PDA

View Full Version : Chit Chat 5



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

gh1
06-15-2008, 02:23:13
whispers *good-night Simply*

hey awsome

awsomeman
06-15-2008, 02:26:12
hi there

gh1
06-15-2008, 02:26:46
hey i'm going to get some food.. i'll be back

awsomeman
06-15-2008, 02:28:47
i should call it a night see ya tomorow

gh1
06-15-2008, 02:30:16
i'm going too. see ya

humphryboop
06-15-2008, 04:57:22
hello?

SimplyCrazy
06-15-2008, 14:45:56
Umdum, anyone here? :)

New1000
06-15-2008, 15:19:51
Hi...
And Bye all!
Going to bed.

gh1
06-15-2008, 19:33:51
hey look it's me again!

SimplyCrazy
06-15-2008, 19:39:01
Wow, look! It's you again *points a finger* :o

gh1
06-15-2008, 19:40:06
it's not nice to point you knoq, eh

SimplyCrazy
06-15-2008, 19:41:48
I know... *retracts finger* But it-it's you again! :o *points again*

gh1
06-15-2008, 19:42:55
yes yes it's my. (hey look it's your finger again!..... look everyone, it's SimplyCrazy's finger........again!)

mmm i'm hungry

SimplyCrazy
06-15-2008, 19:44:13
Yes, indeed! *looks at finger* It's my finger again! :o *ponts at it and grins*

I just ate tacos, yummmm

How are you today?

gh1
06-15-2008, 19:46:08
Since when do people pont at their own fingers ... and :D grin. *Keeps telling people to look at SimplyCrazy's finger.

i had tacos a few days ago. I will probably go make some fries and stuff. Je suis bein

au revoir for now

SimplyCrazy
06-15-2008, 19:48:18
D'accourd :)

Byebye *waves while ponting at her own finger, looking veeery stupid*

humphryboop
06-15-2008, 20:24:33
hello?

old biker
06-15-2008, 20:29:18
sorry guys but your french is horrible :laughSMILE:

gh1
06-15-2008, 20:42:20
yes i knoq i don't have superb francais mes ami

SimplyCrazy
06-15-2008, 21:17:23
Wha- mine too? :o :( BUt I studied so hard...
Ah, well... :)

humphryboop
06-15-2008, 21:18:07
Hi crazy.
How are you?

SimplyCrazy
06-15-2008, 21:19:29
Tired :) I'm watchin Naruto Shippuden, though, so I'm not entirely here :wink:

humphryboop
06-15-2008, 21:22:13
@Crazy: awesome :D

SimplyCrazy
06-15-2008, 21:24:16
Wha- you watch it too? Jeej :D

How are you, btw?

gh1
06-15-2008, 21:30:04
yes humphry.. how are you

humphryboop
06-15-2008, 21:38:24
@Crazy: I normally don't watch shippuden. but I do watch Naruto :D
I am IN LOVE WITH ANIME :P

@GH1: I am goooood
You?

gh1
06-15-2008, 21:40:30
i was trying that street fighter you sent, brb.

humphryboop
06-15-2008, 21:44:30
@Gh1: ok :D

gh1
06-15-2008, 21:45:00
ok?

SimplyCrazy
06-15-2008, 21:45:53
I see :D I just started watching shippuden a couple of weeks ago, but I like the characters better now that they're older, I think :) (I am SO in love with Kakashi-sensei, YES! *xD*)

gh1
06-15-2008, 21:47:28
what about habrate kababshi Simply?

Humphry- what's a good color?

humphryboop
06-15-2008, 21:47:41
@Crazy: So is my cousin Zak :P

EDIT: idk, GH1 xD

gh1
06-15-2008, 21:52:48
ch ch check out my spoiler

SimplyCrazy
06-15-2008, 21:53:45
No idea who is, can you introduce us? :P
OK!


@Huff: He's a ladies man aaiight! :D:D

gh1
06-15-2008, 21:54:57
ahhh ! he's that guy from Hangman!!!!!!!

hope you like the enthusiatic OK! humphry.

tty'all later

SimplyCrazy
06-15-2008, 22:00:12
I think you misspelled it pretty good, hon :P See ya later, then :yaya:

gh1
06-15-2008, 22:04:10
i'm like back, i don't know whether i'm coming or goingll

SimplyCrazym it's not like a normal name and nor have I heard it prounced so i don't remember it O_O so sry :D

i don't know how to get the spoilers to run beside other text... it always goes one line down. HM 1, 2, 3

SimplyCrazy
06-15-2008, 22:06:12
Pssht, it's normal enough for me :P

Hmm, does it matter?

gh1
06-15-2008, 22:08:22
if you are referring to the spoilers then no it doesn't matter

just curious why there can't have spoilers side by side like the words of this text, instead of having spoilers run down lines one by one
it
would
look
funny
if
each
word
was
treated
like
a
spoiler

sixsix
06-15-2008, 22:09:56
hello- are you all ok?

