???? KWL!!!

wirodeu
09-09-2006, 08:37:52
Hi people!
Did i tell anyone how much i LOVE elves?
Look at this sweet picture of an elf!
http://www.realbeer.com/news/images/20051030-badelf.jpg

Zox_of_D00m
09-09-2006, 08:39:20
cool! lol^^

Lilliputt
09-09-2006, 12:10:10
Anybody in?

bread
09-09-2006, 12:13:18
i am

Lilliputt
09-09-2006, 12:14:49
Oh, good! Hi Bread!! http://www.millan.net/minimations/smileys/wavesmile.gif

bread
09-09-2006, 12:15:58
my new sig is GIRness when it's ready

i made it ^_^

hurry image shack upload

Lilliputt
09-09-2006, 12:20:04
Uuuhm...ooook! Eh, Bread, do you remember doing this last night? ;)

http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Creatures/gir.gif

bread
09-09-2006, 12:20:40
hey thats what my flash is

but with loads and some music

does anyone know any demented music less than 1 mb

Lilliputt
09-09-2006, 12:21:33
...pfffft, lol! http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Large_Mix/biglol.gif

Mistery
09-09-2006, 12:22:02
Oh, the CARROT DANCE, lol :D

Lilliputt
09-09-2006, 12:22:27
http://www.smileyarena.com/emoticons/Packs/Bananas/carrot1.gifhttp://www.smileyarena.com/emoticons/Packs/Bananas/carrot1.gifhttp://www.smileyarena.com/emoticons/Packs/Bananas/carrot1.gifhttp://www.smileyarena.com/emoticons/Packs/Bananas/carrot1.gif

Mistery
09-09-2006, 12:23:00
Hahaha, that's cool :D

bread
09-09-2006, 12:25:06
the carrots of death

Lilliputt
09-09-2006, 12:25:10
Think OneBun's gonna like it, Mistery? :D

Mistery
09-09-2006, 12:26:00
Sure she will :)
OneBun's carrot army dancing the carrot dance to prepare for the carrot fight.

bread
09-09-2006, 12:26:06
i do but i am not mistery

Lilliputt
09-09-2006, 12:27:24
Oh, good! Glad yall like it, lol! ;)

doglover
09-09-2006, 12:31:00
Oh, good! Glad yall like it, lol! ;)
Me also likes it!!! :D

bread
09-09-2006, 12:31:54
flash uploading

bread
09-09-2006, 12:32:48
and here it is

my flash of GIR (http://img153.imageshack.us/my.php?image=yaygirze1.swf)

Lilliputt
09-09-2006, 12:34:58
@Doglover
Hiiii!! How ya doin'?

@Bread
LOL!!!!! Hilarious!!!!!!http://www.smileyarena.com/emoticons/Packs/Sketches/laught.gif

Mistery
09-09-2006, 12:35:19
Hahaha, great :D
Much exercise was needed for them to do it simultanously.

bread
09-09-2006, 12:35:24
see i told you it was good in my sig it goes

Lilliputt
09-09-2006, 12:37:10
Does this mean there are more than ONE Bread out there...? http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Animated_Mix/bolt.gif

bread
09-09-2006, 12:37:44
???whada ya mean

Lilliputt
09-09-2006, 12:38:52
Your flash cartoon shows more than one Bread dancin'.... ;)

bread
09-09-2006, 12:39:37
it's GIR but kk i am pretty much like GIR so yeh it took like 5 minutes to make

Lilliputt
09-09-2006, 12:41:40
Addictive too, cannot seem to bring myself to shut it down... :D

bread
09-09-2006, 12:42:03
me neither but i wanted the birdie song in it

but it was to big

doglover
09-09-2006, 12:42:40
@Doglover
Hiiii!! How ya doin'?
I'm great! And for the first time in my life, I FIXED MY BIKE!!! When I fell off the bike...The brake thingy started to work bad...really bad...
The image shows what I'm talking about...

By the way...Do you like my bike? :D

[REMOVED PHOTO]

Lilliputt
09-09-2006, 12:44:47
I'm great! And for the first time in my life, I FIXED MY BIKE!!! When I fell off the bike...The brake thingy started to work bad...really bad...
The image shows what I'm talking about...

