PDA

View Full Version : Chit Chat 5



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

gh1
03-23-2008, 13:05:23
hello hello hello

hAPPY e Jack

Brimful-Asha
03-23-2008, 13:15:02
Hiya everybody!

gh1
03-23-2008, 13:20:04
i'm wet

Brimful-Asha
03-23-2008, 13:22:44
why?

gh1
03-23-2008, 13:23:09
i'm dry now

Brimful-Asha
03-23-2008, 13:27:52
ok doki

gh1
03-23-2008, 13:31:21
gah i smell like shaving soap.........where's my razor

point click man
03-23-2008, 16:08:18
hey guys

RC-10M
03-23-2008, 18:36:31
hey

Eternal Becky
03-23-2008, 22:29:15
Hello :)

Kzin
03-23-2008, 22:34:30
Hi Becky,

Oh somebody killed my enter key...just a sec... How is life?

it was Vindalloo Eggs with Peanutsauce tonight....want some?

Eternal Becky
03-23-2008, 22:36:02
Hiya Kzin. How are you?
Oooooo sounds yummy. I wouldn't say no :D pass it on please.

Kzin
03-23-2008, 22:37:59
Okay...transmiting..........


Transmit complete

Oh life is great apart from that my wife is cross with me...

just say when you need more peanutsauce

and I somehow just killed my Keyboard layout...no Cariage return any more......
don't we just lurve Microsoft.

Eternal Becky
03-23-2008, 22:42:31
Hmm that's bad :(

Ohh I think I will need more peanutsauce please :D

RC-10M
03-23-2008, 22:43:58
hey guys and galls WWAAAZZZ UP!!!?? :P

Eternal Becky
03-23-2008, 22:45:26
@ RC
Guess which is my favourite cartoon show :D

Kzin
03-23-2008, 22:45:57
Peanutsauce on the hop...on the B Channel


No she is cross 'cause she is watching King Kong(the new one) and this movie is so.......

If U meant the Keyboard stuff..this me having fun like "never changed this tic before" oh ok...

RC-10M
03-23-2008, 22:46:15
ed ed n eddy?

Kzin
03-23-2008, 22:47:47
Hi RC-10M

Eternal Becky
03-23-2008, 22:48:15
@ Kzin
Ohh ok. The new King Kong was simply amazing though. Thanks for the peanutsauce :lala:

@ RC
Yup :D Thats right

RC-10M
03-23-2008, 22:49:25
hey k
@ becky, ARE you serious!!!??? thats my fave too!!! cell animation forever!! lol sweet is it on?

Eternal Becky
03-23-2008, 22:52:32
@ RC
I just saw that you like Ed, Edd and Eddy and I had to tell you it's my most favourite too :D
Samurai Jack is on at the moment. And next is Cramp Twins. Have you seen cramp twins. It's a good one too.

RC-10M
03-23-2008, 22:54:37
yea i like that show too what chanel ed ed n eddy is on in an hour here

Kzin
03-23-2008, 22:55:01
Oh, no another King Kong likee...and my cat is so and she has to watch this...lol

This means I'm old ....oh my God

RC-10M
03-23-2008, 22:56:58
hahahahahhah oh well with age comes intellegence!

Eternal Becky
03-23-2008, 22:58:10
@ RC
It's at 7 am. And it's on Cartoon Network.

@ Kzin
:P

Kzin
03-23-2008, 22:58:34
Ok, I must be the most inteligent person around here...ups....no I'm
.................................................. .....(Berlin-Tiergarten)

RC-10M
03-23-2008, 23:02:54
@ kzin hehe
@ becky, wow really it's 6:02 pm here it's on in 30

Kzin
03-23-2008, 23:05:10
It's 11pm.....and I've got to go and chase Kitty back in...at my age

Eternal Becky
03-23-2008, 23:05:22
@ RC
Have you seen Cow Chicken?

@ Kzin
Aww you have got a Kitty :D

Well guys it's 12 a.m here. I should go to sleep. Have a good day/ evening. Good night RC and Kzin :sleeping:

RC-10M
03-23-2008, 23:07:36
yes i have good nit sleep well and see you tomarro :)

Kzin
03-23-2008, 23:08:31
Sleep well, Becky.

Oh yeah my Kitty is threat to all the mice in the area..wink

I', off to listen to the stories of my pillow...see You all

point click man
03-24-2008, 00:20:00
yo guys easter is almost over :(

RC-10M
03-24-2008, 00:24:30
hey man g2g eat talk in 30 k?

point click man
03-24-2008, 00:26:17
kk see ya in 30

RC-10M
03-24-2008, 00:28:25
ok ill be back EDIT: i have to g2g for the nite good nite cu tomarro

Carmit
03-24-2008, 09:49:21
Anyone

Themolestarted
03-24-2008, 12:10:51
Any one here
If they are follow this link cause this game is really good

a2123
03-24-2008, 15:07:57
Anyone :(?

humphryboop
03-24-2008, 17:26:26
Me!