SimplyCrazy
06-15-2008, 22:19:04
True... But it still makes sense to me :) (I have no idea why)

gh1
06-15-2008, 22:30:19
i posted some more on the forum games.

and yes 7.49 for your signature. It's nothing fancy just something saying hi and an Acroynm ;)

besides you gave my PP lower like a 7 right ;)

sixsix
06-15-2008, 22:31:35
hello-does anybody talk her??
good to have a site where members have the opportunity to talk to each other and not just post pictures of each other in the nude on other sites, as well as following the younger members- gh is clean?

SimplyCrazy
06-15-2008, 22:44:00
Yes, but I mean... Isn't it good enough to be a 7.5? Or bad enough to be a 7.4? WHY 7.49?! *xD'
I'm too caught up in Naruto for forum games right now, but only for about half an episode more :wink:

Sorry, Sixsix, guess we're a little caught up in ourselves :P Nice to meet you

sixsix
06-15-2008, 22:51:00
nice to meet you simplycrazy-står det bra til?

gh1
06-15-2008, 22:53:21
ttyl SimplyCrazy. if you're on. if not have a good sleep.

SimplyCrazy
06-15-2008, 22:58:09
Yeh, see ya, hon :hug2:

@Sixsix: Hæ, er du norsk? :P

gh1
06-15-2008, 22:59:08
i'm back and forth, i'm crazy like that :crazy:

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:00:46
Hahaha, I noticed :P I'm betting your name is Inconcistent! :P

gh1
06-15-2008, 23:03:46
nooooooo, it IS not.

i bet yours is FP>instead of SC

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:11:08
FastPoster? :P

What's your real name, then?

gh1
06-15-2008, 23:12:58
i'll let humphryboop tell you when she's on(through PM)
fast poster no, but you zipped up about 5answers pretty quick for the Forum Games lol.
.......Look in the Name for another User game

sixsix
06-15-2008, 23:16:49
norsk -meg? prøver bare å hilse

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:18:45
Uhm, ok thanks :D FingerPointer, pfft!

Ja, mårnmårn! Nå, hvor er du fra?

gh1
06-15-2008, 23:19:30
lol.. you called me that there, but i thought it was for Sonic right

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:24:44
Hahaha, I actually can't remember why I said FingerPointer *xD* BUt it was something you said...

gh1
06-15-2008, 23:26:01
hmmm are you SURE it wasn't because of sonic?

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:32:03
I'm sure!

gh1
06-15-2008, 23:33:17
yaaaaaaaaa riiight, you are ______________ blanks not telling you.

sorry about your acheing back, do you know what i've heard? if you go to a Community College or something then you can get discount massages from the practicing students

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:37:21
:o:o:o I'm a WHAT?! TELL MEEEEE!!! :o:o:o

It's ok, it'll probably be good tomorrow. I just fell on some rocks yesterday. Got cuts and scratches all the way down from my hip to my ancle :S

gh1
06-15-2008, 23:39:34
hip bones.. connected to your hmmm but hips and ankles aren't your back :P.. haha j/k
my back used to bother me a lot

I'm not telling you, I put the _____ there to bug ya

sixsix
06-15-2008, 23:40:17
this is great- a chat side that excludes eveybody!!

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:41:31
Pssht :P I stretched my back in the fall silly (but you already knew that, didn't you?)
Yeh, I always get an ache behind the left shoulder blade :S

Awww! :o You are just plain ol' mean! :mhmh:

Edit: We're not excluding anyone; you just have to keep up :wink:

gh1
06-15-2008, 23:43:15
Oh I thought you said you stretched your back in the fall(autumn) at first.. ......... i was going to say, "how was i supposed to know you did that" lol..

I know I'm mean but but ____________________ that's why!