Well, it can be a good idea to have workin' BREAKS on a bicycle... ;)

bread
09-09-2006, 12:45:28
my bike got not ridden for a year now :D

Lilliputt
09-09-2006, 12:48:05
my bike got not ridden for a year now :D

Oh, but you get lots of exercise dancin' the GIR dance anyway.... ;)

bread
09-09-2006, 12:50:00
yay lol

Mistery
09-09-2006, 12:50:38
Wanna see a video of you doing the GIR dance :D

Lilliputt
09-09-2006, 12:51:52
Uhm, who, Mistery...me?

Mistery
09-09-2006, 12:52:18
No, bread, the real one :D

bread
09-09-2006, 12:53:05
ok:D

Mistery
09-09-2006, 12:53:39
YAY, I can't wait to see it :D

Lilliputt
09-09-2006, 12:54:53
I wanna see it too, lol. :D

bread
09-09-2006, 12:59:50
uploading

bread
09-09-2006, 13:00:55
yay me (http://img86.imageshack.us/my.php?image=breaddy0.swf)

bread
09-09-2006, 13:02:04
isn't it cool

Lilliputt
09-09-2006, 13:04:20
Lol, a little noisy, but what can I say? It's YOU!!! ;) :D

bread
09-09-2006, 13:04:40
yes me

Mistery
09-09-2006, 13:10:00
Lol, funny, thanks :D

Lilliputt
09-09-2006, 13:10:45
Gotta go for a little while, but I'll be back! See yall!

doglover
09-09-2006, 13:11:15
Awh...I was expecting to see the REAL, but really REAL bread... :'(

See you later, Lilli :(

bread
09-09-2006, 13:16:46
:D yes you would wouldn't you

doglover
09-09-2006, 13:20:44
So...What happened? No one talks... :(

bread
09-09-2006, 13:21:38
they WUZ

doglover
09-09-2006, 13:44:18
http://www.darwin.museum.ru/report/img/exhib1.jpg
I'm the wolf on the left, Bread's the wolf on the right, and the dear is...uh..."someone" hehe

bread
09-09-2006, 13:47:39
yay me is right

doglover
09-09-2006, 13:50:41
And here's Becky coming to the rescue!!! :D

http://www.jeffrichphoto.com/wolf%20running%20at%20me.jpg

bread
09-09-2006, 13:51:22
yay die dear

doglover
09-09-2006, 14:59:07
Look...My cousin's here!
http://themirrorpool.com/albums/maiTai/704_maiTai_3_600.jpg

And here's my sister...She's very girly, I know...
http://www.antipope.org/feorag/blogpix/dogsandals.jpg

Freakshow59
09-09-2006, 15:15:54
Hello? Anyone?

Lilliputt
09-09-2006, 16:31:52
Lol. I messed up my ABC today *feels silly*

Pffft..., he, he, just join the rest of us. ;)


Hello? Anyone?

Words worth repeating... yooohooo! Anyone here?

Eternal Becky
09-09-2006, 16:37:43
Hi Lilli :yaya:

Lilliputt
09-09-2006, 16:39:17
Hey Becky! The abc working as slow as it does for me, huh?

bread
09-09-2006, 16:40:13
lets warp cat droppings :D

Lilliputt
09-09-2006, 16:41:36
Huh, come again, Bread? Don't get it... http://foolstown.com/sm/ktoe.gif

kikki_243
09-09-2006, 16:50:57
Hello.

Freakshow59
09-09-2006, 16:51:42
me thinks bread is hungover. . .

Darknight
09-09-2006, 16:53:38
TOO many carrots

Eternal Becky
09-09-2006, 16:53:56
http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_29_124.gif Freakshow

Freakshow59
09-09-2006, 16:54:10
too much RUM!!!

Lilliputt
09-09-2006, 16:55:08
me thinks bread is hungover. . .

Hi, Freakshow! http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Signs/helloogreen.gif You know, I think you are right about Bread...