Carmit
03-24-2008, 19:16:46
hhmm anyoe?

humphryboop
03-24-2008, 19:26:00
hi?

jenni.p123
03-24-2008, 20:08:58
Just leaving some warm :hug2:'s to all my friends on the hood...gotta go now though :hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2:

EscapeGirl
03-24-2008, 20:13:03
Awwww.....:( But I miss da Jenni!!!! :sad: HUUUUUUUUGE, WARM :hug2::hug2::hug2::hug2:'s to you too. :)

Elni
03-24-2008, 20:13:35
Hi and bye jenni :hug2: I haven't see you in ages. Hope you are all right

Escape :D:D:D Hello kitty :D

EscapeGirl
03-24-2008, 20:15:52
ELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLNI!!!!! *rushes over to da favorite chicken and gives HER a huuuuuuuuge, warm :hug2: YAY! Hi dear! How are things? :D

Elni
03-24-2008, 20:19:25
Not very good Escape, unfortunately. I'm in the dark and I need some enlightenning :|

And you my dear? How was your Easter? :) (BTW in Greece we have Easter in April :D )

Lilliputt
03-24-2008, 20:24:38
http://wuerziworld.de/Smilies/girl/gi76.gif

ShiningStar
03-24-2008, 20:25:56
hhheeellloooo

Elni
03-24-2008, 20:29:34
Geia sou kopelia :D

Hey shinning :yaya:

EscapeGirl
03-24-2008, 20:31:16
@Elni....*turns on the light* Is that better? :? Aww....I'm sorry to hear that. If you need to, or want to, talk feel free to PM me. :) :hug2:::hug2::hug2::hug2: You get extra hugs. :D

My Easter? Oh, it was quiet. Did laundry, and opened a box my mom mailed me with some little Easter goodies. :) And Suzy was mentioning how Easter was in April for Bulgaria, too. :)

@Mom...MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!! !! *rushes over with cat-like speed and gives da mama a huuuuuuge, warm :hug2:* Good to see ya! How are you?

@Shining....Da star of da GH!!! *rushes over and gives HER a huge warm :hug2:* How are you? :D

Elni
03-24-2008, 20:33:21
Thanks Escape :hug2: Hopefully by tomorrow this time everything will be shorted :sad:

ShiningStar
03-24-2008, 20:33:55
Hey Elni :) how ya been?

ESCAPE! :hug2: doing good a little bored so playing lots of games :D:P how are ya??

Lilliputt
03-24-2008, 20:34:11
DA SHIIIIIIIIIIIIIIIIIINING!! :hug2: :hug2: :hug2:

@Elni
Ella matia'm, ti egine? :hug2:

@Escape
DA ESCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAPE *Catches daughter and gives back just as huge a hug :hug2:* Me ok, how is you? :? *Makes sure daughter is comfy* :)

Elni
03-24-2008, 20:36:04
@shinning
Iam in deeeeeeeeeeep thoughts at the moment but it will pass :) And you my dear?

@lill
I'm fgood thank you :hug2: How was your weekend?

ShiningStar
03-24-2008, 20:39:37
LILLLLLIIIIII!!!!!!!! :hug2: :hug2: how are ya!!??

Elni: ohhhh well I hope things are alright :) doing alright :)

Elni
03-24-2008, 20:47:05
@Shinning
That's the problem I don't know if thing are alright and I'm seating on fire *tries to stop thinkin* LOL :haha:
Did you had a nice weekend?

ShiningStar
03-24-2008, 20:49:38
Elni: :o *runs and gets bucket of water to put out the fire* better?

It was alright nothing to spectacular :P just a nice dinner and all :)

Elni
03-24-2008, 20:52:03
DINNER ??? :D Now the convercation become more interesting :lala:

ShiningStar
03-24-2008, 20:59:05
lol :P doesn't it :P

EscapeGirl
03-24-2008, 21:03:21
@Shining....I'm Good. FInally starting to wake up a LITTLE (but only a little) and it's 1 in the afternoon! :haha: Bored, huh? I hope there are some good games up there in outer space. :P

@Elni....Aww..My paws are crossed. ;) :hug2:

@Mom....I'm okay, thanks. Just tired - but that's normal for me. :P *gets comfy on da sofa* :D

ShiningStar
03-24-2008, 21:08:27
Escape: lol I know how you feel :P yes this "the worlds hardest game" is keeping me busy :P

Elni
03-24-2008, 21:13:48
@ Escape
Thanks dear kitty :hug2: Don't tell me you just woke up???? LOL :haha:

@Shinnin
Come one give us details :D what did you had :D (I had sausages for dinner)

Lilliputt
03-24-2008, 21:17:11
@Escape
I am gonna need coffee methinks. I dunno how that is possible but there you are :P :shy:

@Elni
An ok weekend, I think :D How was yours?