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:45:32
Hahahaha, no in the winter ofcourse :P

Yeh, I'm totally __________ to that

gh1
06-15-2008, 23:48:34
did lucky 13, screw up your game plan? :D

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:52:25
Ofcourse not, 13 and I are best friends :P

gh1
06-15-2008, 23:54:11
oh wait maybe that really didn't matter lol, i was thinking something odd about getting to use the number 17 and winning oh yes now i knoq, 17! you lose :lol:

SimplyCrazy
06-15-2008, 23:58:09
Haha, so you'd think :P But that's only the first step, hon *looks old and wise at her "grasshopper"*

gh1
06-16-2008, 00:02:52
i don't get ittttttttttttttttt :nuts:

ok so you are FP^2... fast poster + finger pointer [F P squared]

then &ctrp

SimplyCrazy
06-16-2008, 00:10:50
Ahaaaa, but what's ctrp?

gh1
06-16-2008, 00:11:33
..*sigh* alright i'll tell you the C stands for Crazy

SimplyCrazy
06-16-2008, 00:12:37
And the trp? :P

gh1
06-16-2008, 00:13:14
just like the first and second ____________ , __________'s lol

i might tell you

SimplyCrazy
06-16-2008, 00:16:57
Oh, you're so meaaaan... What do I have to do to make you tell me? (lol, reminded me of some lyrics *xD*)

gh1
06-16-2008, 00:17:45
ok juuuuuust because i got to go.

you are the real finger pointer ;)
see ya

SimplyCrazy
06-16-2008, 00:19:47
Aaaaah, you're stupid :P aswell as mean (you know I mean all that in a good way, right? :P)

Byebye :hug2:

sixsix
06-16-2008, 00:20:48
just the thing to encourage a chat with others!!

SimplyCrazy
06-16-2008, 00:22:43
Jeez...
I'm all ears; what do you wanna chat about?

gh1
06-16-2008, 00:30:55
i'm back JACK

SimplyCrazy
06-16-2008, 00:32:37
My name isn't Jack, is yours? :P

gh1
06-16-2008, 00:33:14
no, it's not Jack either.

it's a Celtic name

SimplyCrazy
06-16-2008, 00:34:37
Ooo, fancy ^^

So why''d ya come back?

gh1
06-16-2008, 00:35:24
because i like being here

SimplyCrazy
06-16-2008, 00:35:57
Then why'd ya go? :P

gh1
06-16-2008, 00:37:50
for me to knoq and you to find out :P

hmm i guess my names origin is Gaelic but that's the same is Celtic anyway pretty much, eh

Jones
06-16-2008, 01:11:12
Hahaha! CELTICS! :D a.k.a. The only Boston team I can tolerate. :P

Come on! Take those Lakers out! :D

gh1
06-16-2008, 01:11:48
hey Jones, how ya doing?

Jones
06-16-2008, 01:13:10
I'm OK. :) Better, because I have a gut feeling the Lakers are gonna lose! :D I'm going to watch game 5, then I'll be back afterwards. ;)

gh1
06-16-2008, 01:13:56
what is it the play-offs of basketball??

flips channel from "Home Improvement".. or should I

Jones
06-16-2008, 01:15:04
I don't think it's on yet. I'm just saying it in advance. ;)

The Finals, to be exact.

The reason I want LA to lose is simply because they are too full of themselves. :S :P

gh1
06-16-2008, 01:19:55
who was it again? LA and Boston eh?

i used to watch B-ball like over 10years ago.. then i stopped
do you like Utah?

Jones
06-16-2008, 01:21:58
No, I have to settle for the Miami Airballs. :haha:

gh1
06-16-2008, 01:23:37
the Miami Meatballs eh.. is that a fake name?? wait i kneq it sounded off.. it's not Airball cause those are bad lol

Jones
06-16-2008, 01:26:27
My team is bad, so I like to call them that. :P Their real name is the Miami Heat; I live pretty close, so I can catch the games pretty easily. :) (I don't live in Miami though, but I live in a bordering county). ;)

gh1
06-16-2008, 01:30:29
AHhhh Miami Heat sounds familiar!

so what is the series at?

Jones
06-16-2008, 01:31:06
3-1 Celtics on top. :)

gh1
06-16-2008, 01:34:02
so it only goes to 4 right. (Like Hockey ;) :D) and looks like Boston Celtics will win the ... playoffs?

Jones
06-16-2008, 01:36:44
Yeah! :D Do you root for the Raptors in the NBA? (Or used to root for them? :P)

BTW, which hockey team do you like, I know there are the Oilers, Canucks, Maple Leafs, Canadiens, and Senators for Canadian hockey teams. Am I missing any? :?

gh1
06-16-2008, 01:40:55
there should be a maritime/Atlantic/east coast. team too

ther raptors.. no i don't think i've ever liked them they've always sucked

and you're missing the Flames

Jones
06-16-2008, 02:05:59
Hehe. :P One team off ain't so bad, right? ;)

gh1
06-16-2008, 02:06:43
no that's pretty good.