Hi Kikki and Darknight!! http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Large_Mix/hi.gif

kikki_243
09-09-2006, 16:57:03
Yep, you two could be right. By saying this, I suppose that I'm agreeing with you.

Freakshow59
09-09-2006, 16:57:13
btw, hey Becky. . .

Adventure
09-09-2006, 17:20:11
Hello Eternal Becky, Mystery, Lilli, Darknight, Freakshow, Kikki, Slimy Jim and Murph 3.
:yaya: (Hope I didn't forget anybody...)

Lilliputt
09-09-2006, 17:21:09
Hiiiii, Adventure!! http://yelims.free.fr/Coucou/Coucou18.gif http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Creatures/butterfly.gif

Mistery
09-09-2006, 17:22:20
Hello Eternal Becky, Mystery, Lilli, Darknight, Freakshow, Kikki, Slimy Jim and Murph 3.
:yaya: (Hope I didn't forget anybody...)

Hi Adventure :)
I just hope that it won't happen that 50 members are in Chit Chat at the same time ;)

Adventure
09-09-2006, 17:22:32
Hello Lilli. Nice butterfly smiley. :D I copied it and saved it.

Freakshow59
09-09-2006, 17:23:16
hold on, too busy watching anime *:D :D :D :D* Yea for Youtube. . .

Lilliputt
09-09-2006, 17:23:45
You were supposed to, Adventure... ;)

Adventure
09-09-2006, 17:26:30
Hi Adventure :)
I just hope that it won't happen that 50 members are in Chit Chat at the same time ;)

Hi Mystery! :) Wow 50 members around chit chat would be a lot...That would be a mess and crazy, lol. :haha:

@ Lilli
It's okay.

Mistery
09-09-2006, 17:27:31
Yes, and it would also take a lot of time for you to say hello to all of them :D

Adventure
09-09-2006, 17:29:32
Yes, and it would also take a lot of time for you to say hello to all of them :D

But I am crazy enough to do that when it happen, lol. :crazy:

:wink:

Eternal Becky
09-09-2006, 17:30:57
Hey Adventure http://bestsmileys.com/butterfly/2.gif
Lilli that is such a pretty butterfly :)

Freakshow59
09-09-2006, 17:31:00
crazy as in Hollandgirl? or crazy as in me?

Lilliputt
09-09-2006, 17:32:03
Yours is not bad either, Becky! ;)

@Adventure
But what if, by the time you have finished writing all the names down, some of them have left the forum?

Freakshow59
09-09-2006, 17:35:21
True Lilli, then she would have to write the list again. . .

Adventure
09-09-2006, 17:37:36
Yours is not bad either, Becky! ;)

@Adventure
But what if, by the time you have finished writing all the names down, some of them have left the forum?

Well, in that case I don't think I get a Hello back. And If someone have joined us, in the time I was writing, I just edit my post quick and hope nobody noticed. :D

@ Eternal Becky:
I saved your beautifull butterfly too.

@ Freakshow
What are you talking about?

Lilliputt
09-09-2006, 17:38:05
True Lilli, then she would have to write the list again. . .
Lol, exactly!

@Adventure
Checked out abc game..?

Jess
09-09-2006, 17:39:07
Anybody have anything to do, I'm bored

Adventure
09-09-2006, 17:42:10
Hi Jess, long time, no see. :yaya: Maybe we can drive your boredness away?

@Lilli
No not yet. :wink:

Lilliputt
09-09-2006, 17:43:13
Hello, Jess! Whaz up? http://yelims.free.fr/Coucou/Coucou04.gif

Jess
09-09-2006, 17:48:10
Nothin', that's why I'm bored

Who like peanut butter and jelly

Freakshow59
09-09-2006, 18:12:41
the flash?

Darknight
09-09-2006, 18:13:49
I do i love PB&J

Jess
09-09-2006, 18:15:05
I am having linch and I am having a Peanut butter and Jelly sandwich it was very good, I am going to have another

Adventure
09-09-2006, 18:15:13
Yes, I like peanut butter. :yaya: Well once a week. ;)

EDIT @ Jess: Huh, you mean a sandwich with peanut butter and jelly?

darknessinferno
09-09-2006, 18:16:59
wow i have ben gone long

Freakshow59
09-09-2006, 18:19:01
*listening to bananaphone over and over again. . .* Ring ring ring ring ring BANANAPHONE!!!