@Shining
Me is exploring paleoalien era, you know. Fascinating stuff they had back then :P :haha:

ShiningStar
03-24-2008, 21:17:52
Elni: well lets see um ham, potato's, green beans, cranberry's, devil eggs, sweet potato's,, pineapple upside down cake, ice cream I think thats it :P


Lilli: lol that was a very interesting era, they had all kinds of things :P

Eternal Becky
03-24-2008, 21:19:13
http://dl4.glitter-graphics.net/pub/106/106634qnwsoim0ie.gif

Good night everyone :sleeping: and have a nice time on GH :hug2:

Elni
03-24-2008, 21:20:13
@lill
It was ok very borring and dreadly stressful, and I am so happy its over.

@shinnindevil eggs, upside down cakes am I in the wrong world :? (It sound jummy :D )

@Eternal

Good night dear wolfy :hug2: sleep well

Lilliputt
03-24-2008, 21:22:18
MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BECKY!!! :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2: :hug2:

@Elni
Stressful AND boring?! :o How you manage that? :?

@Shing
Please share :haha:

Eternal Becky
03-24-2008, 21:23:40
@ Lilli
WOW :o so many hugs :hug2:

Lilliputt
03-24-2008, 21:25:24
It's good for my best friend da wolf :D Loves ya, Becky :$ Have a very nice eve :hug2:

Elni
03-24-2008, 21:27:22
@lill
Stress cause of the courseworks I have to do, and boring cause I had no Internet at all :'(

ShiningStar
03-24-2008, 21:27:41
goodnight Becky! :hug2:

Elni: lol It was really good :)

Lilli: lol I'll send you guys some left overs, not sure it will still be good by the time you get it :P

Eternal Becky
03-24-2008, 21:29:13
Aww how sweet of you dear :hug2:

Elni
03-24-2008, 21:30:33
@shinnin
I prefer to send me the recipe :haha:

Lilliputt
03-24-2008, 21:32:01
Poor Elni :S I understands now :hug2:

@Shining
We are patients..... I mean PATIENT :haha:

@Becky
Anything for MY Becky :hug2:

Elni
03-24-2008, 21:34:36
@lill
I'm good at vofusing people :haha:
*creates new dictionary for vofusing words*

Lilliputt
03-24-2008, 21:37:05
@Elni
Sounds like you, the GH ceramic figurine and the GH butterfly have something in common then :P

Elni
03-24-2008, 21:38:54
@lill
That is nice to hear :D

BTW well done with you 30.000 post :D YEY

ShiningStar
03-24-2008, 21:39:05
Elni: I would give you recipes to what ever you may want :)

Lilli: :haha: food to patients :P lol

point click man
03-24-2008, 21:40:10
hello fellow loonies :)

Ravensd
03-24-2008, 21:43:05
Hello all...it's been a looong tiiiime.....

Lilliputt
03-24-2008, 21:43:18
Ahem... thank you Elni :$

@Shining
Yes :D We real patient http://www.smilies.4-user.de/include/Sonstige/smilie_sonst_134.gif

@PCM
Hello there :D

ShiningStar
03-24-2008, 21:45:38
Hi PCM and Ravensd :) how are you guys

Lilli: lol :P so I see :P

Ravensd
03-24-2008, 21:47:12
I'm pretty good star...
sittin at a bar on my day off
nursin my hangover.....:D


How r u?

point click man
03-24-2008, 21:49:50
hey raven! i havent seen youzin a long time!!!!

ShiningStar
03-24-2008, 21:53:06
ravensd: oh lol so to cure a hangover we add more :P doing good :)

Elni
03-24-2008, 21:53:27
@lill
Ur wellcome :hug2:. You prove how long you spend in here :haha:

@shinni
Well everything you eaten :D starting with the upside down cake :D

@PCM
Hello nice to see you again :D

@Raven
Hello there :yaya:

ShiningStar
03-24-2008, 22:11:32
for the upside down cake you need,

-1 box of super moist cake mix
-a half a stick of butter
-1 cup packed brown sugar
-1 can (20 oz) pineapple slices in juice, drained, juice reserved( we use 2 cans to cover the complete top of cake)
-1 jar (6 oz) maraschino cherries without stems, drained

ok Heat your oven to 350°F In 13x9-inch pan, melt your butter in your pan,(to keep it from sticking)
-when butters melted Sprinkle brown sugar evenly over butter.
-put your pineapple slices on top of the brown sugar.
-then you put your cherries in the circles of your pineapples(we use 6 cherries cut in half put the round side down and the cut side up)
-then make your cake batter as directed on the box
-then you need to pour your batter over your pineapples and cherries evenly
-Bake for about 40 to 45 minutes or take a toothpick poke in center of cake and it comes out clean
-unless your using a non stick pan run a knife around the side of pan to loosen your cake
-then you need to fine a plate or something big enough for the cake and put it upside down onto pan; turn plate and pan over carefully so your cake doesn't fall apart. might have to do it fast not sure.
-then just let it cool or put it in the fridge to cool :)


hope this makes sense :)

Elni
03-24-2008, 22:13:39
WOW thanks shinni :hug2:
I make it soon and tell ya what I think :D

EscapeGirl
03-24-2008, 22:14:50
Pineapple upside down cake???? I love that stuff! :lala:

ShiningStar
03-24-2008, 22:17:40
no problem Elni! :hug2: hope it turns out good!

Escape: lol :P

ottyk
03-24-2008, 22:20:56
im baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack

Elni
03-24-2008, 22:25:54
At last I can feel my eyes tired, not much sleep in the past few days. I think I'll go to bed. Have a good night everybunny :hug2:
C ya all soon :yaya:

ShiningStar
03-24-2008, 22:26:41
hello Ottyk :)

goodnight Elni! :hug2:

invincible
03-24-2008, 22:35:54
hi everybunny

point click man
03-24-2008, 23:08:06
hey kitty kat bro

sixsix
03-24-2008, 23:08:39
hello chit chatters- how has the easter been for you all?

point click man
03-24-2008, 23:09:23
great i got bee movie ^^

sixsix
03-24-2008, 23:12:28
what is bee movie??

point click man
03-24-2008, 23:13:13
a movie about a bee <<DELETED>>

sixsix
03-24-2008, 23:21:05
a movie about a bee <<<DELETED>>>

i got that much- but what else?? just bees or something more ???

gh1
03-25-2008, 00:53:02
hmm sixsix

Carmit
03-25-2008, 00:57:04
wazza up happy muscal easter my friends

gh1
03-25-2008, 00:58:33
hello Carmit, thank you.

Happy EaSTER to you

sixsix
03-25-2008, 01:00:07
hi virgo

gh1
03-25-2008, 01:01:27
hey sixsix.. say hi to me please

Carmit
03-25-2008, 01:02:59
your welcome ill be saying it tommorow aswell cus i dont get them till tommorow

sixsix
03-25-2008, 01:18:00
hey sixsix.. say hi to me please

hi gamershood- sorry if you felt left out- not intended

gh1
03-25-2008, 01:19:24
yay, i missed you

Carmit
03-25-2008, 01:19:55
i just started a new tread my first in adges

gh1
03-25-2008, 01:20:52
what is your thread about?

Carmit
03-25-2008, 01:37:19
i pod dress up

gh1
03-25-2008, 01:39:51
what if you don't have an i-pod

Carmit
03-25-2008, 01:45:41
dosent mater its online

sixsix
03-25-2008, 01:46:09
what is an i pod dress up??+ i feel lost here

RC-10M
03-25-2008, 01:47:47
hellooo people ;)

Carmit
03-25-2008, 01:48:07
its a form i made you dress up this ipod
@rc:i havent met u be4 wazza up im virgo

gh1
03-25-2008, 01:49:06
hello RC-10M

RC-10M
03-25-2008, 01:49:49
hey gh and nice to meet you virgo :hug2:

gh1
03-25-2008, 01:50:21
sooooooooooooooooooooooooooooo

sixsix
03-25-2008, 01:54:23
hello again to all- i don't have an i-pod

gh1
03-25-2008, 01:54:53
hello again 66

Carmit
03-25-2008, 01:56:03
rc:cool pic on ur sig
@gh:played any good games latley?
66:you dont need an ipod

sixsix
03-25-2008, 01:56:18
hi gh 1 how are you?

gh1
03-25-2008, 01:59:33
devious sixsix... you?

carmit- yup i just played one zibumi-final-spell is alright

Carmit
03-25-2008, 02:01:53
ima tracks c yall later

gh1
03-25-2008, 02:05:03
see you later carmit. have a very good easter ......... i met with the bunny he said he's heading your way

sixsix- i've got a dang cold now.. besides that i'm alright i suppose

RC-10M
03-25-2008, 02:08:10
thanx for the complement my name is kenny so... :P lol i g2g too sry guys i try to come on as often as i can but it's 9:08 and i have to be off the comp by 8 so cu tomarro nite;)

DuckBoy
03-25-2008, 02:08:56
I-Pod dress up? Hmm now I've heard everything.