MMVA's are on now too.

I wish sweety pie EscapeGirl would come say hi

Jones
06-16-2008, 02:09:01
Hmm...I don't really like music television, but that's ok. ;)

gh1
06-16-2008, 02:17:59
okay i don't like you anymore then..... than? then or than.. when is than ever used?? it's a word too right


well i i could say, i don't like you more than an elephant, but that wouldn't be true though because how could i like an elephant more, unless i actually knew an elephant. but the use of than is correct

Jones
06-16-2008, 02:39:21
Yeah. ;) By the way, EscapeGirl is not actually on. Trust me. She left it on the page (without closing out the Internet box), and it got stuck in a loop. It's happened to her before. :P

gh1
06-16-2008, 02:42:02
but if you click on someone's profile it says like active 2 mins ago..then 10or 17. then back to 2..

Jones
06-16-2008, 02:44:27
I think it's because the page automatically refreshes, because of posting updates.

gh1
06-16-2008, 02:51:48
Jones give me another hint for that word.. i just want to know if it's the same one i was thinking of

Jones
06-16-2008, 02:55:09
Gh1 posted this comment before looking to see if I responded. :P

gh1
06-16-2008, 02:57:07
no i did?

i know another word they use but it's sort of vulgar slang lol

Jones
06-16-2008, 02:59:01
It starts with a "B". ;)

gh1
06-16-2008, 03:04:06
that starts with B and ends with Y just makes me more nuts lol.
um i'm websearching british slang! lol

Jones
06-16-2008, 04:00:28
Hmm...okay. :P

gh1
06-16-2008, 04:01:23
what do you mean :hmm: :ok: :P :lol:

Jones
06-16-2008, 04:03:04
I was told not to post somewhere so I decided to move here. :P

I'm gonna watch Army of Darkness. See ya later! ;)

gh1
06-16-2008, 04:06:15
but you didn't stop after me saying the first time/ haha i was joking anyway

but you know a mod would say something about it not having to do with the thread topic, so i guess everything gets moved here
EH

New1000
06-16-2008, 10:46:49
Hi and NOT bye all! :lol:
Hmm nothing in my contest. they must be doing Easytoon or Flash instead of Pivot. dame.

Anyway i got ANOTHER Model! this one was hard to make. i really wanted a spear (You know the ball shape) but i messed up again and got this. i though it would be a doughnut but then when i colored one of the holes had the same color. So i had another idea. you guys wanna see this model?

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:01:59
Gamie: If you ever read back (which I doubt you will :P) I got cut off by the internet last night :wink: So there's the reason I suddenly disappeared :P

PrincessPeach:)
06-16-2008, 13:03:07
Hello everyone :)
How are you all?? :):P

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:14:23
I'm good :) How are you?

PrincessPeach:)
06-16-2008, 13:18:19
I'm alright
I just hope that the rest of my day goes fast, I want to get home!! :):P lol

I'm at school just now

Jones
06-16-2008, 13:19:38
Posting at school, huh? :P At my school we'd never get away with that, lol. :P

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:22:42
I'm a lucky-ducky - still home in bed :D
You're a Scotty, yaaay :D:D :scot:

Oh, hey, Jonesy :hug2:

PrincessPeach:)
06-16-2008, 13:24:15
lol, everyone :D
But I've got to go, at my school we get a short lunch break, I'll be back online in a few hours though byebyexxxxx :)

Jones
06-16-2008, 13:25:57
Bye. :)

I'm at home. :P In Florida. :P

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:28:00
Ok, byes:hug2:

Ooo, nice, I wanna go to florida...

New1000
06-16-2008, 13:30:25
Hi guys

I dont have a yes or no on the model i made. does anyone want to see it? also Jones hows the Pivot Animation going? Oh and i wish to go to florida. it might be great.

Jones
06-16-2008, 13:31:02
Thanks. :$ To take Darknight back from the whitecoats? :P j/k Any real reason?

I hadn't had it for very long before I offered to help, and I used to have a work load. I may be done by this weeek. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:32:43
Yeh, that too :D No, I just want to travel all over the world, so why not start with Florida? :P Also it's never cold there, right? ^^

@New: Uhm, I have no idea what you're talking about, but ok :P

New1000
06-16-2008, 13:34:15
Ok Jones ill wait a week.

Do you wanna see my model? i dont know if you already said yes or no.