Adventure
09-09-2006, 18:19:03
Hello Hypermecaflame!

How long? 24 hours? lol. :D

darknessinferno
09-09-2006, 18:19:48
ya and beckys on omg run to the shelter
the bager phone http://www.albinoblacksheep.com/flash/badgerphone.php

Lilliputt
09-09-2006, 18:23:54
Hi Hyper! http://smilies.sofrayt.com/%5E/a/bye.gif

Jess
09-09-2006, 18:23:55
Yes, I like peanut butter. :yaya: Well once a week. ;)

EDIT @ Jess: Huh, you mean a sandwich with peanut butter and jelly?



Yep

Freakshow59
09-09-2006, 18:24:34
ring ring ring ring BANANAPHONE!!!

darknessinferno
09-09-2006, 18:25:15
hi ppl

Adventure
09-09-2006, 18:26:07
I already had to delete 3 of my posts in "The Alphabeth Game" .

@ Hypermecaflame
Lol, but don't worry I think Becky won't eat you this time, (I hope).

Darknight
09-09-2006, 18:26:56
Ding Dong Ding Bananaphone Poo Poop Be Boop!!

darknessinferno
09-09-2006, 18:27:17
Merde, I already had to delete 3 of my posts in "The Alphabeth Game" .

@ Hypermecaflame
Lol, but don't worry I think Becky won't eat you this time, (I hope).
ill be in the shelter if any one wants to come they can theres a banana phone there 2

Mistery
09-09-2006, 18:29:51
Can I ask you a favor? Could you check if this link works for you?

http://jayisgames.com/

Freakshow59
09-09-2006, 18:31:03
*Freakshow has gone off the deep end* :head: :head: :head: :lala: :wee: :wee: :wee: :wee: :head: :head: :head: :lala: :lala: :lala: :lala:

Lilliputt
09-09-2006, 18:32:31
Can I ask you a favor? Could you check if this link works for you?

http://jayisgames.com/


Works for me, Mistery. Why do you ask?

darknessinferno
09-09-2006, 18:32:44
*Freakshow has gone off the deep end* :head: :head: :head: :lala: :wee: :wee: :wee: :wee: :head: :head: :head: :lala: :lala: :lala: :lala:
omg quick throw some thing at him ( throws a cannon) that was a bad idea

Eternal Becky
09-09-2006, 18:34:14
Hi Hyper, How are you? http://smileys.smileycentral.com/cat/347.gif

Mistery
09-09-2006, 18:35:01
Works for me, Mistery. Why do you ask?

A couple of members on GamersHood had troubles loading games that are hosted there and I'm right now in contact with the site owner and we are trying to figure out why it works for some and not for others.
He has changed things now and I wanted to do a bigger check to see if it works now. Therefore I need your help. It could have to do with the location where you live, we are not sure.

Zox_of_D00m
09-09-2006, 18:35:12
enyone seen the flash "kenya" by the author of "Badger, Badger"???

Freakshow59
09-09-2006, 18:36:13
ring ring ring ring BANANAPHONE!!!

Lilliputt
09-09-2006, 18:36:15
Hej, hej, Zox! http://smilies.sofrayt.com/%5E/a/wavey.gif

@Mistery
Anything else I can do to help, just ask. OK? ;)

Mistery
09-09-2006, 18:37:02
Could some others also check this link please and give me a feedback if it works? Thank you very much
http://jayisgames.com/

Freakshow59
09-09-2006, 18:37:46
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *He's still off the deep end*

Darknight
09-09-2006, 18:37:54
Could some others also check this link please and give me a feedback if it works? Thank you very much
http://jayisgames.com/
Works for me on the bat computer.

darknessinferno
09-09-2006, 18:39:14
omg its becky runn to the shelter

Freakshow59
09-09-2006, 18:40:31
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *Someone hit him, Beck? Hyper?*

