PDA

View Full Version : The Dreadful Delivery



GamersHood
11-17-2005, 21:07:05
Link:

http://www.gamershood.com/game.php?id=704

or
http://www.get-flash-games.com/content/action_adventure/the_dreadful_delivery.htm


Point and click game. Pretty short.

smjjames
11-17-2005, 21:38:07
ugh, this keypad lock thing isn't working, dunno if its too fast or what.

smjjames
11-17-2005, 21:40:31
wierd, I clicked play after I got too frustrated and it worked, dunno if its a bug or what.

smjjames
11-17-2005, 21:44:59
VERY short lol

The Guy
11-17-2005, 21:49:43
ive dun everything but after i find out i gave the wrong parcel i got stuck? any help plz

Unregistered
11-18-2005, 01:33:13
after trying the doorbell, talk to the guy at the shop again then look in the trash can

Unregistered
11-18-2005, 03:45:39
i finished it!It was short but nice game

sianmick10
11-18-2005, 21:15:03
quite easy

Unregistered
11-19-2005, 00:12:46
Grr!
The Guy Wont Take The Package,i Gave Him The Wrong One

Well The Guy Behind The Door....i Need Help!

Unregistered
11-19-2005, 01:58:02
Grr!
The Guy Wont Take The Package,i Gave Him The Wrong One

Well The Guy Behind The Door....i Need Help!

Trash can by the guys stall

Unregistered
11-19-2005, 02:45:42
stupid game rlly rlly short and no challenge

ikklefairy
11-19-2005, 10:30:30
I'm stuck can some1 help please? I've found out I got the wrong packages. Been and sprayed the doctor with the sleeping spray, now what?? Keep gettingt he door is locked.

Unregistered
11-19-2005, 18:26:05
heres the walkthrough from when you find out you have the wrong package (it's pretty straight forward before this point)

1. search the trashcan outside the shop
2. find out its sleeping spray
3. go back to the professors door and when his eyes appear at the hole spray him with the sleeping spray
4. grab the knife from the wall next to his door
5. poke the little sqare beneath the doorbell and find the mains
6. use knife on the mains
7. go inside and grab the hocky stick
8. its self explanentry from here......

Unregistered
11-20-2005, 15:34:22
ha the peeps r right. this game is short. i hoped there would be different levels. or deliveries.
go humor yourself cuz i'm not doin it.
the guest

Unregistered
11-20-2005, 16:54:47
I can't open the door, what is the code?

Unregistered
11-20-2005, 18:38:03
Hah. That was too easy and too short. i?d love to play a longer one.

Unregistered
11-21-2005, 09:23:48
man that game was easy and short!!! that rox...

arun
11-21-2005, 14:17:46
lol.. we cannot do anything... just a few clicks... and mostly u just watch.. its a cartoon.. not a game

Unregistered
11-22-2005, 16:57:10
good game but to short should be longer and more harder

Fluffy_n_pinK
11-27-2005, 22:38:28
lol :P that's a very, very, very short game :S but it still ROX!!! :D

own2sphynx
06-01-2006, 07:25:02
The key with the number pad is to write down the number and when it first starts to light up the numbers start clicking them then. Don't wait for it to stop lighting the numbers up or you will run out of time. Took me forever to find this out LOL.

HELP123
11-27-2006, 02:49:22
WOW that game was soo boring

Squiggums
12-19-2006, 19:25:54
Short 'n' sweet C;

Autumn1983
03-21-2007, 16:16:12
The links don't work for me.

Kimmie
03-22-2007, 22:55:13
neither link is working :(

horses_rule
03-24-2007, 07:38:35
Hello!!!!!!!!!!!!!

I cant figure figure the last bit out
plz help!!!!!!!!!!

Pokka
03-24-2007, 08:22:39
can't load

sspiderboy49
04-23-2007, 02:05:06
IT SAYS CANNOT FIND SERVER ALL THE TIME!!
it wont let me play

ChrissyGirl
10-14-2007, 06:39:47
Everytime I try the link, it takes me to a page that says, play game, then it takes me to a page of search engines.

Edit:
I'm going to bed, I'll try tomorrow.

ShiningStar
10-19-2007, 04:44:31
the links also don't work for me