SimplyCrazy: im talking to Jones about the Pivot Animation. but if its about the model:

9308

Jones
06-16-2008, 13:35:09
*Hack* *Cough* Uhm...that's not necessarily entirely true, Simpy. :P It CAN get cold here! :haha: It's gotten to snowing temperature before, but since there was no rain, it did not snow. :( You also may not want to come during hurricane season. :P

@New: Yeah, why not?! :)

New1000
06-16-2008, 13:37:31
SimplyCrazy already said yes so theres the model. Yes i know its a eyeball. and yes it gross.:lol: its just a model it aint real. wait a sec... you have hurricane seasons there? then im not going then. one of my Mexicon friends had a hurricane before. it was freaky.

Jones
06-16-2008, 13:39:19
LOL, don't make it bloodshot! :haha:

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:39:34
I don't care, I'd like to try flying :P

@New: Oh, how nice...I mean gross :P What's it for?

EDIT; YES! DO make it bloodshot :D

Jones
06-16-2008, 13:41:01
EEEEaaaaaaagle! :haha:

New1000
06-16-2008, 13:42:41
Guys i want to say one thing: No Bloodshots. its fake its a model it doesnt come with blood or anything like that. lol. so sorry no bloodshots.

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:42:44
:haha: :P

@New: Aha, I see (cos it's an eye, right :P) Ok, bad joke...*xD*

New1000
06-16-2008, 13:45:39
Its not a REAL eye its a FAKE eye like the candy that look like eyes. If you really want bloodshots ill add vains on it. Its not a joke too. its a model. i make models which is hard work. trust me.

Jones
06-16-2008, 13:46:02
I dunno if you know, but that's from Scrubs. :P John Dorian! :D

@New: Nah, I just thought it would make it more recognizable. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:46:26
No, no, it's your choice :wink: What's the model for?

@Jonesy: I occasionally watch Scrubs, but I don't think I've heard that one :wink:

New1000
06-16-2008, 13:47:54
Nothing i just make models. have a look at my other models here.

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:49:18
Oh, how nice :D

New1000
06-16-2008, 13:52:13
Ok so from the models i made heres the order:
Camara
Pac-Man
File Cabinet
Eyeball

So thats 4 models made by me. hmm... i wonder if Mistery wants to use one of em?

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:53:37
Oh, nice! :D Yeh, that would be really cool

Jones
06-16-2008, 13:54:47
I now have a habit to occasionally act like Doctor Cox! :o :haha:

SimplyCrazy
06-16-2008, 13:56:42
Oh, that's the meanie, isn't it :D He's so cool! :haha:

But Imma go watch a movie now :wink: See ya laterz :hug2: :yaya:

Jones
06-16-2008, 14:00:26
Okay. :) I'll be screwing around in some way, shape, or form. :P

New1000
06-16-2008, 14:12:20
You know guys im getting a little bored of modeling so i like to see one of your models.;)
Just one model thats all. one model made from someone and thats it.

Hugo_Smith
06-16-2008, 14:13:39
Hello

New1000
06-16-2008, 14:15:04
Hi Hugo-Smith:)

Edit: Bye guys. off to bed.

SimplyCrazy
06-16-2008, 17:04:02
Hmm, seems like everyone's out playing in the sun...

someguy
06-16-2008, 17:40:35
hi crazy.
It's actually me someguy. I'm trying to get the stuff for my someguy account back.
DO YOU SUPPORT ME!?! (Triumphant speech yell)

SimplyCrazy
06-16-2008, 17:42:06
Hello, Someguy

Uh, what happened to your account?

someguy
06-16-2008, 17:47:41
I got into a huge fight with my mom and whe changed the passward to my account. I tried making another account and it took me a few tries. then moderation banned those accounts permanantely and now I'm just trying to get my original someguy account back.

Mistery
06-16-2008, 17:48:26
Now instead of chatting here, you should try to help moderation to get your account back :P

SuzyE730
06-16-2008, 17:50:16
in moments like these I'm glad my mom doesn't understand computers AND English!:P

@someguy
what about trying the "Forgot password?" thing when you log in?:?

SimplyCrazy
06-16-2008, 17:51:06
Ahaaa, yup agrees with granny over here *points to Mistery*
Well good luck, anyway :D

EDIT: Hey, Suzy :yaya: Long time! You should read the new chapters in my story :D

Mistery
06-16-2008, 17:51:07
No worries Suzy, we'll get it to work soon :)

Lol Crazy :haha:

And :greetings: to everyone.