Adventure
09-09-2006, 18:40:55
Can I ask you a favor? Could you check if this link works for you?

http://jayisgames.com/

Umh, well I got a fauld raport when I wanted to check all the games and got the message that Microsoft Internet Exporer has to been shut down (not clomplete, only that page).

darknessinferno
09-09-2006, 18:40:59
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *Someone hit him, Beck? Hyper?*
im in the shelter

Freakshow59
09-09-2006, 18:41:49
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *Goddamn, he's still singing it. . .*

Darknight
09-09-2006, 18:43:36
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *Goddamn, he's still singing it. . .*
Just give him a shootgun blast to the head.

Freakshow59
09-09-2006, 18:45:43
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *Well, someone do something!!!*

Zox_of_D00m
09-09-2006, 18:47:09
YAY!!!:
http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya/

Zox_of_D00m
09-09-2006, 18:48:47
@ Freakshow: *picks up the bananaphone and throws down the link: http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya/ and a rope..*

Eternal Becky
09-09-2006, 18:50:00
ring ring ring ring BANANAPHONE!!!*Smacks it with a bat*

Adventure
09-09-2006, 18:50:11
@ Mystery
Correction: everything seems fine now. But I didn't downloaded any game.

Lilliputt
09-09-2006, 18:50:38
YAY!!!:
http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya/

Dyrisk morsomt, Zox. Lol!! http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Large_Mix/giggle.gif

Freakshow59
09-09-2006, 18:51:12
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *(Spits out some teeth) Ow. . . Hit harder. . .*

darknessinferno
09-09-2006, 18:54:46
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *(Spits out some teeth) Ow. . . Hit harder. . .*
wipes freak shows mine of the song

Freakshow59
09-09-2006, 18:55:07
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *Not working. . .*

Zox_of_D00m
09-09-2006, 18:55:17
the flash "Badger, Bagrer" ...:
http://www.weebls-stuff.com/toons/badgers/

Freakshow59
09-09-2006, 18:57:38
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *Nothing's working. . .*

Darknight
09-09-2006, 18:59:30
Bang!!!!!!!!!!

Freakshow59
09-09-2006, 19:01:09
ring ring ring ring BANANAPHONE!!! *Now my head just hurts. . .*

Eternal Becky
09-09-2006, 19:02:16
*I got some magical powers to destroy the bananaphone*

Zox_of_D00m
09-09-2006, 19:04:00
@ Darknight: thats right! BANG!!!

darknessinferno
09-09-2006, 19:04:21
*I got some magical powers to destroy the bananaphone*
it didnt work i now wat to do
look a noob on a bbq its me

Freakshow59
09-09-2006, 19:05:37
*watches a clip and the bananaphone is gone* Wow, you won't beileve how it went away. . .

Eternal Becky
09-09-2006, 19:06:35
*Throws fire at Hyper*

Freakshow59
09-09-2006, 19:07:31
http://www.weebls-stuff.com/toons/kenya+live/ WATCH THIS, tis funny. . . (and how I was cured)

darknessinferno
09-09-2006, 19:09:10
*Throws fire at Hyper*
ow now im cooking great

Freakshow59
09-09-2006, 19:12:21
*starts chewing on Hyper* Don't think I'm saying IT. ..

Eternal Becky
09-09-2006, 19:13:22
Oops that was by accident. *Throws fire at bananaphone and chilled water at Hyper*

darknessinferno
09-09-2006, 19:13:44
*starts chewing on Hyper* Don't think I'm saying IT. ..
the pain ur eating a fox
ahh im out runs off

Freakshow59
09-09-2006, 19:14:47
I know, but you taste like hot dogs. . .

Darknight
09-09-2006, 19:16:01
All Fox Hotdogs????

doglover
09-09-2006, 19:16:25
Hey everybody!

Oh...Banana's dead...poor banana...