Da Easter Bunny went home.. his job is done for the year lol.. he's hanging out partying with Santa Clause right now hehehe

gh1
03-25-2008, 02:08:56
see you later RC-10M.......... and i thought you were also Chovy!

sixsix
03-25-2008, 02:27:14
i'm completely lost here-i may be devious, but i've never dressed an i- pod

gh1
03-25-2008, 02:27:59
lol welcome back

ya but i'm not talking about dressing I-pods.......... that was someone else...

sixsix
03-25-2008, 02:40:45
ok - no i pods- just good conversation and a few brain cells to spice it up

gh1
03-25-2008, 02:44:50
ok let's go brain cells!

hmmm what are we going to do with the few again?

sixsix
03-25-2008, 02:50:18
there's nothing wrong with a majority of one!!

gh1
03-25-2008, 02:50:50
and what is that supposed to mean?

art. 3?

sixsix
03-25-2008, 02:58:07
nothing much- but one is better than nothing- there is at least a glimt of hope and intelligence in that--if not i'm off to dress my i-pod

gh1
03-25-2008, 02:59:54
lol what is it with you and the i-pod.......... do you know what it is?

hey, i still don't know what you are talking about, but how do you know one is better than nothing.. in what aspect of do you mean

sixsix
03-25-2008, 03:08:03
i have a very dear and may i say it-- naked i pod- with lots of snacks that others may well think strange- he serves me well! i didn't mean anything with the majority thing-- other then that if you know you have something, then it's worth cultivating""

gh1
03-25-2008, 03:10:56
mmmh mmmm i understand. those words

so you do have an i-pod? i don't have one.... if i did i'd put some cool music on it though

* :O not sixsix again (that's supposed to be a shock smiley lol)

ottyk
03-25-2008, 12:57:06
hey!, is anyone here?

Kzin
03-25-2008, 19:53:28
Hi Chit Chat

Thx @Escape Girl...you did not...grin...


What happend to the Games?

EscapeGirl
03-25-2008, 20:05:01
Hey Kzin! :hug2: I didn't grin? *grins* :D Better? :?

And what games do you mean? :?

Kzin
03-25-2008, 20:06:12
Hi Escape Girl

Games????

old biker
03-25-2008, 20:45:04
no games for me today:'(

EscapeGirl
03-25-2008, 20:47:34
@Kzin...Yeah, you said, "What happened to the games?" So I got confuzed. :P Btw, I'm sorry for such a late reply. :sad: Got busy and then sidetraked. :shy:

@Old Biker.....Why not? :?

invincible
03-25-2008, 20:49:00
*wonders into da chit chat*

old biker
03-25-2008, 20:54:16
heyja escape :hug2:
nothing to escape (and the diary house is waaaayyy to difficult,since my chinese is limited to sushi ,saki and number 14) :wht:

EscapeGirl
03-25-2008, 20:57:55
@Invincible kitty....INNNNNNNNNNVINCIBLE!!!! :hug3::hug2: :D How are ya?

@Old Biker....Hi dear. :hug2: Oh. :sad: I hope some new ones come out soon. And you've played all the Gotmail ones, right?

old biker
03-25-2008, 21:01:36
yep :D just checked out that i didnt miss one (anyone) :haha:

now i have to look at that darn tv

EscapeGirl
03-25-2008, 21:04:11
Aww..LOL. I'll do some looking for new games tonight. :P Can't you just go into your bathroom in your house, lock the door from the outside, and try to get out? :haha:

Yeah, silly t.v. shows these days. :P

jenni.p123
03-25-2008, 21:05:47
Hi Hi Hi :D

old biker
03-25-2008, 21:07:52
did that already ,but as long i have a lighter in my pocket ,i get out of everywhere ,(just burn down the place) :D maybe ill try to escape from work tomorrow

EscapeGirl
03-25-2008, 21:09:34
@Jenni....JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNI!!!! *rushes over and knocks her down with a huuuuuuuuuuuge, warm :hug2:* I've missed you!!!!! How are you? :D

@Old Biker....LOL!! :haha: Not quite MacGyver style, but hey. :P It works. *wonders how old biker escapes the fire* That makes it kinda like a 15 second escape the room game. Has a time limit! :D

jenni.p123
03-25-2008, 21:11:38
Hi O.B :D

*Gets up* ESCAAAAAAAAPE missed ya too!!! LOADS :hug2: I'm great :) and you ? :D:D:D :hug2::hug2::hug2:

old biker
03-25-2008, 21:13:34
:laughSMILE: and even that much endings
to escape from fire :just stay under the shower