SimplyCrazy
06-16-2008, 17:52:45
Huh? Lol me? :? *is confused* I'm confused!

Mistery
06-16-2008, 17:54:07
Just felt old for a second :P :haha:

SimplyCrazy
06-16-2008, 17:55:00
Well, aren't you passing 900 soon? :P

SuzyE730
06-16-2008, 17:55:30
HIYA Crazy!:hug2: I read the new chapter a few hours ago but forgot to post a comment:$ It's awesome:D And I'm a pretty brave cat-pirate.......or AM I?:P


HIYA Mistery:hug2: How are ya?:?

Mistery
06-16-2008, 17:56:31
@Crazy
Lol, that's right :P

@Suzy
I've caught a cold - it's cold and rainy here for some time, and no heating.
Not feeling very well right now :P

SimplyCrazy
06-16-2008, 17:59:51
@Suzy: Nice, thanks :D But I wrote a new chapter a few minutes ago too :wink:

@Granny: Aww, you poor thing... *brings hot bottle and chicken soup*

SuzyE730
06-16-2008, 17:59:53
@Mistery
http://img.123greetings.com/eventsnew/gen_getwell/1012-007-57-1068.gif
:)

@crazy
:o
*runs off*

Mistery
06-16-2008, 18:00:53
Awww, thank you very much Crazy & Suzy :hug2:

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:02:40
No problem :hug2: You need to get well for the summer vacation, you know :D

someguy
06-16-2008, 18:03:46
AND I AM BACK BABY!!!!
I would like to thank the acadamy for this....jk
Thanks so much to mistery and adventure for helping me get this back.

Mistery
06-16-2008, 18:04:20
Yeah, I want to :D
But I hope that we'll have warmer than 11°C soon :P


Welcome back, Someguy, glad things worked out now :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:06:27
Congrats, Someguy :hug2:

Oh, yeh that would be nice :) Here it's been too hot lately - up to 35 degrees :S Causing large fires all over...

someguy
06-16-2008, 18:06:34
Nice crazy new avatar Mistery.
I watched Indiana Jones 4 and thought George Lucas got hold of the movie at the end.

SuzyE730
06-16-2008, 18:07:07
@crazy
lol :haha: Tom is driving me and Iva crazy, you need to wash your ears and my aunt is great at playing cards!:P

@Mistery
here are some tips for a quick recovery :wink:
http://www.123greetings.com/general/getwell/getwell32.html

@EDIT:
YAY! SOMEGUY IS BACK :ura:

Mistery
06-16-2008, 18:10:38
@Crazy
Really so hot? :o Wow!

@Someguy
Thanks, glad you like my crazy alienish avatar :)

Thank you Suzy :hug2: :D

someguy
06-16-2008, 18:11:01
YAY! I am quite excited to be back. I love you all!

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:11:51
Why do I need to wash my ears? They're not dirty... :? BUt I take it that you liked it? :D I haven't written in a while so I was a bit anxious :wink:

@Granny: I know - we've barely been able to do anything!

SuzyE730
06-16-2008, 18:13:26
@someguy
:$

@crazy
well when I can't hear properly my mom says I need to wash my ears:shy:

someguy
06-16-2008, 18:20:58
haha, I got that.
On the last day of school, I left campus at 1:30 and didn't have to be back until 3:00.
I went into subway and after I came out I went to jump onto a ledge, my foot slipped and I sliced my leg open on a rock. I now have this nice gash on my leg.

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:21:12
What didn't I hear properly:?:o

@Someguy: That sounds nice, ouch... Is there any serious damage?

someguy
06-16-2008, 18:24:05
only the occasional stream of pus and a little pain, and scarring, no. Those are all normal symptoms.

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:26:09
Good. Still sucks, though :( Get well soon! :)

Jones
06-16-2008, 18:26:52
Hi. :)

someguy
06-16-2008, 18:27:16
Yeah.
So did anything interesting or amazing happen to GH while I was away?

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:29:34
Hey, Jones :hug2:

@Someguy: I wouldn't know - I only came back some days ago :wink:

Jones
06-16-2008, 18:30:47
Okay. :sad: An incident happened, but we're all over it now. I think that pretty much covers it. :)

Don't try to look for it, because moderation deleted all records of it. ;)

someguy
06-16-2008, 18:33:23
Could you tell me about this incident?
Of course by leaving names out and stuff.