Lilliputt
09-09-2006, 19:17:13
Hi Doglover! http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Creatures/dog02.gif

darknessinferno
09-09-2006, 19:18:15
the pan hey weres my leg dman he ate it

Eternal Becky
09-09-2006, 19:19:28
@Doglover
Poor bananaphone. :(

@Lilli
Cute doggie

darknessinferno
09-09-2006, 19:20:02
he ate my leg the pain

Adventure
09-09-2006, 19:21:58
Hi Doglover. :wink:

darknessinferno
09-09-2006, 19:22:24
hi dog lover

doglover
09-09-2006, 19:22:32
Hey Lilli, Becky, Hyper and Adventure!!! :D

Eternal Becky
09-09-2006, 19:22:35
Aww.. I'm sorry Hyper but I already put chilled water at you.

Hi Doglover :yaya:

Lilliputt
09-09-2006, 19:22:35
Thanx Becky! :)

darknessinferno
09-09-2006, 19:23:28
ya freak show give me back my leg

Freakshow59
09-09-2006, 19:30:24
Hell no, in fact, you're looking pretty damn tasty right now. . . :lala:

darknessinferno
09-09-2006, 19:30:57
o god
sits in a secret spot

Freakshow59
09-09-2006, 19:34:35
*finds Hyper and takes out grill, fires it up and then puts hyper to sleep with a tranq dart and throws his unconcious body on the grill and straps him down* Yummy yum yum, fox hot dogs, my new fav! :lala:

darknessinferno
09-09-2006, 19:36:51
ahh ill die

doglover
09-09-2006, 19:37:11
*finds Hyper and takes out grill, fires it up and then puts hyper to sleep with a tranq dart and throws his unconcious body on the grill and straps him down* Yummy yum yum, fox hot dogs, my new fav! :lala:
The first thing I look at..."hot dogs"...and you like to eat it...
Goooodbye everybody....Me doesn't stay here....Me doesn't like to be eaten...

Freakshow59
09-09-2006, 19:38:45
*puts dog to sleep with a tranq dart and straps her body on as well* Now for the real thing! Real hot DOGS :lala:

Adventure
09-09-2006, 19:39:51
The first thing I look at..."hot dogs"...and you like to eat it...
Goooodbye everybody....Me doesn't stay here....Me doesn't like to be eaten...

No doglover, please don't go away!

@Freakshow.
No!!!!

darknessinferno
09-09-2006, 19:40:06
turns in to another fox ( a winged one) and flys off

Darknight
09-09-2006, 19:40:09
*finds Hyper and takes out grill, fires it up and then puts hyper to sleep with a tranq dart and throws his unconcious body on the grill and straps him down* Yummy yum yum, fox hot dogs, my new fav! :lala:
With a side of puppy fries

Freakshow59
09-09-2006, 19:40:50
now you're talking! :lala: :lala: :lala: :lala:

darknessinferno
09-09-2006, 19:40:52
grabs dog lover and flys off

Freakshow59
09-09-2006, 19:42:14
*shoots down them both and straps them back on the grill*

Adventure
09-09-2006, 19:42:27
Yeah, Doglover is rescued from evil members!

* A huge gigant takes Freakshow and Grill him before he can kill Hypermecaflame and Doglover.*

darknessinferno
09-09-2006, 19:43:18
againn runs of into the ground with dog

Samuel
09-09-2006, 19:43:52
hello

Freakshow59
09-09-2006, 19:44:34
*shoots hyper and dog with death darts, they die. Freakshow hauls their dead arses and throws them on the grill* Just a couple secs. . . and they're done! *Freakshow feasts on them, devouring everything, flesh and bone*

darknessinferno
09-09-2006, 19:45:17
im in the ground to and dog lover

Lilliputt
09-09-2006, 19:46:32
Hiiii, Sammy! http://yelims.free.fr/Coucou/Coucou06.gif Whaz up?

Adventure
09-09-2006, 19:46:39
hello Sammy :yaya:

@Freakshow
You can't do that, a gigant have just eaten you!

