PDA

View Full Version : TSG's Riddle



smartypants
02-11-2007, 20:22:38
http://www.thatsmartguy.com/tsgsriddle.htm
It is pretty much like your normal riddle game. Figure out the riddle and then post the answer in the URL. Have fun.

WARNING ~ USE SPOILER TAGS WHEN NECESSARY.
DO NOT GIVE SOLUTIONS. GIVE HINTS ONLY.
THIS IS HOW YOU MAKE SPOILERS ~ (spoiler="title")spoiler text here(/spoiler) Just replace the brackets with these brackets [ ]

ozchick
02-13-2007, 01:47:31
just started this one and stuck already at the start!!!!! any hints plz

benji1901
02-13-2007, 08:24:13
same here ozchick, cant think of a connection.

geoff
02-13-2007, 08:35:18
i had an idea about it but it wasn't working...

i thought the answer might be athletes foot because i think we need to find a link between the 2 sets of words.

does this help anyone?

Pokka
02-13-2007, 08:54:32
dun know how to start it
the first riddle question...can't figure out

benji1901
02-13-2007, 08:59:38
great guess geoff, shame its not right. i agree i also think we need to find a link to both sets of words.

Pokka
02-13-2007, 09:01:29
most ppl stuck on here:S:S

geoff
02-13-2007, 09:05:12
i'm stumped otherwise

Pokka
02-13-2007, 11:06:26
still nobody got out how to start?

benji1901
02-13-2007, 11:29:03
im still stuck on the start page.:mad:

Damar
02-13-2007, 11:54:36
the post by Geoff ----->post #5

has almost the correct answer just try diferent spellings :)


a bit on the short side :(

amcpep
02-13-2007, 12:24:46
where do I find an answer for the name one?

nvm - found it.

short and sweet.

geoff
02-13-2007, 12:42:58
can someone who's got it provide some insight into the answer please

amcpep
02-13-2007, 13:23:38
I think whats confusing people on the first level is that the answer is not spelt as we all assumed it should be. There is an extra 'e' in it, after the 'h'.

I noticed today that the spelling mistake has been corrected.

nenu
02-13-2007, 13:29:11
Very tiny riddle - finished it - :o

CatInTheBox
02-13-2007, 21:33:38
I finished the first one, Post #5 Helps
Riddle 2 is weird, I've heard it somewhere b4 though

K, stupid computers not lettin me edit, so number 2 is the story of life,

<<deleted>>
But I dont get it
it's not life

smartypants
02-13-2007, 21:47:48
K, stupid computers not lettin me edit, so number 2 is the story of life,

<<deleted>>
But I dont get it
it's not life
there are multiple answers to this riddle that work. Unfortunately the one that you are guessing is not what I am looking for.

SkiColorado1616
02-14-2007, 05:41:56
can anyone post exctly how to spell the start riddle asnwer?

jules
02-14-2007, 20:13:45
OMG how easy was that and very dissappointingly short. Not even worth going on any further all those who are stuck only about 4 levels to do. Took about 10 minutes to do - 8 of those spent solving the first level. Better luck in making a harder one next time thesmartguy you aren't that smart after all :)

SkiColorado1616
02-14-2007, 22:01:11
well, if it was soooooo easy, how 'bout helpin a girl out?!?

ryry627
02-15-2007, 00:38:00
well, if it was soooooo easy, how 'bout helpin a girl out?!?



Allright This is the EXACT ANSWER FOR RIDDLE NUMBER ONE AND TWO!!!! BE WARNED!!!


EDITED!
Do not post exact answers, read the rules!

Sleepyhead
02-15-2007, 00:49:02
please read the rules not answers are allowed :) this ones that posted answers remove them :) use spoilers for hints and if anyone gets so stuck that really need the answer for a certain level or levels ask for it by pm but giving the answers away in the forum spoils the game for the others :)

SkiColorado1616
02-15-2007, 06:41:59
[QUOTE=ryry627]Allright This is the EXACT ANSWER FOR RIDDLE NUMBER ONE AND TWO!!!! BE WARNED!!!





i put that for the start page, but it didn't work!! lemme try again...

okay, that's sooooooo weird....why didn't it work before and now it did?? that's why i was all askin for the exact spelling.


oh and by the way, i just have to point this out....
on all of his pages, it says "that smart guy" and then below it says "he's smater then you think"
if he's so smart then he should know that it should say "smarter thAn you think"

smallishbear
02-15-2007, 18:57:34
lol :D :hah: :laughSMILE:

on the third one i feel kinda stupid i can get it, i've tried...
that smart guy(all of these with no spaces of course)
smartguy
guy
smart
thatsmart
and thatguy
but they don't work

nenu
02-15-2007, 20:37:11
lol :D :hah: :laughSMILE:

on the third one i feel kinda stupid i can get it, i've tried...
that smart guy(all of these with no spaces of course)
smartguy
guy
smart
thatsmart
and thatguy
but they don't work
It wants his real name ;)Where can you go to find it? Search it

SkiColorado1616
02-16-2007, 07:19:55
lol :D :hah: :laughSMILE:

on the third one i feel kinda stupid i can get it, i've tried...
that smart guy(all of these with no spaces of course)
smartguy
guy
smart
thatsmart
and thatguy
but they don't work


go to his site...

TheRiddlerDude
02-16-2007, 23:42:09
Wow tht Riddle Was EAsy

Last Answer Equals <<deleted. No answers in the thread>>

Gambrinus
02-18-2007, 16:11:30
That's it?! What a letdown.

fallenangel42
05-28-2007, 21:54:35
good stuff so far tsg, but could do with some expansion!

still, good things come in small packages and this made me feel smart by not needing to ask for loads of help, so thanks!