SuzyE730
06-16-2008, 18:34:06
@crazy
No....now......:hmm:


I gtg bye:hug2:

Jones
06-16-2008, 18:34:59
I wasn't involved, but you could ask moderation, and they'll probably tell you. ;) They can't get mad (shouldn't, rather) because you were gone, and didn't know about it. :)

@Suzy: Hehe. :P Hi and bye. ;)

someguy
06-16-2008, 18:36:16
Well, since you know about it I would like to hear it from you.
But if you don't feel comfortable talking about it then I'll ask them.

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:39:36
@Suz: I still don't get it! :? BUt ok, byebye :hug2:

Incident, huh? Uff, sounds bad :(

Jones
06-16-2008, 18:39:55
I only see one side of it, not two. :sad: The Mods would have the best explanaition for you, and I'm almost positive of that. Plus they were much more involved, as I was not, so they'll have more info. But, if you're just looking for a general idea, I'll give it to you. :)

PrincessPeach:)
06-16-2008, 18:41:25
Hi everyone :)

Jones
06-16-2008, 18:41:44
Hi. :)

someguy
06-16-2008, 18:43:04
The general idea is fine.
I have to leave for a while though. So pm it to me.
Bye everyone.

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:43:29
Hey, Princess :yaya: :D

@Jones: I'm interested do know what you have to say about it, so it would be nice of you to PM it to me too :wink:

PrincessPeach:)
06-16-2008, 18:43:38
Hey Jones :)
How have you been?

Hi SimplyCrazy :)

Jones
06-16-2008, 18:43:51
@someguy: Okay, bye. :) Nice meeting you. :)

@Simply: Okay, I'll PM it. ;)

@Princess: I have been feeling good. :) But I couldn't find my Gamecube. :( It was so fun! :P I think it's hiding somewhere in that Storage Unit. :hmm: And you? :?

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:47:08
How are ya, Princess?

Ok, bye Someguy :yaya:

Thanks, Jonesy :D Btw, you should read my story :wink: I wrote you into it :D

Jones
06-16-2008, 18:50:31
Really? :P Okay. :D

PrincessPeach:)
06-16-2008, 18:51:26
@SimplyCrazy, I'm good thanks :)
What about you?

@Jones, it's funny that you mention losing your Gamecube, because I lost my moblie phone this morning before I went to school, I've been looking EVERYWHERE for it! lol:P:)
I bet it's somewhere really obvious :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:53:48
I'm good too :) Just finished painting my old brown bed white :D

@Jones: Yup, seems you're not so good at playing cards :P

Jones
06-16-2008, 18:55:12
@Simply: :haha: Cards aren't my bag, baby! :haha: :P

@Princess: We're pretty sure it's in the Storage Unit; just WHERE in the Storage Unit. :haha:

PrincessPeach:)
06-16-2008, 18:57:46
lol Jones, I hope you find your Gamecube soon :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 18:57:57
Hmmm... Wanna play poker? :P
And too bad about your GC, man, hope you find it soon! What do you play usually?

Jones
06-16-2008, 18:59:36
How? :P I know how to play but how can we know if the other's not cheating? :haha:

The Zelda games, Super Smash Brothers Melee, and Soul Calibur 2. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:10:03
You've got a point there... Hmm, better save it, the *xD* ...if you don't trust me..? *angeleyes*

Oh, nice :D I used to play Super Smash before my brother lost it... And Zelda :luv: And I would play Soul Calibur if I'd been so smart as to buy it in time *xD* I think it's a better version of the Tekken series

Jones
06-16-2008, 19:12:46
Hehe. :P You get Link in the G-Cube version, Tekken in the PS2 version, and Spawn in the XBox version. It's like it's impossible for anyone to hate the Zelda games! :haha: ;)

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:18:06
Yeh, right :D Zelda rules!

Jones
06-16-2008, 19:22:11
You know that overworld theme? It was (I believe) first perfected in Majora's Mask. :haha: Although, I think I've heard it very obscurely in the Ocarina of Time; kinda like background. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:24:55
Hmmm, I'm not sure... I never had Nintendo before GameCube, but I borrowed a friend's Golden ed. Wind Waker, so I played a little Ocarina of time. BUt, no I'm not sure :wink:

PrincessPeach:)
06-16-2008, 19:25:36
OK, I've got to go :)
Bye SimplyCrazy & Jones!! :):P


Byeeeeeeeee! lol:P

Jones
06-16-2008, 19:26:46
Bye PrincessPeach. :)

@Simply: You know, my friend has the game for N64, and I have an N64, AND know where it is. :D I'm gonna borrow it. :P

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:27:12
Byebye, Princess :yaya: (Can I call you Hime, btw)

EscapeGirl
06-16-2008, 19:27:44
Yeh, right :D Zelda rules!