Freakshow59
09-09-2006, 19:46:47
*thinks he's hearing voices but actually wakes up in his bed with Becky smiling over him with a pail of water* ***? Beck? HTF did you find me? *Beck throws water on him and he gets electrocuted and then yet again wakes up in his bed* Woah. . . someone die?

darknessinferno
09-09-2006, 19:47:36
im still in his stumic

Freakshow59
09-09-2006, 19:49:08
WTH? No you're not. . .

dazedncrazed
09-09-2006, 19:49:41
aww....hyper, you always seem to be in someones stomach or other! :P

darknessinferno
09-09-2006, 19:50:17
ya i h8 it

Lilliputt
09-09-2006, 19:50:38
Hello, dazed! http://yelims.free.fr/Coucou/Coucou04.gif

dazedncrazed
09-09-2006, 19:51:04
hey Lilli.....posts are still going up rapidly I see ;)

Freakshow59
09-09-2006, 19:51:11
aww....hyper, you always seem to be in someones stomach or other! :P

He's a damn fox, we hunt them for food. . .

darknessinferno
09-09-2006, 19:51:46
well u and beck do

Eternal Becky
09-09-2006, 19:51:52
Hello Dazed :yaya:

LOL, Hyper is in someones stomach AGAIN :P

Darknight
09-09-2006, 19:52:17
AHH Fur not Food

dazedncrazed
09-09-2006, 19:52:21
@ Freakshow - lol, well fox hunting has been banned where I'm from so I wouldn't know :(

Hi Becky :D

Freakshow59
09-09-2006, 19:52:33
well u and beck do

Beck's a shewolf/werewolf and I'm crazy

Lilliputt
09-09-2006, 19:52:50
hey Lilli.....posts are still going up rapidly I see ;)

But there is so much fun an' crazy stuff goin' on aroud here. How ta resist it? Now see that's my problem... ;)

darknessinferno
09-09-2006, 19:53:40
i alive (for now) and scared of geting eaten

Eternal Becky
09-09-2006, 19:54:10
But there is so much fun an' crazy stuff goin' on aroud here. How ta resist it? Now see that's my problem... ;)

Yeah you are right Lilli. Yesterday I didn't feel like going as I was having a great time playing ABC with you and Murph.

Hyper is now officially scared of getting eaten by me or Freakshow.

@ Darknight
OMG just saw the pictures of the puppies :(

dazedncrazed
09-09-2006, 19:54:26
Now see that's my problem... ;)

A problem is it....maybe we better make a Gamershood addiction hotline thread for you, just in case it ever gets too much ;)

Adventure
09-09-2006, 19:55:53
Hello Dazedncrazed. :D

dazedncrazed
09-09-2006, 20:00:01
Hi Adventure, how are you?

@Becky - Yeah I think hyper is truly scared....even when you are not around he still worries about being eaten ;)

Freakshow59
09-09-2006, 20:00:34
Hyper is now officially scared of getting eaten by me or Freakshow.

Wow. . . no one should ever be scared of a mod. . . maybe a user, but not a mod. . . mwahahahaha. . .

darknessinferno
09-09-2006, 20:01:17
rolls arond on the ground in fear

Freakshow59
09-09-2006, 20:02:51
*goes up to Hyper* Boo

darknessinferno
09-09-2006, 20:03:40
digs a hole to get a way

Darknight
09-09-2006, 20:04:06
rolls arond on the ground in fear
*screams in megaphone* WOLF!

Lilliputt
09-09-2006, 20:04:55
A problem is it....maybe we better make a Gamershood addiction hotline thread for you, just in case it ever gets too much ;)

I wish...pffft, LOL!!

Freakshow59
09-09-2006, 20:05:35
rofl *watches hyper squirm* this lmfao. . .

dazedncrazed
09-09-2006, 20:06:06
freakshow, if you keep scaring hyper he will be scared of his own shadow soon :au:

Lilli, I was only joking about your Gamershood addiction BTW - it's a good thing :P well better than an addiction to drugs or alcohol anyway :D

darknessinferno
09-09-2006, 20:06:10
so scared

Freakshow59
09-09-2006, 20:06:42
freakshow, if you keep scaring hyper he will be scared of his own shadow soon

When that happens, I'll be so proud :D

darknessinferno
09-09-2006, 20:08:22
sits in the ground
is a small fox now

Lilliputt
09-09-2006, 20:11:11
Lilli, I was only joking about your Gamershood addiction BTW - it's a good thing :P well better than an addiction to drugs or alcohol anyway :D