EscapeGirl
03-25-2008, 21:13:44
I'm...oh, you already know the answer. :P :haha: You're si-chick. ;) So you're doing GREAT? YAY! :D That's great to hear! No awful exams happening, right? :P

@Old Biker....LOL! :haha: So true!! *hides old biker's lighter* Okay. NOW escape! :haha:

invincible
03-25-2008, 21:16:04
ooops, got distracted :shy:

@escape me fine :hug2::hug3::hug:
and how is u

@old biker and jenni
hi old biker :hug2: :hug3:
hi jenni :hug2: :hug3: :hug::$

jenni.p123
03-25-2008, 21:16:12
Escape - I have more exams this week :( Art and biology...ohh the joys :haha:

Hi there invincible! :hug2::hug2:

invincible
03-25-2008, 21:17:35
:o exams :o :?

i can give u a tip, if you are doing art then trace what you are going to draw :P

old biker
03-25-2008, 21:18:38
hey there invincible :hug2: how r u doing ?

EscapeGirl
03-25-2008, 21:19:42
@Invincible....I'm good. Just tired. ;) You still working on Club Penguin stuff? :D

@Jenni...Aww...well, I liked Biology, but hated the tests. :P And art? Well, let's just say I once had a rude comment from my art teacher about my abilities. :shy: Me is SO not good at it. :shy: But I'm sure you'll do well on both. :)

@Old biker....But the shower nozzle is broken! :o :P

nefertiti
03-25-2008, 21:20:23
Hey ppl! i have high-school exams coming at the end of this school-year, you know, the ones that determine in what high-school you get to go to?....
I can`t stay on my PC long enough... I have too much to study :'(

EscapeGirl
03-25-2008, 21:21:54
Aww...Nef....:hug2::hug2::hug2: Good luck with your studies and on the exams! I'm sure you'll do just fine. ;) And hey, GH will still be here when you get back. ;)

old biker
03-25-2008, 21:21:56
you forgetting im a handyman:wink:

EscapeGirl
03-25-2008, 21:22:45
@Old Biker...Ah....I did! *hides* Bad kitty! Well, okay, okay...seems to me you really CAN escape any room. :P If nothing else you can just tear it down from the inside out. :P

jenni.p123
03-25-2008, 21:23:14
I'm gonna go now bye everyone! :hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2:

nefertiti
03-25-2008, 21:24:07
Kitty!!! :hug2::hug2::hug2: Thank you so much! :D Hmmmm... I heard of this new game, we have to make you ROFL at work... Is that true :?

EscapeGirl
03-25-2008, 21:25:39
@Jenni....Already!?!??! :sad: :( Okay, dear. Talk to you soon, I hope. :hug2::hug2::hug2::hug2:

@Nef....Weeeeeeeeeelll.....:shy: It might be possible that my dear online mama likes to make it a mission to make me ROFL at work, yes. :P

old biker
03-25-2008, 21:26:39
good luck with the exams jenny:wink:

never knew nefertity was a monster ,thought always it was somekind of greek goddess :hmm:

invincible
03-25-2008, 21:30:30
to much distractoin!!! :shy::shy:

@escape u mean da tracker?
@old biker me fine :cat1: and how are you?

nefertiti
03-25-2008, 21:31:17
Sooo... How does that ape of a boss of your`s take it? Or you just give him a banana and he shut ups? :D:D:D

old biker
03-25-2008, 21:34:15
escape works in a zoo?

EscapeGirl
03-25-2008, 21:35:15
@Invincible...Tracker? :?

@Nef.....LOL! :haha: Nope. I have to admit, da monkey boss doesn't seem to just be quiet when you give him bananas anymore. :P I think he needs something else, but I dunno what? :hmm:

@Old Biker...LOOOOOOOOOL! :haha: I work in a law firm, but my boss is always on my back...like a monkey! :P :D

nefertiti
03-25-2008, 21:35:49
OB@ :D:D:D no she doesn`t.... and i`m no monster! nefertiti was an egyptian queen...
Kitty@ well, i dunno, find him a female chimp or something..... :D

Well, gotta go, i`m first shift..... greeeeeeeat

EscapeGirl
03-25-2008, 21:37:46
@Nef....LOL. :P He already has one. I was thinking of just shipping him off to some jungle far away from here. :P

invincible
03-25-2008, 21:38:01
@escape hmmmmm........ its on da web

http://invisable125.wordpress.com

EscapeGirl
03-25-2008, 21:40:17
@escape hmmmmm........ its on da web

http://invisable125.wordpress.com

Oh, yes. I've seen your site. Just never heard of it termed a "tracker" before. :$ But yes, that's what I meant. Are you working on that? :P

old biker
03-25-2008, 21:40:38
greek ,egyptian ,queen ,goddess ,i was close ,no? :haha:

@escape here we say ,a boss is like a diaper ,always on you a.. and full of sh..

invincible
03-25-2008, 21:42:01
@escape yes but it will take a long time as i willl need a god knowlage of html :)

heres how to start off, you need to get notepad if on windows ;)
<html>
<head>
<title>Title of page</title>
</head>
<body>
Title is here. <b>This text is bold</b>
</body>
</html>

EscapeGirl
03-25-2008, 21:43:32
@Old Biker.....ROOOOOOOOOOOOFL! :rofl-smilie: I like that. :haha: And it couldn't be MORE true! :haha:

@Invincible....Ah....yes, I have seen that. :)

point click man
03-25-2008, 21:43:54
hey invincible my bro :hug3:

old biker
03-25-2008, 21:45:24
hey invincible ,i think avril lavinge stole your text:haha:

invincible
03-25-2008, 21:45:25
hi bro pacman :D :hug2: :hug3:

@escape ok ;)
@old biker :o

point click man
03-25-2008, 21:45:59
what yall up too

old biker
03-25-2008, 21:48:18
just kidding around

EscapeGirl
03-25-2008, 21:49:39
Hey pacman. :yaya: :D How are you?

@ All....Well, it's time this kitty goes and figures out what to eat for a late lunch. ;) I'll talk to you all again soon! :hug2::hug2::hug2::hug2:

point click man
03-25-2008, 21:49:49
i like kiddin around :D

old biker
03-25-2008, 21:50:23
bon appetit escape ,see you later :hug2:

have to leave you guys ,see you later:high5:

point click man
03-25-2008, 21:52:15
im listening to girlfriend by avril lavgine :haha: and im singing along

gh1
03-26-2008, 00:04:50
anyone?

point click man
03-26-2008, 02:25:35
um hi

gh1
03-26-2008, 05:49:42
psset

point click man
03-26-2008, 13:19:48
im sick.....again :(

jenni.p123
03-26-2008, 17:23:28
Hello...?

Mulan
03-26-2008, 17:24:22
hello :D:D:D:D:D:D:D

jenni.p123
03-26-2008, 17:30:07
MIIIIIIIIIIIIIIITTY :hug2::hug2::hug2: How are you?! :D:D:D:D :hug2:

Mulan
03-26-2008, 17:31:58
Jenni :hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2: I'm fine thanks & you ?????

jenni.p123
03-26-2008, 17:41:56
I'm great thank you :D:D:D Not talked to you for a long time! :hug2:

ottyk
03-26-2008, 17:45:44
hello ive been distracted recently but im back so be afraid!!! :hug2: :hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::h ug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2:
:) :):):):):):):):):):):):):):):):)

Mulan
03-26-2008, 17:50:19
@Jenni
ahh, I'm most at Thai forum now :D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

hello otty :D:D:D:D:D:D

jenni.p123
03-26-2008, 17:54:18
Hey ott! :yaya:

Mitty...ahh...i see ;) :hug2::hug2::hug2::hug2:

Mulan
03-26-2008, 17:57:19
@Jenni
:D:D:D:D:D :hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2:

EscapeGirl
03-26-2008, 17:57:20
I'm kinda busy at work at the moment, but I'd like to leave some hugs for my two online cousins and da rest of my Gamershood friends!!! :hug2::hug2::hug2::hug2::hug2: Hope to chat with you all soon. ;)

jenni.p123
03-26-2008, 17:58:55
Escaaaaaaaaaape :) Aww I wished you could chat :( See you later maybe! :D:D:D :hug2:

Mulan
03-26-2008, 18:03:48
my cousin Escapegirl :hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2::hug2:

RC-10M
03-26-2008, 23:04:40
hey dudes and dudet's :hug2:

EscapeGirl
03-26-2008, 23:14:38
Hi RC. :hug2: How are ya? :)

RC-10M
03-26-2008, 23:42:28
sry hi

ShiningStar
03-27-2008, 00:49:47
hheelllloo :?

RC-10M
03-27-2008, 01:04:03
hey cant get " guess what this is" lol :P

ShiningStar
03-27-2008, 01:06:55
lol seems someone got it :P

point click man
03-27-2008, 01:18:14
um hi?

ShiningStar
03-27-2008, 01:19:30
hi PCM how are you:?

RC-10M
03-27-2008, 01:24:07
hey son hay shiny :D

ShiningStar
03-27-2008, 01:27:15
how ya doing RC :?