AGREED!!! :D:D:D

Can't stay - my head hurts. :( But hugs to all! :hug2::hug2::hug2:

PrincessPeach:)
06-16-2008, 19:28:46
@SimplyCrazy,Why do you want to call me that?? :) lol :P

Jones
06-16-2008, 19:28:50
Link! Stop following Zelda everywhere! :rofl-smilie:

Hope you get better. :hug2:

humphryboop
06-16-2008, 19:28:52
Hi guys :D

Bye, Princess and EG D:

Jones
06-16-2008, 19:29:52
Hi. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:30:08
Hime is japanese for princess :wink: And I like it :D:D

You go get rid of that migrain, Scapie! We need to save Darky soon :P :hug2:

EDIT: Hey,Huff :hug2: How're you? :)

Brb, I'm hungry! :wink:

humphryboop
06-16-2008, 19:30:29
Hi :D
How are you, Jones?

Jones
06-16-2008, 19:30:58
I am okay. :) And you? :?

PrincessPeach:)
06-16-2008, 19:32:09
In that case, SimplyCrazy, you can call me Hime if you want to :) lol
Byebyexxxxx

humphryboop
06-16-2008, 19:33:36
@Jones: same :D

Jones
06-16-2008, 19:37:27
I am, however, looking for my Gamecube. :sad: It will turn up....eventually. :P

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:43:28
I'm eating icecream :D Yummmm

Jones
06-16-2008, 19:44:03
The ice cream from the trip? :D

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:46:43
Nope, that kinda... uh disappeared like ten seconds after I bought it :P

This one's Vanilla with Instant Cocoa powder and chocolate sauce :D

Jones
06-16-2008, 19:47:36
Mmm...decorative. :D I just get vanilla. :P

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:50:27
Haha, I made it myself *looks proud* :D

...ofcourse the vanilla ice cream's from the store, but the rest's all meee :D

SuzyE730
06-16-2008, 19:50:31
:sleeping:Bloons tower defence is addicting:boo:

hi and bye:hi2:

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:51:49
Hi and bye :yaya: :D

Jones
06-16-2008, 19:57:29
Hi and bye. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 19:59:22
So, what's you up to today, huh? :)

Jones
06-16-2008, 20:00:49
Not much, but I've noticed something: more and more old members have been returning lately. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 20:03:15
Oh? I've just noticed myself and Someguy :wink:

Jones
06-16-2008, 20:05:26
Well...hehe; yeah, that's the most of it, but that's a start. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 20:07:30
Hehe, I guess :D Maybe aaall the old Gamershooders will come back now that I'm back? Maybe I started it all? :P

Jones
06-16-2008, 20:09:16
Maybe like one a week or something. :haha:

SimplyCrazy
06-16-2008, 20:13:16
Would be nice :D GH would be so crouded you could barely get a word in, aaaaah :P No, wait... That wouldn't be good... Maybe half of them will come back, but not all at the same time! Yes, that'd be nice :D:D

Jones
06-16-2008, 20:17:01
Just for the sake of saying, I've been a loooooooooong time guest, so I've seen these members before. :P Just never talked to them. ;)

SimplyCrazy
06-16-2008, 20:20:02
Oh? How long? Did you ever see Temepark? Or Zox of d00m? or DazedandCrazed? :)

Jones
06-16-2008, 20:25:02
Dazedandcrazed came on for half an hour and talked to me one day, and hasn't been since, and I remember seeing Themepark. :)

jenni.p123
06-16-2008, 20:27:00
Ellooooo :D

Jones
06-16-2008, 20:27:55
Hello. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 20:28:48
Yay :D

Hey, Jenjen :hug2:

jenni.p123
06-16-2008, 20:30:06
Hey Jones! :D how are you ? :)

SIIIIMPLY?! :o omg it's been a while! :D How are you doing ? :D :hug2:

Jones
06-16-2008, 20:32:33
I am well. :) And you? :?

jenni.p123
06-16-2008, 20:36:16
Yeah i'm fine thanks :D

Brb i'm just gonna read simply's new chapter:D

SimplyCrazy
06-16-2008, 20:37:26
I know :) I've been doing ok, how about you? :)
Haha, you go do that :D:D

Jones
06-16-2008, 20:37:31
Hehe. :P Okay. :)

SimplyCrazy
06-16-2008, 20:44:52
I'm bored... I'm at GH AND I'm watching a movie, but I'm still bored *xD*