Agreed. ;) :D

darknessinferno
09-09-2006, 20:11:39
sits in a dark hole in the ground

l337boi
09-09-2006, 20:12:25
hyper looks yummy...:lala::lala::lala:

darknessinferno
09-09-2006, 20:13:13
still sits in the dark hole in fear

Darknight
09-09-2006, 20:13:56
*throws grate over hole and make a big fire* Time for baked fox.

l337boi
09-09-2006, 20:15:10
mmmmmmm... baked fox *drools randomly*

darknessinferno
09-09-2006, 20:15:19
still sits in the hole

Eternal Becky
09-09-2006, 20:15:39
still sits in the dark hole in fear

Hyper you can come out http://smileys.smileycentral.com/cat/16/16_3_103.gif

darknessinferno
09-09-2006, 20:16:26
dosnt move

l337boi
09-09-2006, 20:16:38
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Zox_of_D00m
09-09-2006, 20:19:01
i like foxes, they'r kwl! *calls om merlin and makes him give me magic powers to make me a fox*

darknessinferno
09-09-2006, 20:20:24
still sits there

l337boi
09-09-2006, 20:21:16
im goin in

darknessinferno
09-09-2006, 20:21:49
still dosent move

l337boi
09-09-2006, 20:22:31
throws grenade in2 hole

darknessinferno
09-09-2006, 20:22:50
still dosnt move

Freakshow59
09-09-2006, 20:23:14
Hey Beck, wanna do something? bored. . .

Darknight
09-09-2006, 20:23:32
You can't out fox a fox in his fox hole.

Zox_of_D00m
09-09-2006, 20:23:54
*crawls in with hyper and finds it cozy, and starts reading a book*

darknessinferno
09-09-2006, 20:24:38
kills zox of doom

Lilliputt
09-09-2006, 20:25:19
Hello, l337boi! Whaz up?

Zox_of_D00m
09-09-2006, 20:25:46
@ darksomething: u scare me.... crawls deeeeeep into a hole and sits frightend staring out the enterance*

darknessinferno
09-09-2006, 20:26:30
@ darksomething: u scare me.... crawls deeeeeep into a hole and sits frightend staring out the enterance*
kills him again then destroys the ramans

l337boi
09-09-2006, 20:27:53
Hello, l337boi! Whaz up?
*goes psycho and kills lilli*

dazedncrazed
09-09-2006, 20:34:08
aww....you can't kill Lilli, she's too nice :)

darknessinferno
09-09-2006, 20:35:11
still dosnt move

Zox_of_D00m
09-09-2006, 20:35:56
*transforms into Gir and runs around screeming for waffles!*

Lilliputt
09-09-2006, 20:38:27
I...died? Oh, well....look at it from the bright side as they say in Life of Brian. I'm a ghost so nobody can kill me now.
But l337boi..... I can still see you

http://www.cybergifs.com/faces/eyesbig.gif

MUAAAAHAHAHAHAHA!!

Eternal Becky
09-09-2006, 20:39:22
Who kills Lilli http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_2_203.gif Show yourself.

Darknight
09-09-2006, 20:39:32
Here have some.

darknessinferno
09-09-2006, 20:41:04
sits in hole looking at lils body

dazedncrazed
09-09-2006, 20:41:19
:leb: "Always look on the bright side of life" :leb:

Zox_of_D00m
09-09-2006, 20:41:57
Waffleeees!!!!!!!

Freakshow59
09-09-2006, 20:42:31
*nods at Beck* I think you what we have to do. . .

darknessinferno
09-09-2006, 20:44:07
sits in the hole

Lilliputt
09-09-2006, 20:45:03
:leb: "Always look on the bright side of life" :leb:

Very good philosophy, I allways thought... ;)

darknessinferno
09-09-2006, 20:45:34
sits in hole bords hole up

l337boi
09-09-2006, 20:46:04
jumps in2 hole and tosses hyper out

darknessinferno
09-09-2006, 20:46:35
the hole is borded up u cant get in if u do u die