RC-10M
03-27-2008, 01:28:27
good you? im getting sleepy it's 8:30 and i cant stay up that late im just not like that lol :D

ShiningStar
03-27-2008, 01:33:40
doing good :) lol nothing wrong with that :) at least you get a good night sleep :)

RC-10M
03-27-2008, 01:35:22
yea! lol i do but i cant wake up, my foot is out of the covers there all messed up i groan, wait 10 minets, and finaly get up lol EDIT: i have a question, what is GFARDTO?

ShiningStar
03-27-2008, 01:39:21
lol I know the feeling sometimes :P your look at the clock and think ummm 10 more minutes :P

RC-10M
03-27-2008, 01:41:07
hehehe yea sdhool mornings, tell me about it :P... hey, what is GFARDTO?

ShiningStar
03-27-2008, 01:45:01
lol :P it's Gamershood Forum Against the Renegade Ducks Terrorist Organization :)

RC-10M
03-27-2008, 01:46:38
ok... im not gonna ask i guess you hade to be here at the begining of time when gh was created? so many inside jokes!!! lol :P

ShiningStar
03-27-2008, 01:50:06
you learn more and more the longer your on here, you find out some very interesting things :P

RC-10M
03-27-2008, 01:52:09
cool well that's good, becouse i plan to stay on for a looooooong time muhahahahaha!!!!! :crazy:

ShiningStar
03-27-2008, 02:02:25
lol you'll become just as looney as everyone else here:P it's a ball too :)

gh1
03-27-2008, 02:03:12
what, where am i?

RC-10M
03-27-2008, 02:16:15
a ball? loony yay!

gh1
03-27-2008, 02:18:30
she is sam

ShiningStar
03-27-2008, 02:19:13
lol :P

RC-10M
03-27-2008, 02:19:35
ohh! ok!!!

gh1
03-27-2008, 02:20:39
yaaaa you can call me GH1 if you want, Chovy

RC-10M
03-27-2008, 02:22:55
ok, where did you get chovey!!!???

gh1
03-27-2008, 02:24:17
IS chovey YOUR NAME?

RC-10M
03-27-2008, 02:27:01
not my real name... but where did you hear that http://www.badkarmaairsoft.net/phpbb2/index.php ??????

gh1
03-27-2008, 02:28:09
i heard it here.. i know your real name

RC-10M
03-27-2008, 02:29:20
oh yea, sorry lol hehe :P

gh1
03-27-2008, 02:30:12
psset? where is shiningstar****

humphryboop
03-27-2008, 03:08:51
I don't knoq

gh1
03-27-2008, 03:10:49
not the humphryboopmonster

EscapeGirl
03-27-2008, 18:10:18
*Ahem* Is anybunny around? :? *hops up onto da sofa and gets comfy :cat1:*

ShiningStar
03-27-2008, 18:15:32
heres somebunny :D

humphryboop
03-27-2008, 18:15:51
ME IS! :hug2: :hug3:
HOW IS YOU? :D
EDIT: same for yous, SS!

EscapeGirl
03-27-2008, 18:16:58
SHIIIIIIIIIIIIIIIINING!!! :hug2::hug2::hug2: :D Hi!! You're not just somebunny!! You're da STAR! :D ;) How are you?

HUMPRHY!!!! Hi dear! :hug2::hug3: I'm good. Just sleepy. :P How are you?

humphryboop
03-27-2008, 18:28:06
Same...... Mad though

ShiningStar
03-27-2008, 18:34:27
Hi Humphry :) doing good you?

Escape:D doing good playing that hen game driving me a little :crazy: how are ya today?

humphryboop
03-27-2008, 18:46:58
Tired, Good, Mad, Bored

EscapeGirl
03-27-2008, 18:55:35
@Humphry....You're mad? :? Aw...I'm sorry. :hug2: What happened?

@Shining....Hen driving game? :hmm: I haven't played games much recently. :$ I've been too addicted to that "Guess what this is" game. :$ hehe. But RC has me stuck now. :P And I'm good. Just tired. :)

(Sorry, both, for the late reply. Work stuff. ;))

ShiningStar
03-27-2008, 19:00:06
Humphry: oh sorry to hear your mad :(

Escape: it's really called"Catch 'em if you can" gets hard lol
That game is very addicting! :P too bad RC is not on to leave a clue that one has me stumped :(
being tired at work isn't good, just one more day and it will be the weekend for ya :)

EscapeGirl
03-27-2008, 20:08:43
@Shining...Oh, yes, I've seen that thread, but haven't played it. ;) Seems pretty popular. :D And yeah, but I'm always tired, so I guess I should just be used to it by now and bring a pillow and blankey with me to work. :haha: